Katri Helenan keikat

etupenkin tytöt

On mennyt surkeaksi keikkakalenteri.Alan epäillä ettei tämä manageri osaa hommia edes alkuunkaan.Katrilla oli aikoinaan Suomen parhaat salit varattuna.Nyt laulaa jossain takahikiällä tai pubissa.Surkeaa.

16

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manager xxx

      Ei ole pojalla kokemusta keikka järjestäjänä.

    • fani51

      No Katrihan on sanonut vähentävänsä radikaalisti keikkoja. Ei pitäis ihmetellä, eikä tämä manageri varmaan voi myydä mitään jos ei keikkoja ole luvassa, turha syyttää häntäkään. Katrin omilla sivuilla löytyy kyllä keikkaa ihan lähitulevaisuudessa:
      18.9.2011 Turku, Turun Päivä
      11.11.2011 Tampere, Pakkahuone
      12.11.2011 Lappeenranta, Holiday Club Saimaa
      17.11.2011 Oulainen, Oulaisten Musiikkiviikot
      19.11.2011 Kitee, Kiteen Palloiluhalli
      26.11.2011 Vuokatti Winter Open Katinkulta
      6.12.2011 Borås, Åhaga (SE)

    • näin soon

      Vanha ei jaksa !

    • jaskan kaveri

      Kyllä vaanha jaksaa ja tulee mm. Ouluun -- jihuu! Tässä oltiin jo Tampereelle lähdössä, mutta säästyypä tukku rahaa, Kiitos kyllä kelpaa! Tulkaahan oululaiset muutkin!

      Esiintymiset:
      11.11.2011 Tampere, Pakkahuone
      12.11.2011 Lappeenranta, Holiday Club Saimaa
      17.11.2011 Oulainen, Oulaisten Musiikkiviikot
      18.11.2011 Oulu, Club Teatria
      19.11.2011 Kitee, Kiteen Palloiluhalli
      26.11.2011 Vuokatti Winter Open Katinkulta
      3.12.2011 Seinäjoki, Seinäjoki Areena
      6.12.2011 Borås, Åhaga (SE)

    • Gabriel m

      moi!

    • puhelinlangat

      Mistähän löytäis ihan tuoreen keikka-kalenterin? Omat sivut on päivitetty joskus viime jouluna. Vai eikö enää keikkaile...?

    • teemu k.

      voi olla että Katri kerää voimiaan ja valmistelee vuoden 2013 juhlakiertuetta - siis 50 vuotta ensilevystä!

      katrin pieteetin ja tunnollisuuden tietäen hän tulee tekemään perusteellisesti valmistellun ja yleisön valloittavan, nautittavan koko Suomen kiertueen

      tämä kaikki toki vain arvelua, mutta näin toivotaan

      • fani-73

        Olen samoilla linjoilla teemu k. kanssa. Ei hätäillä,kyllä Katri hiljaisuudellaan meidät kuuntelijansa palkitsee ja saadan nautittavaksemme 50-vuotis juhlakonsertin. Ja olettekos huomanneet,että nelosella alkaa lokakuussa uusi sarja Vain elämää,jossa Katri myös mukana ja monta muuta hienoa artistia. Kaikkea uutta odotellessa,hyvää ja lämmintä syksyä.


    • tylsääkin

      Kuka viittii kuunella samoja biisejä vuodesta toiseen?????

      • jo vain

        Olen ihan samaa mieltä.Vikka oon tykännyt ja tykkään katrista,mutta ei kerta kaikkiaan pää kestä kuunnella enää!


    • fani51

      Katri ei nimen omaan kelaa samoja vanhoja biisejä vuodesta toiseen vaan hän esittää uusia laulujaan koko ajan. Kun ei edes käy kuuntelemassa Katria, näköjään tänne voi heittää mitä tahansa tuubaa ja joka ei pidä todellisuuden kanssa yhtä..

      • fani-73

        Puhut asiaa. Ihmettelen ihmisten halua mollata ja käydä näillä keskustelupalstoilla,jos Katrin tyyli ja musiikki ei kiinnosta lainkaan. Jospa he saavat siitä itselleen hyvän mielen. Konserteissa jo vuosina kulkeneena voin kyllä todeta,että Katrin vanhat hitit ovat soineet jo vuosia uusilla erilaisilla sovituksilla ja uudet laulut niiden lisäksi. Toivottavasti saadaan me aidot fanit vielä pitkään nauttia Katrin hienoista päivitetyistä esityksistä.


      • puhelinlangat
        fani-73 kirjoitti:

        Puhut asiaa. Ihmettelen ihmisten halua mollata ja käydä näillä keskustelupalstoilla,jos Katrin tyyli ja musiikki ei kiinnosta lainkaan. Jospa he saavat siitä itselleen hyvän mielen. Konserteissa jo vuosina kulkeneena voin kyllä todeta,että Katrin vanhat hitit ovat soineet jo vuosia uusilla erilaisilla sovituksilla ja uudet laulut niiden lisäksi. Toivottavasti saadaan me aidot fanit vielä pitkään nauttia Katrin hienoista päivitetyistä esityksistä.

        Ok, maltan siis vielä hetkisen. Kävin vaan katsomassa Katri-Helenaa esittävän teatteri esityksen ja haluaisin nyt että OIKEA Katri-Helena jää mieleeni lauluineen ja olemuksineen eikä "väärä". Katri-Helena uudistuu ihan sopivaa tahtia, ja vanhojen biisien mukana on mukava fiilistellä. :) Mukavaa loppu kesää kaikille Katri faneille!


      • puhelinlangat kirjoitti:

        Ok, maltan siis vielä hetkisen. Kävin vaan katsomassa Katri-Helenaa esittävän teatteri esityksen ja haluaisin nyt että OIKEA Katri-Helena jää mieleeni lauluineen ja olemuksineen eikä "väärä". Katri-Helena uudistuu ihan sopivaa tahtia, ja vanhojen biisien mukana on mukava fiilistellä. :) Mukavaa loppu kesää kaikille Katri faneille!

        Katri Helenan piti laulaa lauantaina 1.9 Jukka Kuoppamäen konsertissa Helsingissä. Ensin lauloi Jari Sillanpää Satulinnan, ja sitten Jukka Kuoppamäki sanoi, että Katri Helena on sairas, ja ei pysty laulamaan. Katri tuli lavalle ja lauloi kyllä jonkin aikaa Ei kauniinpaa laulua, mutta ei pystynyt.
        Katri Helenalla on keuhkoputkentulehdus.
        Jari Sillanpää auttoi Katria, lauloi Ei kauniinpaa laulua Jukka Kuoppamäen kanssa. Katrin oli tarkoitus laulaa Ei kauniinpaa ja Anna mulle tähtitaivas, mutta ei pystynyt. Katri poistui lavalta. Jukka Kuoppamäki lauloi sitten Anna mulle tähtitaivas.


    • ...on fiksua älytä..

      Toivoisi artistin itse huomaavan, kun ei pysty laulamaan ja POISTUA jo takavasemmalle!
      Lea Lavenilla on upea vahva ääni, mutta hän onkin TAJUNNUT lopettaa laulamisen, ennenkuin ääni pettää.

    • Fiksua tietysti

      oli tulla kunnioitamaan Kuoppamäen synttärikonserttia ja esittää tämän
      kirjoittaman kappaleen. Keuhkoputkentulehdus voi tulla kenelle vain. Älysi tietysti
      olla esittämättä toista kappaletta. Tästä tuntee todellisen taiteilijan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe