Katri Helenan keikat

etupenkin tytöt

On mennyt surkeaksi keikkakalenteri.Alan epäillä ettei tämä manageri osaa hommia edes alkuunkaan.Katrilla oli aikoinaan Suomen parhaat salit varattuna.Nyt laulaa jossain takahikiällä tai pubissa.Surkeaa.

16

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manager xxx

      Ei ole pojalla kokemusta keikka järjestäjänä.

    • fani51

      No Katrihan on sanonut vähentävänsä radikaalisti keikkoja. Ei pitäis ihmetellä, eikä tämä manageri varmaan voi myydä mitään jos ei keikkoja ole luvassa, turha syyttää häntäkään. Katrin omilla sivuilla löytyy kyllä keikkaa ihan lähitulevaisuudessa:
      18.9.2011 Turku, Turun Päivä
      11.11.2011 Tampere, Pakkahuone
      12.11.2011 Lappeenranta, Holiday Club Saimaa
      17.11.2011 Oulainen, Oulaisten Musiikkiviikot
      19.11.2011 Kitee, Kiteen Palloiluhalli
      26.11.2011 Vuokatti Winter Open Katinkulta
      6.12.2011 Borås, Åhaga (SE)

    • näin soon

      Vanha ei jaksa !

    • jaskan kaveri

      Kyllä vaanha jaksaa ja tulee mm. Ouluun -- jihuu! Tässä oltiin jo Tampereelle lähdössä, mutta säästyypä tukku rahaa, Kiitos kyllä kelpaa! Tulkaahan oululaiset muutkin!

      Esiintymiset:
      11.11.2011 Tampere, Pakkahuone
      12.11.2011 Lappeenranta, Holiday Club Saimaa
      17.11.2011 Oulainen, Oulaisten Musiikkiviikot
      18.11.2011 Oulu, Club Teatria
      19.11.2011 Kitee, Kiteen Palloiluhalli
      26.11.2011 Vuokatti Winter Open Katinkulta
      3.12.2011 Seinäjoki, Seinäjoki Areena
      6.12.2011 Borås, Åhaga (SE)

    • Gabriel m

      moi!

    • puhelinlangat

      Mistähän löytäis ihan tuoreen keikka-kalenterin? Omat sivut on päivitetty joskus viime jouluna. Vai eikö enää keikkaile...?

    • teemu k.

      voi olla että Katri kerää voimiaan ja valmistelee vuoden 2013 juhlakiertuetta - siis 50 vuotta ensilevystä!

      katrin pieteetin ja tunnollisuuden tietäen hän tulee tekemään perusteellisesti valmistellun ja yleisön valloittavan, nautittavan koko Suomen kiertueen

      tämä kaikki toki vain arvelua, mutta näin toivotaan

      • fani-73

        Olen samoilla linjoilla teemu k. kanssa. Ei hätäillä,kyllä Katri hiljaisuudellaan meidät kuuntelijansa palkitsee ja saadan nautittavaksemme 50-vuotis juhlakonsertin. Ja olettekos huomanneet,että nelosella alkaa lokakuussa uusi sarja Vain elämää,jossa Katri myös mukana ja monta muuta hienoa artistia. Kaikkea uutta odotellessa,hyvää ja lämmintä syksyä.


    • tylsääkin

      Kuka viittii kuunella samoja biisejä vuodesta toiseen?????

      • jo vain

        Olen ihan samaa mieltä.Vikka oon tykännyt ja tykkään katrista,mutta ei kerta kaikkiaan pää kestä kuunnella enää!


    • fani51

      Katri ei nimen omaan kelaa samoja vanhoja biisejä vuodesta toiseen vaan hän esittää uusia laulujaan koko ajan. Kun ei edes käy kuuntelemassa Katria, näköjään tänne voi heittää mitä tahansa tuubaa ja joka ei pidä todellisuuden kanssa yhtä..

      • fani-73

        Puhut asiaa. Ihmettelen ihmisten halua mollata ja käydä näillä keskustelupalstoilla,jos Katrin tyyli ja musiikki ei kiinnosta lainkaan. Jospa he saavat siitä itselleen hyvän mielen. Konserteissa jo vuosina kulkeneena voin kyllä todeta,että Katrin vanhat hitit ovat soineet jo vuosia uusilla erilaisilla sovituksilla ja uudet laulut niiden lisäksi. Toivottavasti saadaan me aidot fanit vielä pitkään nauttia Katrin hienoista päivitetyistä esityksistä.


      • puhelinlangat
        fani-73 kirjoitti:

        Puhut asiaa. Ihmettelen ihmisten halua mollata ja käydä näillä keskustelupalstoilla,jos Katrin tyyli ja musiikki ei kiinnosta lainkaan. Jospa he saavat siitä itselleen hyvän mielen. Konserteissa jo vuosina kulkeneena voin kyllä todeta,että Katrin vanhat hitit ovat soineet jo vuosia uusilla erilaisilla sovituksilla ja uudet laulut niiden lisäksi. Toivottavasti saadaan me aidot fanit vielä pitkään nauttia Katrin hienoista päivitetyistä esityksistä.

        Ok, maltan siis vielä hetkisen. Kävin vaan katsomassa Katri-Helenaa esittävän teatteri esityksen ja haluaisin nyt että OIKEA Katri-Helena jää mieleeni lauluineen ja olemuksineen eikä "väärä". Katri-Helena uudistuu ihan sopivaa tahtia, ja vanhojen biisien mukana on mukava fiilistellä. :) Mukavaa loppu kesää kaikille Katri faneille!


      • puhelinlangat kirjoitti:

        Ok, maltan siis vielä hetkisen. Kävin vaan katsomassa Katri-Helenaa esittävän teatteri esityksen ja haluaisin nyt että OIKEA Katri-Helena jää mieleeni lauluineen ja olemuksineen eikä "väärä". Katri-Helena uudistuu ihan sopivaa tahtia, ja vanhojen biisien mukana on mukava fiilistellä. :) Mukavaa loppu kesää kaikille Katri faneille!

        Katri Helenan piti laulaa lauantaina 1.9 Jukka Kuoppamäen konsertissa Helsingissä. Ensin lauloi Jari Sillanpää Satulinnan, ja sitten Jukka Kuoppamäki sanoi, että Katri Helena on sairas, ja ei pysty laulamaan. Katri tuli lavalle ja lauloi kyllä jonkin aikaa Ei kauniinpaa laulua, mutta ei pystynyt.
        Katri Helenalla on keuhkoputkentulehdus.
        Jari Sillanpää auttoi Katria, lauloi Ei kauniinpaa laulua Jukka Kuoppamäen kanssa. Katrin oli tarkoitus laulaa Ei kauniinpaa ja Anna mulle tähtitaivas, mutta ei pystynyt. Katri poistui lavalta. Jukka Kuoppamäki lauloi sitten Anna mulle tähtitaivas.


    • ...on fiksua älytä..

      Toivoisi artistin itse huomaavan, kun ei pysty laulamaan ja POISTUA jo takavasemmalle!
      Lea Lavenilla on upea vahva ääni, mutta hän onkin TAJUNNUT lopettaa laulamisen, ennenkuin ääni pettää.

    • Fiksua tietysti

      oli tulla kunnioitamaan Kuoppamäen synttärikonserttia ja esittää tämän
      kirjoittaman kappaleen. Keuhkoputkentulehdus voi tulla kenelle vain. Älysi tietysti
      olla esittämättä toista kappaletta. Tästä tuntee todellisen taiteilijan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe