Kulttuuripiiri Tampereelle!

kultTRE

Hei!

Olisi kiva perustaa rento ja mukava kulttuuripiiri Tampereelle, jonka kanssa voisi viettää aikaa esim. käyden elokuvissa, kokeilla uusia urheilulajeja, pitää luku- ja käsityöpiiriä, tehdä vaikkapa baarikierrosta, käydä porukalla risteilyllä tai muuten vaan tavata esim. kerran kuussa kahvilassa lautapelin ääressä :) Mitä ikinä keksiikin! Itse olen aktiivinen puuhastelemaan ja harrastamaan kaikenlaista ja tykkään myös kokeilla uusia harrastuksia, joskus seura uusiin harrastuksiin olisi kuitenkin enemmän kuin kivaa ja ehkä tällainen kulttuuripiiri voisi olla hyvä ratkaisu :)

Itse olen 29-v. naispuoleinen ihminen ja pidän lukemisesta, elokuvista, virkkaamisesta, kuntosalilla käynnistä, fillaroinnista ja jotta elämä ei ihan rutiinia olen, täytyy viihteellekin päästä toisinaan :)

Mailia saa laittaa tulemaan osoitteeseen: [email protected]

5

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rimpsunen

      Hei,

      ajatuksesi kuulostaa hyvältä, ja kaipaisin myös samanhenkistä seuraa. Lähinnä itseäni kiinnostaisi, esim. tuo käsityöpiiri. Olisin enemmänkin ihmisenä kiinnostunut tutustumaan samanhenkisiin tai -tyyppisiin ihmisiin, jotka pitävät kädentaiteista ja taiteista, ovat ns. luovia ihmisiä ja suunnittelevat ja tekevät käsillään omia tuotteita. Olisi mukava saada jakaa ajatuksiaan näiden pohjalta ja tutustua myös samantyyppisiin ihmisiin.

      Myöskin kulttuurin saralla olisi mukava mennä, esim. vaikka musiikkitapahtumiin tai teatteriin. Taas taiteen ja kädentaiteen osalta löytyisi myös paljon näyttelyitä, myyntitapahtumia ja retkikohteita jotka ainakin itseäni kiinnostaisivat. Eli olisi mukava kerätä yhteen samanhenkinen porukka ja lähteä vaikka jonnekin kiinnostavaan paikkaan tai tapahtumaan yhdessä.

      Olen Tampereen lähistöllä asuva 41 v. nainen, ja pidän mm. kirppareista, kädentaiteista ja taiteista, vanhoista tavaroista ja romusta ja hullaantunut virkkaamiseen myös. Teen paljon kaikenlaista kädentaiteisiin liittyen ja olen aika luova, taiteellinen persoona ja ihminen muutenkin.

      Kiinnostuneille, mailia voi laittaa os. [email protected]

    • Täällä on jo :)

      Vähä samantapainen systeemi ollut jo vähän aikaa, aloituskeskustelu löytyy osoitteesta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8498030#comment-50803904 ja tuolta löytyy myös "miitin" Facebook ryhmän osoite jonne voi liittyä kaikki kiinnostuneet, uudet on aina tervetulleita porukkaan! Meillä on seuraava tapaaminen tän viikon perjantaina klo 17.00 Juveneskioskin edessä Keskustorilla, mennään siitä jonneki kivaan kahvilaan tms. koko porukalla sitten. :) Facebookissa pysyy paremmin perässä näistä miittihommista ku tänne ei välttämättä porukka muista käydä päivittelemässä enää, joten kannattaa liittyä sinne ryhmään jos Facebook käyttäjiä olette. Ryhmän osoitteen laitoin viimeisimpään, äsken lisäämääni viestiin tuonne mutta jos osoitteesta ei sinne suoraan pääse niin löytyy Facebookista haulla Tampere miitti , ja se ryhmä missä ei ole "profiilikuvaa" on tällä hetkellä toiminnassa, siinä myös enemmän jäseniä kuin edellisessä ryhmässä joka on vanha/ei enää käytössä...

      Terv. BigSister86

      • Lisäystä edelliseen

        eli tän miittiryhmän tarkotus on siis just samantyyppistä mitä aloittaja tässä ehdotti, et tehdään yhdessä, käydään leffassa, baarissa, pelailemassa jonkun luona lautapelejä, mitä nyt ikinä keksitäänkään... Ja tuonne miittiporukkaan on kaiken ikäiset ja kummanki sukupuolen edustajat tervetulleita... Tietysti esim. baarimiitit vaatii sit sen väh. 18v iän et pääsee mukaan ja elokuviin meno ko elokuvan ikärajan mukaisesti mutta pääsääntösesti ei muuten mitää ikärajaa ole. :)


    • waterlilies

      Heippa!

      Olisin innokas osallistumaan kuvailemasi kulttuuripiirin tapaamisiin. Olen 38 - vuotias nainen Tampereen lähistöltä.

      Ovatko suunnitelmat edenneet?

    • BigSister86

      Tuon miittiporukan kans ollaan (jotka pääsee yms) menossa Pyynikin näkötornille ma 5.9. Tarkotus olis tavata viimeistää klo 18.00 Keskustorin Juveneskioskin edessä (katoksen alla) ja lähteä siitä sitte kävellen näkötornia kohti tuolloin 18 aikaan. :)
      Ei nyt liity tähän ketjuun periaattees mut kun tuo miittihomma nyt on vähä sama mitä tässäkin haetaan? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe