Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Thaimaan Pattaya

Syysmorsian

Kertoisiko joku jotain muutakin pattayasta kuin huorat yms.Koska takaan ja alleviivaan että maksulliset seuralaiset löytyy kyllä muistakin thaimaan kohteista!!!

16

12671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farang

      Jos ei lieveilmiöt kiinnosta, niin ei kai silloin Pattayalle kannata mennä. Ranta on huono ja ylikansoitettu, vesi sameaa, eikä maisemissa silmä lepää. Thaimaasta löytyy kyllä PALJON parempiakin lomakohteita. Maksullisia seuralaisia on muuallakin, mutta huomattavasti hillitymmin.

      • falang

        Juu, samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Pattayalla tämä "lieveilmiö" on aika suuressa roolissa iltaelämässä. Menkää ihmeessä jonnekkin muualle. Vaikkapa "perusmatkalle" Phuketiin, Samuille, joissa löytyy jopa hiljaisia rantoja..


      • hannele

        Niin miksi tosissaan mennä Pattayalle? Ette kai häämatkaanne sinne suunnittele?

        Sillä jos sinne asti lähdette, mutta tyydytte sitten Pattayaan lomakohteena niin harmillista..

        Pattayan seksiturismista ei puhuta turhaan!! Siellä kun ei mitenkään ole mahdollista välttää sitä näkymästä tavallisessa katukuvassa, eikä se näky ole kaunista! Onhan siellä tietysti muutakin, maisemat on ihan kauniita, mutta tuo seksiturismi on oikeesti se syy miksi sielä porukka käy. Kaiken lisäksi turistit (=seksiä ostavat miehet) tappelee siellä keskenään ja joskus ihan vaarallisestikin. En esimerkiksi ilahtunut kun näin vahingossa viereiseen hotellihuoneeseen avonaisesta ovesta ja siellä lattialla makasi pistooli!

        On niitä huoria väistämättä varmaan muuallakin Thaimaassa kuten Phuketissa, mutta ainoastaan Pattayalla et voi niiden näkemistä välttää jollet sitten pidä silmiäsi kiinni kaiken aikaa...tai kuten minä tein ja vaihdoin pikaisesti maisemaa...


      • paavo
        hannele kirjoitti:

        Niin miksi tosissaan mennä Pattayalle? Ette kai häämatkaanne sinne suunnittele?

        Sillä jos sinne asti lähdette, mutta tyydytte sitten Pattayaan lomakohteena niin harmillista..

        Pattayan seksiturismista ei puhuta turhaan!! Siellä kun ei mitenkään ole mahdollista välttää sitä näkymästä tavallisessa katukuvassa, eikä se näky ole kaunista! Onhan siellä tietysti muutakin, maisemat on ihan kauniita, mutta tuo seksiturismi on oikeesti se syy miksi sielä porukka käy. Kaiken lisäksi turistit (=seksiä ostavat miehet) tappelee siellä keskenään ja joskus ihan vaarallisestikin. En esimerkiksi ilahtunut kun näin vahingossa viereiseen hotellihuoneeseen avonaisesta ovesta ja siellä lattialla makasi pistooli!

        On niitä huoria väistämättä varmaan muuallakin Thaimaassa kuten Phuketissa, mutta ainoastaan Pattayalla et voi niiden näkemistä välttää jollet sitten pidä silmiäsi kiinni kaiken aikaa...tai kuten minä tein ja vaihdoin pikaisesti maisemaa...

        se on niitä harvoja paikkoja missä mies tuntee olevansa fyysisesti mies!! ja haluttu. vaikka se on valheellista niin siitä nauttii. kaikille se ei svi.


      • vilma
        falang kirjoitti:

        Juu, samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Pattayalla tämä "lieveilmiö" on aika suuressa roolissa iltaelämässä. Menkää ihmeessä jonnekkin muualle. Vaikkapa "perusmatkalle" Phuketiin, Samuille, joissa löytyy jopa hiljaisia rantoja..

        Miksi aina pitää etsiä rauhaa ja hiljaisuutta?
        Pattayalta löytyy myös rauhaa ja hiljaisuutta jos sitä kaipaa, mutta ei tietenkään keskustasta jossa on tyttöbaareja ym. menoa. Kävin itse siellä tammikuussa ja lähden uudelleen kunhan saan rahaa kasaan. Kauppoja ja tekemistä ( muutakin kuin rannalla makoilua ) riittää esim. krokotiilipuisto ja vesipuisto kannattaa kokea, kansainvälisenä retkenä kannattaa tehdä tiikeripuistoretki harmiksemme emme tienneet siitä kuin vasta pois lähtö päivänä, mutta pitää mennä ensikerralla. Kwai joen retki oli kokemisen arvoinen.
        Pattaya on ihana ja kiva paikka. Hymyllä selviää kaikesta!!!


    • minä

      No Bankok on tosi lähellä ja bussilla siellä käy omatoimisesti miten vaan - myös hintataso on halvempi kuin esim. Phuketissa ja ostosmahdollisuudet vähän turhankin hyvät :)

      • Matkaaja

        En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta olen itse lähdössä ensi vuoden puolella Pattayalle ja ilahduin kun joku sentään kirjoitti jotain hyvää siitä paikasta. Itse en ole aikaisemmin käynyt.


      • vike
        Matkaaja kirjoitti:

        En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta olen itse lähdössä ensi vuoden puolella Pattayalle ja ilahduin kun joku sentään kirjoitti jotain hyvää siitä paikasta. Itse en ole aikaisemmin käynyt.

        kävin alku vuodesta ja itse todella pidin paikasta itse pattayalta löytyy varmaan toimintaa kaikille rannat baarit ostos paikat ei tullut aika pitkäksi ja nähtävää löytyy kun vain rannalta liikkeelle lähtee kwai-joki..jne...sitä saa mitä tilaa......


    • Steve Berman

      ...puuhaa voi todellakin tehdä myös Pattiksella.Otat vaan lennon Bangkokiin ja sieltä porhallat linja-autolla Pattayalle. Etsit itsellesi hotellin, joka ei edes ole vaikeaa.asetut asumaan ja lähdet tutkailemaan ympäristöä. Tarjolla on ihan mitä haluat;ostosmahdollisuuksia vaikka muille jakaa, kulinarismia maailman joka kolkalta, urheiluaktiviteetteja ja ennenkaikkea aurinkoa ja aurinkoa. Rauhassa saat olla aivan varmasti jos haluat. Ja jos tosi rauhallisuutta satut kaipaamaan niin sitten vaan parin paäivän retkelle esim. koh Sametille, loistavat rannat ja matkan hinnoista ei voi edes puhua. Muutamalla eurolla pääset perille ja voit yöpyä vaikkapa kivassa bungalowissa, ihan miten haluat. Ja kun hiljaisuus ja rauha käy kyllästyttämään, niin takaisin vain Pattayan humuun. On siellä ajanvietettä. Ampumarataa, kartingajelua keilailua, futistakin pääset pelaamaan jos kehtaat itseäsi mukaan tyrkyttää, vuokraa vaikka päiväksi mopokuski ja pyydä viemään viidakkoon, loistava ajanviete yhdeksi päiväksi. Kaikki mitä ihmiset siellä työkseen tekevät on niin edullista ettei se sulje mahdollisuuksia pois. Muistat vaan omatoimisuuden, niin mahdollisimman moni jää pois välikädestä. Löytyy hierontaa, tietenkin myös perinteisiä muotoja, jalkahoitoja ja kaikkea mikä on vartalolle vain eduksi. uskallusta vähän mukaan niin saat matkaltasi kaiken irti, muutakin kuin perinteistä rannalla makailua(joka on kivaa sekin)ja ihmiskauppakauhistelua. Hyvää matkaa, Pop saat kan knaa....

    • Alli

      Kyllä, Pattayaa voisi suositella mutenkin kuin poikamiesten paratiisina.
      Pattayalla ollessa kannattaa käydä esim. krokotiilifarmilla, mini Siamissa, vesipuistossa, Nong Nooch ? luonnonpuistossa, veneretkillä lähisaarilla esim. korallisaarella.
      Majoituksen voit ottaa vasta paikan päällä, joten tee mitä mieli halajaa ja yövy missä huvittaa. Kellot kannattaa jättää kotiin.
      Pattayalla vuokraa jeeppi tai mopo. Lavatakseilla myös halpa kulkea. Ruokaile paikallisten omissa "sopaloissa". Yleensä parempi ruoka mitä nuhruisemman näköinen paikka.
      Että tällaista tuli heti mieleen.

    • nanna26

      Juuri Toukokuussa oltiin pari viikkoa Thaimaassa ja tuli oltua Bangkokissa ja pienellä saarella ja Pattaylla. Reissu oli muilta osin loistava mutta Pattaylla vietetyt kaksi päivää syvältä. Itse en lähtisi Pattayalle lomalle vaikka maksettaisiin, enkä todellakaan häämatkalle! tietty jos haluaa nähdä koko ajan prostituutiota ja valkoisia, läskejä, keski-ikäisiä miehiä niin sinne vaan..

      • Loistavaa

        Niin et sitten siellä Bangkokissa sattunut näkemään prostituutiota ja valkoisia, läskejä etkä keski-ikäisiä miehiä. Ja mikäs siinä nyt on kun sulle ei omanikäiset kelpaa...(jos nimimerkistäsi vaan voi ikäsi päätellä)


      • kiku

        läskejä keski-ikäisiä miehiä näkee hakaniemen torillakin. sen sijaan vitun läskejä keski-ikäisiä naisia on 70% suomiämmistä.


      • mää

        Loistava lomapaikka jopa perheelliselle. Kaipungista löytää kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ainoastaan sulkeutuneet idiootit pilkkaavat Pattayaa, kuten tämän nanna26. Ilmeisesti häntä (läskiä persjalkaista suomilehmää) harmittaa ku ei saakaan minkäänlaista huomiota osakseen ulkomailla.


      • läskikö
        kiku kirjoitti:

        läskejä keski-ikäisiä miehiä näkee hakaniemen torillakin. sen sijaan vitun läskejä keski-ikäisiä naisia on 70% suomiämmistä.

        voi vittu sun mielipidettäs suominaisista, sutkin on varmaan synnyttänyt, joku suomalainen äiti, varmaan niin sanottu läski, kai olet kertonut sen äidilles, älä kuule puhu perusteettomia, minäkin olen 42v ja 160 pitkä ja 56 painan, joten sun läskit on kokemusta jostain lapsuudestas tai omista kokemuksistas, parasta käydä katsomassa peiliin, se kannattaa.....


    • marianne

      Kuten monista viesteistä käy ilmi, sitä näkee mitä haluaa. Itse olen käynyt Thaimaassa kahdeksassa kohteessa, ja niistä Pattaya (ainakin kolme kertaa siellä) on minun suosikkini. Paikallisista matkatoimistoista voit ostaa retkiä ja matkoja minne haluat, erityisesti suosittelen Koh Changia. Prostituutiota näkee maailmassa kaikkialla, ja matkailijan silmät voivat olla siellä missä hän haluaa. Ilta/yömarkkinat/optikot/räätälit... kaikkia voin suositella.

      Nauti matkallasi, esim. Koh Changille. Jos osut vaikkapa Chanthaburiin, sen jalokivilouhimoista kannattaa ostaa esim. safiireja ja teettää kaunis muisto Suomessa. Itse arvioitutin kivet täällä ennen teettämistä ja niin kivien laadun kuin hionnankin arvosanat olivat huikeat.

      Eli lähde Pattayalle avoimin mielin -- ole, elä ja nauti. Eihän sinun tarvitse tuosta prostituutiosta välittää -- se on niitä varten, jotka sitä hakevat. Olen myös havainnut, että pariskuntana liikuttaessa nainen saa todella hyvää palvelua.

      Toivotan sinulle erinomaisen hyvää matkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe