Keskustan Citymarket hallissa Lappu-Liisa kyttää auton vieressä

kyttäilyyn kyllästyy

Kävin ostoksilla keskustan Joensuun Citymarketissa. Tullessani ostoksilta, kaskummaa lappu-Liisa kyttäsi jo autoni vieressä, vaikka parkki aikaa oli jäljellä vielä 5 minuuttia. Kaksituntisen vietin kaupassa.
Itse en mee kuin pakosta kauppaan ja Citymarkettiin, joka on pysäköintivalvontarahastuksen piirissä.

79

8034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitti riitti

miksi käydä ostoksilla autoilijavihamielisessä keskustassa? lopetin käymisen kun parkkipaikat loppuivat ja tuli joukkoliikennekatu.

• gfiepekl+

Jalan tai polkupyörällä kauppaan niin ei tarvitse pysäköintimaksuja maksaa ja kuntokin kohoaa. ;)
      Eihän tuossa mitään jos sinulla on ollut vielä aikaa pysäköintiin, hätäkös sulla.
      Ja jos sääntöjä noudattaa niin mikä kumma siinä on ihmisillä kun "pelkäävät" polliisis ja muita sääntöjen valvojia.

Työtään ne lappuliisatkin tekevät.

• Anonyymi

Kerron tositarinan,olin menos jns.n siltakadulla hamm.lekur.ja kävin vaiht kolikoita kirkkokadun pys,toimist,lappuliisa lätkäs lapun lasiin,mut onnex näimme katutasolla olevalle tiskille tapahtuman,ei suostunu ottaa pois ennenkyin virkailija tuli sanoon että rahaa olin vaihtamassa,että tällanen susirajan kylä

• riitti kiitti

Joensuussa kytätään kaikkea.
      paska paikka sano siirakki

• aatos ja leina

Onneksi lapsperheet muuttaa Liperiin. Niin mekin muutamme

• Liperi rules

Tervetuloa Liperiin. Liperissä riittää metsäpolkuja ja auraamattomia latuja koko perheen tarpeeksi jokaiselle vuodenajalle.
        Mutta Joensuuhun sitten pitääkin mennä ostoksille jos ei kirkonkylän laadukkaat palvelut riitä.
        PS. Prismaan ei tarvitse mennä väkevien takia, vaan nekin löytyy kirkonkylältä.
        Naapurit ovat mukavia ja he tietävätkin tekemiset ja tulemiset jos unohtuu itseltä mitä tulikaan tehtyä.

• Justiina § Pekka

Hyvimpä tuosta jouvatta, ei taija korvaamatonta vahinkoo kenellekkää siitä muutosta tulla.

• uytrdecbn

Niin onneksi. Tervemenoa vaan. ;)

• Anonyymi

Itsekin maksoin aikoinaan pysäköintivirhemaksun koska verenluovutuksessa oli jonoa ja myöhästyin muutaman minuutin maksetusta ajasta. Oli hyeena vissiin kello kourassa kytännyt auton vieressä, koska muutaman minuutin yli p-ajan päättymisen tulin autolle ja lappu oli jo ikkunassa, eikä hyeenaa enää näkynyt missään. Valitin asiasta, mutta kuten kaikki arvaa, turhaan. Siihen loppui verenluovutukseni, ei minulla ole varaa edes yleishyödylliseen toimintaan, siitä kaupunki pitää huolen.

• Anonyymi

Hahahahhaaaa.

• Anonyymi

Minä sain lapun kun jätin auton parkkiin ja läksin läheisestä kaupasta vaihtamaan kolikoita pysäköintiautomaattiin, viivyin muutaman minuutin ja jo oli lappu ikkunassa eikä valvojaa näkynyt mailla halmeilla. Missä lie kytännyt vissiin lappu valmiiksi tehtynä muuten ei noin nopea toiminta ole mahdollista. Sielläkin näkyy olevan provikkapalkka, mitä enemmän sakotat, sitä enemmän tienaat. Itse olisin ennen työttömänä jos ei muuta työtä olisi tarjolla.

• Anonyymi

Ihan oikein rikollisille. Pysäköintisääntöjä pitää noudattaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä laki käskee pitämään kolikoita taskussa?
        Rikoksen tunnusmerkit ei täyty koska syytetty meni vaihtamaan rahaa tarkoituksenaan nimenomaan noudattaa kaupungin pysäköintisääntöä ja maksaa pysäköintimaksu.
        Tätä mahdollisuutta ei hänelle annettu koska pysäköintivirhemaksu toi kaupungille enemmän tuloja ja pysäköinninvalvojalle myös omaa etua.
        Paljon on p**kaa joensuun pysäköinninvalvonnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vejäpä sinä alahuuli pääsi yli ja nielaise!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä laki käskee pitämään kolikoita taskussa?
        Rikoksen tunnusmerkit ei täyty koska syytetty meni vaihtamaan rahaa tarkoituksenaan nimenomaan noudattaa kaupungin pysäköintisääntöä ja maksaa pysäköintimaksu.
        Tätä mahdollisuutta ei hänelle annettu koska pysäköintivirhemaksu toi kaupungille enemmän tuloja ja pysäköinninvalvojalle myös omaa etua.
        Paljon on p**kaa joensuun pysäköinninvalvonnassa.

Älä rikollinen selittele. Muka kolikoita vaihtamassa. Nuukana kuvitteli pääsevänsä ilmaiseen parkkiin. Onneksi kaupungin virkamies oli hereillä ja käräytti tällaisen lusmun rikoksentekijän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vejäpä sinä alahuuli pääsi yli ja nielaise!

Äläpä rikollinen huutele. Rikoksentekijän kuuluukin joutua vastuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä rikollinen selittele. Muka kolikoita vaihtamassa. Nuukana kuvitteli pääsevänsä ilmaiseen parkkiin. Onneksi kaupungin virkamies oli hereillä ja käräytti tällaisen lusmun rikoksentekijän.

Vaikka noinkin, mutta ei väärinpysäköinti sentään rikos ole, ainoastaan pysäköintirike.
        Tämä siksi että pysäköintirikettä ei löydy rikoslaista, mutta rikokset löytyy.
        Pitäisi innokkaimpienkin tee-se-itse-poliisien ymmärtää sentään ero näiden asioiden välillä.
        Tosin jos heillä siihen älliä olisi niin he eivät edes olisi niin kiinnostuneita muiden tekemisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka noinkin, mutta ei väärinpysäköinti sentään rikos ole, ainoastaan pysäköintirike.
        Tämä siksi että pysäköintirikettä ei löydy rikoslaista, mutta rikokset löytyy.
        Pitäisi innokkaimpienkin tee-se-itse-poliisien ymmärtää sentään ero näiden asioiden välillä.
        Tosin jos heillä siihen älliä olisi niin he eivät edes olisi niin kiinnostuneita muiden tekemisistä.

Roisto lopeta tekojesi valkopeseminen. Sääntöjä pitää noudattaa. Taidat olla aika paatunut lakien rikkoja, kun vain jatkat selittelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roisto lopeta tekojesi valkopeseminen. Sääntöjä pitää noudattaa. Taidat olla aika paatunut lakien rikkoja, kun vain jatkat selittelyä.

Luuletkos että sinun, varastetulla fillarilla pyöräilevän työttömän pultsarin mielipiteet ketään kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä rikollinen huutele. Rikoksentekijän kuuluukin joutua vastuuseen.

Sinähän sen niin hyvin tiedät, poliisin vanha tuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mahdut rollaattorillasi viinakauppaan kulkemaan väärinpysäköidyistäkin autoista huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletkos että sinun, varastetulla fillarilla pyöräilevän työttömän pultsarin mielipiteet ketään kiinnostaa?

Haaahahahahaaaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mahdut rollaattorillasi viinakauppaan kulkemaan väärinpysäköidyistäkin autoista huolimatta.

Muhahaaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rosvo mikä rosvo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen niin hyvin tiedät, poliisin vanha tuttu.

Menikö rosvolla tunteisiin? Taisi vähän mennä.
        🤪🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö rosvolla tunteisiin? Taisi vähän mennä.
        🤪🤪

Ei mennyt. Elämäni aikana yksi ainoa pysäköintivirhemaksu, ei muita rangaistuksia, ei edes ylinopeussakkoja. mites sulla?

• Anonyymi

Liperin ympärille pitäis rakentaa aita.eivät tulisi Joensuuhun.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja samalla pysyisi poissa ääliöt nistit ja kolistelevat idiootti teinit yötä myöten..Molemmat sakit voisi olla korvessa ja oppia tapoja eikä tulla kaupunkiin häiriköimään.

• Anonyymi

Pysykää drama queen juntit siellä korvessa, jos noinkin arkinen asia, kuin pysäköinti, on noin vaikeaa :D

• Anonyymi

Liperi kaatamon lehmät ja juntti einarit

• Anonyymi

Kyllä se raha pitää olla valmiiksi mukana autossa. jos tiedät että tarvitset kolikoita, miksi et ota kotoa mukaan kolikoita?

itsellä on aina pari 2e-kolikkoa, neljä 1e-kolikkoa ja kahdeksan 50c -kolikkoa. kun käytän pois kolikon, niin yritän haalia korvaavan kolikon tilalle.

Onkos kukaan kuullut että puhelimellakin voi maksaa pysäköinnin. vaikka pirun kalliimmaksi tulee. mutta kolikoita ei tarvitse pitää mukana. itse pidän kolikoista :D

joskus olen ostanut kolikoilla jopa kitska-jäätelön, mihin ei kortti kelpaa.. muuten olisin jäänyt ilman jäätelöä.

Kyllä keskustan aluetta vaanitaan virhepysäköinnistä, mutta laita kaupungissa ei kukaan kierrä sakottamassa. omassakin pihapiirissä on varmaan yli 10autoa jotka on väärin pysäköity. kyseiset paikat on jns-pysäköinti valvonnan piirissä, mutta kun ei parkkipirkko koskaan käy täällä, ei kukaan silloin kieltomerkeistä piittaa.

lukekaan ihmeessä:
      https://www.joensuu.fi/pysakoinninvalvonta

• Anonyymi

Mikä laki määrää että autossa pitää olla aina kolikoita? No ei mikään!
        Eihän voi olla perusoletus että jos tyyppi jättää auton parkkiin ja syöksyy läheiseen liikkeeseen rahaa vaihtamaan, että hän yrittää jättää pysäköinnin maksamatta!
        Aikoinaan ei ollut mitään muita vaihtoehtoja pysäköinnin maksamiseen kuin kolikot ja silloin oli pakko käydä vaihtamassa kolikoita jos piti mennä jonnekin asioimaan, että voi auton jättää kadun varteen. Tähän saumaan "hyeenat" sitten iskivät hanakasti...
        Nykyään on helpompaa kun voi maksaa kännyköillä ja ties millä appeilla.
        Mutta pitäisi olla rajat ja inhimillisyys tuossakin pysäköinninvalvonnassa.
        Nyt kun on pysäköinninvalvonnalla rajat vain inhimillisyydellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä laki määrää että autossa pitää olla aina kolikoita? No ei mikään!
        Eihän voi olla perusoletus että jos tyyppi jättää auton parkkiin ja syöksyy läheiseen liikkeeseen rahaa vaihtamaan, että hän yrittää jättää pysäköinnin maksamatta!
        Aikoinaan ei ollut mitään muita vaihtoehtoja pysäköinnin maksamiseen kuin kolikot ja silloin oli pakko käydä vaihtamassa kolikoita jos piti mennä jonnekin asioimaan, että voi auton jättää kadun varteen. Tähän saumaan "hyeenat" sitten iskivät hanakasti...
        Nykyään on helpompaa kun voi maksaa kännyköillä ja ties millä appeilla.
        Mutta pitäisi olla rajat ja inhimillisyys tuossakin pysäköinninvalvonnassa.
        Nyt kun on pysäköinninvalvonnalla rajat vain inhimillisyydellä...

Tuo kolikoiden vaihtaminen on ihan paskapuhetta. Yrittää parkkeerata ilmaiseksi ja sitten selittää, että olin kolikoita vaihtamassa. Hahhahhaaa. Salli mun nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kolikoiden vaihtaminen on ihan paskapuhetta. Yrittää parkkeerata ilmaiseksi ja sitten selittää, että olin kolikoita vaihtamassa. Hahhahhaaa. Salli mun nauraa.

Helppo tapa on kirjoittaa lappu tuulilasiin esim:

Rakas parkkipaikkavalvoja!

Minulla ei ollut kolikoita, kun luulin että kortilla voi maksaa.
        Olen mennyt kauppaan vaihtamaan kolikoiksi. Olen tullut takaisin noin viiden- kymmenen minuutin sisällä, riippuen miten pitkä jono kaupassa on.

Olisitko niin ystävällinen ja huomaavainen, että voisit tulla vasta sen jälkeen tarkistamaan että olen huolehtinut asianmukaisesti parkkimaksusta ja liittänyt kuitin tähän ikkunaan.

Pikaisiin parkkikuitteihin!
        Hyvää ja kaunista päivänjatkoa sinulle vastuullisessa työssäsi!

Toivoo ystävällisesti

Etunimi

Tätähän voi jatkaa ja kertoa että ensi kerralla varaan kolikoita mukaan yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, katos kun ei seteli käynyt masiinaan, pakko oli siihen aikaan kolikoita etsiä jostakin.
        Sinä ääliö varmaan tungit satasen seteliä pysäköintiautomaattiin?
        Taidat olla pysäköinninvalvoja aivotoiminnastasi päätellen... On siinä miehellä virka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mennyt kauppaan vaihtamaan kolikoiksi. Olen tullut takaisin noin viiden- kymmenen minuutin sisällä, riippuen miten pitkä jono kaupassa on.

Olisitko niin ystävällinen ja huomaavainen, että voisit tulla vasta sen jälkeen tarkistamaan että olen huolehtinut asianmukaisesti parkkimaksusta ja liittänyt kuitin tähän ikkunaan.

Toivoo ystävällisesti

Etunimi

Eihän meidän kannata olla suuttuneita Lappu-Liisoille, sehän on heidän työnsä ja saavat siitä jokapäiväisen leipänsä itselleen ja perheelleen.

Heillä on myös vastuulla että tietty määrä sakkoja on päivän aikaan saatava.
        Jos eivät saa, niin työpaikka meni siinä ja lappuliisojen virat lopetetaan kokonaan, kun kaikki autoilijat tunnollisesti laittavat lapun esille ja tulevat takaisin siihen mennessä kuin oli suunniteltu.

Itelleni tuli sakot Sokoksen parkissa, kun oli yli tunnin jono S-pankkiin.
        Valitin siitä tiskillä ja otti yhteyden parkkivirastoon joka veti pois sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, katos kun ei seteli käynyt masiinaan, pakko oli siihen aikaan kolikoita etsiä jostakin.
        Sinä ääliö varmaan tungit satasen seteliä pysäköintiautomaattiin?
        Taidat olla pysäköinninvalvoja aivotoiminnastasi päätellen... On siinä miehellä virka.

Uli uli uli parkkisakot sain uli uli uli kolikoita uli uli uli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoton köyhä huutelee. Sama kuin lehmä veteen p**kantaisi, yhtä järkevä ääni lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoo ystävällisesti

Etunimi

Lapussa voisi lukea myös: "Arvoisa Suuresti kunnioitettu Hra/Rva/Nti Pysäköinninvalvoja.
        Tämän auton tuulilasinpyyhkimen varteen on kytketty liikkeeseen reagoiva räjähdyspanos. Hyvää päivänjatkoa!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korttinsa polttanut autoton spurgu koettaa viisastella...

• Anonyymi

Mikä sulla on ongelma? Minä maksan kuukaudessa enemmän parkkisakkoja kuin sinä ulisija tienaat. Kato kun on varaa niin ei viitti maksella roposia, kivempi pysäköidä mihin haluaa. Maksaahan se, mutta kuten sanottu, varaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sulla on ongelma? Minä maksan kuukaudessa enemmän parkkisakkoja kuin sinä ulisija tienaat. Kato kun on varaa niin ei viitti maksella roposia, kivempi pysäköidä mihin haluaa. Maksaahan se, mutta kuten sanottu, varaa on.

Maksat enemmän parkkisakkoja? Eli olet vielä tyhmäkin, kun et osaa käyttää pysäköintisovelluksia. Haaahaahaaaaaaaaa. Mikä urpo? Heeehehhheeeee. Voin antaa sulle euron, niin saat sen 500€:n Nissan sunnysi laillisesti parkkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoton köyhä huutelee. Sama kuin lehmä veteen p**kantaisi, yhtä järkevä ääni lähtee.

Taitaa olla hermoissa sulla vikaa? Onko kilju tuhonnut hermot? Onko? Onko? ONKO? ONKO?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla hermoissa sulla vikaa? Onko kilju tuhonnut hermot? Onko? Onko? ONKO? ONKO?

uliuliuliuliuliuli, sekä jäkäti jää plaa plaa plaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksat enemmän parkkisakkoja? Eli olet vielä tyhmäkin, kun et osaa käyttää pysäköintisovelluksia. Haaahaahaaaaaaaaa. Mikä urpo? Heeehehhheeeee. Voin antaa sulle euron, niin saat sen 500€:n Nissan sunnysi laillisesti parkkiin.

Ei ole tarvis käyttää köyhien maksutapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella sitä on varaa, muttei älyä kun sitä ei rahalla osteta.

• Anonyymi

JOS ei olisi parkkipirkkoja niin MINÄ en pääsisi kotipihalleni, jossa saan säilyttää autoani. Miksikö en pääsisi ilman lappuliisoja? koska moni autoilija mielellään jättäisi autonsa juuri siihen "pahaan kohtaan", missä on jopa kieltomerkki "pysäköinti kieletty".. miksi edes joku ajattelee että parkkipaikan liitymässä on hyvä säilyttää autoa.

• Anonyymi

Eli ruusu lappuliisoille.

• Anonyymi

Pysäköinninvalvonta on puhtaasti rahastusta varten kehitetty organisaatio, turha sitä on sen ylevimmillä tarkoituksilla selitellä. Kaikissa kaupungeissa sitä ei edes ole, eikä pysäköintiä ole muutenkaan säädelty kuten täällä ahneiden kyttien kaupungissa.

• Anonyymi

Jos kaikki pysäköi oikein, niin koko organisaatio lopetetaan kannattamattomana.
        Helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa.

Kai se on tarpeellinen kun kadut merkitään siten että asiointi keskustan yrityksissä ja virastoissa on mahdotonta ilman pysäköintimaksua. Miksi minun pitää maksaa kaupungille siitä että asioin kaupassa tai virastossa? Tämä on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt. Joensuu on erittäin yritys-, tai paremminkin asiakasvihamielinen kaupunki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa.

Sellaista päivää ei tule että kaikki noudattaisivat kaikkia sääntöjä, ei suomessa, eikä tarvitsekaan.
        Jollekin pysäköintisakko voi tarkoittaa viikon safkoja, toisille se ei merkitse sen kummempaa kuin pala vessapaperia.
        Köyhät kuvittelee että kaikille rangaistus on sama, vaikka toisia kirpaisee ja toisilla ei tunnu missään.

• Anonyymi

joka kerta kun olen saanut pikavoiton ikkunaan, olen itse ollut sen syypää. säännöt on kailille samat, paitsi inva, poliisi, palokunta saa pysäköidä autonsa mihin tahtoo. mutta mitä siitä nyt tulisi jos kaikki pysäköisi mihin tahtoo.. täällä sitten kirottaisiin autoilioita jotka pysäköi melkein suoraan kaupan tuulikaappiin autonsa :D

Lappuliisojen työ on arvokasta ja tarpeellista. antakaa työrauha ja nariskaa vain suoraan toimistolle.

ei lappuliisan vika ole jos olet pysäköinissä täysi tampio ja et osaa liikennemerkkejä tai ollut hereillä matematiikan tunnilla kun on käsitelty rahaa ja aika käsitteitä.

ei he vaani autoilioita, he kiertävät samaa rinkiä ja laputtaavat autot mitkä on sakon ansainnut.

• Anonyymi

Lappuliisojen työ... Kuuluu listaan töitä joihin en lähtisi mistään hinnasta.
        Muut ovat vartija, vanginvartija ja tullimies. Vaativat tiettyä "luonnetta..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lappuliisojen työ... Kuuluu listaan töitä joihin en lähtisi mistään hinnasta.
        Muut ovat vartija, vanginvartija ja tullimies. Vaativat tiettyä "luonnetta..."

Nimenomaan. Sinulta tuskin löytyisi luonnetta nousta aamuisin töihin, kun voit maata vuokrakasarmissa sossun rahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Sinulta tuskin löytyisi luonnetta nousta aamuisin töihin, kun voit maata vuokrakasarmissa sossun rahoilla.

Ja sinäkö muka käyt töissä? Ihan takuulla, juu...

• Anonyymi

Pysäköinninvalvonta on vain köyhien pelokkeeksi. Mitä muka nyt jotkut viidenkympin sakot painaa vaikka niitä saisi useamman päivässä? Haloo, menkää töihin niin saatte rahaa!

• Anonyymi

Tyhmyydestä sakotetaan.

• Anonyymi

Onpa typeriä kommentteja. Kyllä näkee että autoilijoille kateelliset köyhät niitä kirjoittelee kun ei itsellä ole autoon varaa. Noh, itku helpottaa.

• Anonyymi

Uli uli kateelliset uli uli. Näitä ulisija-rikolllisia riittää, joiden pitäisi päästä ajelemaan kaupan ovista sisään eikä parkista huvittaisi maksaa, kun on niin talous kuralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uli uli kateelliset uli uli. Näitä ulisija-rikolllisia riittää, joiden pitäisi päästä ajelemaan kaupan ovista sisään eikä parkista huvittaisi maksaa, kun on niin talous kuralla.

Jäkäti jää laplaplaa

• Anonyymi

Uli uli ja jäkäti jää, tämän ketjun älyköt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Jätän autoni mihin huvittaa kun ei moiset pysäköintisakot paina yhtään mitään.

• Anonyymi

Ilmoitan täten juhlallisesti, että jaan joka kuukauden ensimmmäisenä torstaina klo 02.15-02.30 citymarketin edustalla parkkieuroja persaukisille autoilijoille. Toteutan tämän operaation puhtaasti laupeudestani ja haluan auttaa pikkurikollisia auton paikoittajia siirtymään lain oikealle puolelle, kun nykyisin rahan puute heitä siinä estää. Jatkossa ei tarvitse enää haukkua kaupungin pysäköinninvalvontaa, kun teilläkään ei rahan puute enää estä toimimasta oikein ja lain kirjainta noudattaen.
      Eikä tarvitse enää keksiä näitä höpösatujuttuja: "että olin rahaa vaihtamassa ym" Elämänlaatunne paranee, kun ei enää ole huono omatunto rikoksista ja valehtelusta.

• Anonyymi

Maailman tyhmin kirjoitus, köyhän aivoituksia. Ikäänkuin joku pysäköinninvalvonta olisi jumala jota kuuluu pelätä. Köyhien tarvitsee sitä pelätä koska heillä ei rahat riitä edes pysäköintiin.
        Muut maksaa veroja muutenkin jo paljon, ettei siinä tunnu pari p-sakkoa viikossa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman tyhmin kirjoitus, köyhän aivoituksia. Ikäänkuin joku pysäköinninvalvonta olisi jumala jota kuuluu pelätä. Köyhien tarvitsee sitä pelätä koska heillä ei rahat riitä edes pysäköintiin.
        Muut maksaa veroja muutenkin jo paljon, ettei siinä tunnu pari p-sakkoa viikossa missään.

Älä häpeä köyhyyttäsi. Ei köyhyys kerro aina tyhmyydestä.

• Anonyymi

Siitä ensinnäkin lähdetään että minä pysäköin ihan mihin itse haluan ja tarvis kulloinkin vaatii.
      Minä en jouda kännyköitä räpläämään, enkä lippuautomaatteja etsimään, vaan kätevämpi on viedä pysäköinninvalvojan jättämä lasku kirjanpitäjälle maksuun ja vähentää pysäköintirikemaksut sitten verotuksessa.
      Kummallista kännykkäleikkiä ja kolikkopeliä pitäisi joutaa vielä harrastamaan kaiken kiireen keskellä, kun näin voi pysäköidä käytännössä ilmaiseksi.
      Köyhien rutinaa koko pysäköintimaksupajatus.
      Katsokaa ja kuunnelkaa nyt itseänne!

• Anonyymi

Minulla on vielä parempi keino:
        en tuu ollenkaan Joensuuhun!

Ei tartte maksella parkkimaksuja ja ei tartte valitella.

Kierrän Joensuun kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierrän Joensuun kaukaa.

Kiitämme sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierrän Joensuun kaukaa.

Jumalalle kiitos! Pidä tuo lupauksesi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalle kiitos! Pidä tuo lupauksesi!!!

Mitäs mieltä keskustan yrittäjät ovat jos kukaan ei tulisi enää joensuuhun?
        Olisipa kaupunki autio ja tyhjä, kaupungin kassa tyhjänä.
        Ei kannattaisi kaupunginkaan tappaa lypsävää lehmää, vaan tukea keskustan yrittäjiä helpottamalla pysäköintiä kaupungilla.
        Typeryyden huippu oli muuttaa kaupungin vilkkaimman apteekin edusta linja-autopysäkeiksi, ei siinä ole suunnittelijan päätä juuri järki pakottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs mieltä keskustan yrittäjät ovat jos kukaan ei tulisi enää joensuuhun?
        Olisipa kaupunki autio ja tyhjä, kaupungin kassa tyhjänä.
        Ei kannattaisi kaupunginkaan tappaa lypsävää lehmää, vaan tukea keskustan yrittäjiä helpottamalla pysäköintiä kaupungilla.
        Typeryyden huippu oli muuttaa kaupungin vilkkaimman apteekin edusta linja-autopysäkeiksi, ei siinä ole suunnittelijan päätä juuri järki pakottanut.

todellakin oli jonkun tyhmyyden suuri älynväläys poistaa parkkipaikat INVA ja eläkeläisiltä apteekin edestä.. mutta saatiin todella epäkäytännöllinen parkkihalli :D johon ei käy raha.

laskuja lähtee turhista pysäköinnistä.
        Kun lukee auton rekisterikilven sisään ajettaessa, mutta ei pois mennessä :DD jeee pysäköinti jatkuu vaikka autoa ei enään ole parkissa.

Onneksi 2020 vuoden kesällä ei pitäisi olla keskusta remontissa, vai onko??

kävely keskusta jossa ei ole kauppoja on varmaan päätäjien unelma johon pyrkivät.

• Anonyymi

Lappuliisat ja lasset tekevät työtään, muistutuksen voi helpolla rahalla ohittaa. Maksaa sovitun summan ja sen jälkeen kaikki on hyvin, sakkoja ei tule.
      Citymarket hyvittää lisäksi kyseisen summan ostoksissa joten itkemisen aihetta ei luulisi olevan..

Persaukiset voi hyvin käydä kaupalla jalan tai pyörällä..

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!!!

pysäköintisakot ovat aivan liian alhaisia, kun näitä 'rahanvaihtajia' näkyy vaan riittävän. Nää mulgerot pitäs ruoskii torilla, mikkä ei haluu maksaa pysäköintimaksuja.

• Anonyymi
        cent kirjoitti:

pysäköintisakot ovat aivan liian alhaisia, kun näitä 'rahanvaihtajia' näkyy vaan riittävän. Nää mulgerot pitäs ruoskii torilla, mikkä ei haluu maksaa pysäköintimaksuja.

Miten niin ei maksa pysäköintimaksuja? Minä maksan pysäköinnistäni mieluummin sakkolapulla koska en viitsi euron kolikoiden ja kännyköiden kanssa leikkiä.
        Luulisi minun 50€ kelpaavan kaupungin kassaan siinä missä lanteilla pelaajan 1€urokin...

• Anonyymi

Persaukiset maksaa ropoja pysäköinnistään. Minä pysäköin minne haluan ja maksan lapun jos valvoja sellaisen jättää.

• Anonyymi

Se on sitä Joensuun pysäköinninvalvojien touhua.

• Anonyymi

Liikkumista estävät yli- ja aliviikarit pitää saada pois Joensuun politrukeista ja virkakunnasta. 👺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2148
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1368
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1013
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      1005
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe