Millä naisen alapää ajellaan?

Karvattomaksi

Voisitteko te viisaammat kertoa kaikkein vähiten kivuliaan vaihtoehdon karvojen ajelemiselle naisen alapäästä? Mitenkäs nämä karvojenpoisto voiteet?

4

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattiajelija

Muista käyttää oikeaa ajeluvoidetta ,jottei kone revi ihoa verille.
      Itse teen niitä töikseni ja käytän aina naisiin oikeaa vaahtoa siten
      tule paras pinta eikä kutise.

Olen liikkeessäni ajellut naisten karvoitusta
      2 vuotta eikä kukaan ole moittinut työtä..

• Suosittelen kemikaliosta ostetuilla varsiterillä ja perusvaahdolla. Siisti siitä tulee eikää ole kivuliasta, mutta jos haluaa pitää posliinina niin joutuu ajelemaan aika usein. Itse ajelen kerran viikossa, ja siinä ehtii jo pieni sänki ilmestyä.

Kunhan muistat vaan saman mitä säärikarvojenkin ajelussa: terää liikutellaan ylös ja alas, sitten irti ihosta, seuraavalle kaistaleelle ja taas ylös ja alas. Jos liikuttaa sivusuunnassa, se viiltää. (Liekö tämä itsestäänselvyys vai ei, mutta perhana, itse aina unohdan.)

Harkitsin joskus myös sellaista voidetta joka ei vaadi terää vaan ns. "polttaa" karvan poikki juuresta, kun olin sitä sääriini käyttänyt menestyksekkäästi. Tulin kumminkin siihen tulokseen, että jos kemikaali on tarpeeksi vahva poistamaan karvan omin nokkineen, en halua levittää sitä genitaaleilleni. ;p

• Annuli????

cillette 3 on tosi hyvä

• sama kysymys

olen miettinyt vähän samaa..millasta voidetta olisi hyvä käyttää..vaikka käytän tavallista ihokarvan poisto geeliä ja tavallista terää aina onnistunsaamaan itseni verille...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      59
      4341
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4112
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      146
      3227
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      22
      3214
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3034
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      75
      2849
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      105
      2516
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      152
      2292
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2142
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24