Lento TuiFly Boing 737?

Kap Verde

Olemme lähdössä kyseisellä koneella Kap Verdeen ensi talvena.

Gran Canarialla on välilasku eli ilmeisesti Las Palmasissa. Onkohan kellään tietoa pääseekö siellä välillä koneesta ulos jaloittelemaan?
Ilmeisesti pikkukone ja ahdas mutta minua kiinnostaisi tietää etenkin viihdepuolesta lapsia ajatellen. Pyöriikö koneessa kuitenkin elokuvat? Onko esim. niitä pieniä Nintendoja tai pleikkareita vuokrattavana?
Kiitos jos jollain olisi kertoa lisätietoja?

6

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja67

      Olemme myös lähdössä Kap verdelle marraskuussa. Ymmärtääkseni aika pieni kone on, joten varasimme väljemmät paikat 100€ meno-paluu. Itse 192cm pitkä, joten usein ahdasta koneissa. Löysin yhden keskustelun kyseisestä konetyypistä.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/4562668

    • tiutiutt

      Minua myös kiinnostaisi tuo viihdepuoli. Onko pelejä vuokrattavana, muuta viihdettä lähinnä lapsille?

    • Simppa71

      Välilasku oli mennessä Teneriffalla ja paluulento olisi pitänyt laskeutua Lanzarotelle, mutta liian kovan tuulen vuoksi laskeuduimme Las Palmasiin.

      Koneesta ei pääse ulos jaloittelemaan.

      Muistaakseni lennolla näytettiin pari elokuvaa.

    • JM

      Menomatkalla näytettiin joku Mikki Hiiri -elokuva ja tullessa Cars2. Tosin typerästi Carsia alettiin näyttää vasta tosi myöhään, "aikuisten elokuva" eli Kaameat pomot näytettiin ennen lasten leffaa. Mennessä aikuisten leffana oli Kuninkaan puhe. Tosin vaihtuvat kai kuukausittain nuo elokuvat, joten en tiedä mitä siellä nyt välttämättä näytetään. Peleistä ei ole havaintoa. Jotkut viihdepaketit taidettiin lapsille jakaa, uskoisin että sisältää paperia ja kyniä tai puuhakirjan tai vastaavaa.

    • k.k.p.

      Tultiin pari viikkoa sitten Kap Verdeltä.
      Välilaskut oli menen tullen Las Palmasissa. Ulos koneesta ei pääsyt eikä tarjoilua ollut laskun aikana. Vessan pääsi mutta käytävällä ei saanut vessaan jonottaa koska konetta tankattiin samalla.

      Kone on ahdas, jos pitempi ihminen jaloille ei oikein tilaa. Käytävät myös kapeat ja vessoihin välillä ruuhka kun koneen etuosassa vain yksi vessa ja perällä kaksi.
      Kaksi elokuvaa esitetään mennen tullen. Toinen lasten toinen aikuisten.
      Tv ruudut eivät vaan ole kovin tiheässä joten kaikilta paikoilta ei telkkaa kunnolla nää. Meillä oli rivi 4 ja 8v tyttö ei juuri telkkaa kunnolla nähnyt...
      Mitään puuhapaketteja ei jaettu.
      Nindentot oli lapsilla itsellään mukana (olin yllätyksenä ostanut heille uudet pelit jotka koneessa vasta annoin...)
      Laina pelikonsoleita yms en nähnyt, että olisi kenellekään tarjottu.

      Mutta hyvin lento meni. Henkilökunta ystävällistä ja palvelu altista.
      Las Palmas - Kap Verde välillä henkilökunta palvelee vain englannin kielellä.
      Eli henkilökunta vaihtuu välilaskun aikana.

      Mukavaa matkaa teille.
      Kap Verde on mukava loma paikka ja ihanat kelit yleensä aina.

    • lomalainen

      Olimme marraskuussa Kap Verdellä. Lento oli kieltämättä aika tuskainen. Kone on ahdas ja tietenkin täyteen buukattu. Kannattaa varata paikat hätäuloskäynnin kohdalta tai ensimmäiseltä riviltä. Jalkatilaa ei muuten ole ollenkaan. Tai sitten varatkaa vierekkäiset käytäväpaikat, näin saa jalat suoraksi vaikka käytävälle. Ruoat olivat hyviä, kaikki juomat maksaa erikseen. Henkilökunta oli ystävällistä, osa ruotsalaisia ja osa suomalaisia, eli englanninkielellä ja suomella pärjäsi. Välilasku oli Teneriffalla, kesti noin tunnin. Koneesta ei päässyt ulos tuona aikana. Tankkasivat koneen ja täyttivät catering-kärryt. Meillä oli suomalainen henkilökunta myös Teneriffa Kap Verde välillä. Olisiko ollut kolme elokuvaa jotka näyttivät lennon aikana. Paluulento oli yötä vasten, joten tuli nukuttua puolet lennosta. Mielestäni koneessa ei ollut pelejä yms. vuokrattavana eikä omia selkänojatelkkareita.

      Kap Verde on hyvä kohde. Stressitön loma kun ei tarvitse kierrellä muinaisjäänteiden joukossa (paitsi eläkeläiset). Aurinko paistaa täydeltä taivaalta koko ajan, yöt ovat lämpimiä. Lepolomaa kaipaavalle todella hyvä paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe