Moi
Oon etsiis pakettiautoa muuttoon Ylivieskasta. Soittelin noihin isoihin liikkeisiin ja alle 19v ei saa autoa vuokrattua ilman luottokorttia :(
Onko Vaasassa mitään firmaa joka vuokraa pakua?
Vuokralle pakettiauto???
11
1651
Vastaukset
- jkgjggjkgjkg
Et ole koskaan ajatellut hankkia luottokorttia vai onko luottotiedot menneet?
- pakutyttönen
En ole ajatellut hankkia kun ei ole tarvinnut. Kiitos paljon vastauksesta. Toivottavasti tulit hyvälle mielelle!
- Hansu-setä.
Eiköä sulla ole suvussa tai edes kaveripiirissä ketään jolla olisi luottokortti tai edes autoa jolla kamat kuskata???
Mutta jos ehdoista sovitaan niin voin homman hoitaa ja olsi mulla keskustassa
yksiökin jonka vuokrasta voitaisiin kahden kesken sopia ;) - jkgjggjkgjkg
Kiitos kun haluat minulle, tuntemattomalle hyvää tuulta. Se on harvinaista.
Pankkikortin mukana tarjotaan yleensä credit ja debit ominaisuutta. Sinun olisi viisasta siirtyä tälle vuosituhannelle niin sinun ei tarvitsisi tätä edes miettiä. Hanki sellainen kortti. Vain harvalla sitä ei ole. Muutenkin kun rahat ovat tiukalla niin silloin voi ottaa lähes ilmaista luottoa käyttämällä credit puolta. Nyt näyttää siltä, että joudut maksamaan siitä, ettei sinulla sitä ole. - ca12
kokeile st1:stä palosaari...sieltä pitäisi saada
- kimmo1234321
www.halpapaku.com , sieltä saa myös. 60e päivä ja minä sain opiskelijakortilla mukaan nokkakärryt.
- Melko yksinäinen
Voin tehdä keikan ilmaisesti jos privaatisti sovitaan.
Minkä ikäinen olet?
Millainen vartalo sinulla on?- Voin suositella
Vaasan Pakuvuokraus.
- suosittelen
Aika edullinen paketti auto vuokraus: http://halpapaku.com/vuokraa/
- Nimi-merk-ki
OT, mutta alkuperäinenkin aihe on vanha: Mulla ei ole luottokorttia, enkä hanki. Käyn töissä ja olen keski-ikäinen. En ole vielä keksinyt yhtään syytä, miksi tarvitsisin luottokortin, siitä kun pitänee jotain maksaa? Jos johonkin ei ole varaa, en osta. Yleensä en tarvtse sellaista, mihin ei ole varaa. Rahat on aina tiukilla, jos alkaa luotolla ostaa.
- Nimi-merk-ki
...niin eikä ole muuta velkaa kuin asuntolainaa, luottotiedot on kunnossa. Kyllä mulle milloin mitäkin luottoa tyrkytetään, en ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222