Kertokaapa te jotka olette saaneet tinnituksen meluvammasta että minkälaista tinnituksenne on. Onko se soivaa, vihellystä, piipitystä,morsetusta ym? Vaihteleeko se hiljaisesta kovaan esim stressaantuneena ym? Onko se pahentunut meluisissa tilaisuuksissa vaikka olisi ollut tulpat korvissa? Pahentaako sitä jos niskat ja hartiat on jumissa? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.
Meluvamma...tinnituksen ääni?
3
687
Vastaukset
- meluvammainen
Minä sain ampumisesta molempiin korviin meluvamman ,joka on vuosien saatossa pahentunut.Kaikki kovat ja terävät äänet tuntuu epämielyttäviltä.On sähköistä suhinaa ja jurinaa jonka taso nousee ja laskee,mutta on tosi inhottava ääni.Meluvamman kanssa pitää vain osata elää.Korvien suojaamien melusta korvatulppien ja kuulosuojainten kanssa välttämätön.Ihmisillä on vaikea ymmärtää meluvammaa,kun ei omissa korvissa soi , suhise, tai jurise.Se on näkymätön vamma päällepäin,mutta on vammoista henkisesti yksi pahimmista päästä.
- säriseejasirisee
Minulla se on sirinää ja sihinää. Ääni ei tunnu pelkästään korvassa vaan tuntuu että ääni kuulu enemmän jossain ohimon paikkeilla. Välillä ääni on hiljaista, mutta äänen aiheuttama ahdistus on tällöinkin aivan hirveä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664793Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813237- 382766
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 69988
- 100946