Siementäjän Apurina.

Pikku Sonni.

Kun olin nuori, vanhempani pitivät pientä lypsykarjatilaa, kun vanhempani siten pääsivät eläkkeelle, tilan pito ei ollut enää kannattavaa. Autoin usein vanhempiani maatilan töissä, kun sitten erään kerran vanhempani menivät ostoksille kaupunkiin, jäin tilalle odottamaan sinne saapuva siementäjää. Olin ollut useasti siementäjän apuna ja silloin siementäjinä oli ollut nuoria tyttöjä, jotka olivat usein eläinlääkäri harjoittelijoita. Sinä kertana siementäjänä oli mies, olin tuntenut osittaista vetoa myös miehiin, kun olin nähnyt alastomia miehiä ja ikäisiäni poikia uimahallissa ja yhteisissä saunoissa. Tuo kyseinen siementäjä oli keski-ikäinen ja roteva hän myös puhui hävyttömästi ja kaksimielisesti. Kun kerroin hänelle että minä olen yksin ja että minun on oltava hänen apurinaan, mies naurahti ja sanoi ”vai toimii poika sonnin apuna”. Mies puki ylleen kumisen esiliinan, hän laittoi myös käteensä muovihansikkaan, sekä varasi mukaansa siemennyksessä käytettävät tarvikkeet. Menin edeltä navettaan ja tartuin lehmää hännästä kiinni ja taivutin sen sivulle. Siementäjä tuli perästä ja koitti lehmän pillua sanoen, ” Onkos lehmä tarpeeksi kiimassa että sen pystyy siementämään” Itse kuuntelin viereltä kun siementäjä sormeili ja kertoi lehmän olevan tarpeeksi kiimassa. Siementäjä touhusi lehmän kimpussa, minä katselin sen touhua samalla vilkuillen hänen haara väliään, ja kuinka kumiseen esiliinaan oli tullut pieni kohouma. Huomasin myös kuinka siementäjä vilkuili minuun, kun siementäjä oli saanut homman tehtyä, sanoi hän että ”Kyllä tuo lehmä tiineeksi tulee kun nuori sonni on mukana astumassa”. Itseäni kiihotti hieman siementäjän sanonnat, huomasin myös kuinka hän puristeli kädellään esiliinassa olevaa painaumaa. Siementäjä poistui lehmän luota, mutta jäi seisomaan lantakourun taakse, hän avasi esiliinan nauhat ja housujensa vetoketjun. Siementäjä kaivoi kullinsa esille ja sanoi ”on pakko heittää kepillinen vettä ennen kuin jatkan matkaa.” Katsoin miehen kullia joka oli puoli jäykkä ja kaartui alaspäin, hänellä oli myös terska puoli tupessa ja terskan pää näkyi tumman punaisena. Kun siementäjä oli heittänyt vetensä, hän veti esinahkansa terskansa taakse ja huomasin kuinka iso terska tuli esiin nahkan alta. Yhtä äkkiä mies alkoi vetää esinahkaansa edes takaisin terskan yli, säpsähdin miehen touhuja. Mies katsoi minuun ja sanoi ” täytyy runkata enimmät paineet kullista kun nämä siemennys hommat kiihottavat niin kovasti”, katsoin miehen runkkausta ja tunsin myös kuinka oma Kullini koveni housuissa. Jonkin aikaa runkattuaan mies kysyi minulta, että olenko minä runkkaillut tai ollut tyttöjen kanssa, punaistuin ja vastasin miehelle etten ole ollut vielä tyttöjen kanssa, mutta olen runkkailut kaverini kanssa kimpassa. JATKUU..............

3

5623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Sonni.

      .................................. JATKUU


      Mies sanoi että ensiksi on hyvä pelkästään, osata runkata kunnolla, hän voisi myös opettaa minua kuinka runkataan. Säikähdin kun mies pyysi näyttämään kullini ja kuinka runkkaan sitä, mies sanoi myös että häntä kiihottaa suinnattomasti jos saisi runkata nuoren miehen kullia. Olin hieman peloissani, mutta minua kiihotti myös siementäjän upeasti käyräksi kasvaneen kullin näky. Aukaisin housuni vetoketjun ja napin, annoin housuni tippua polviini ja kaivoin kullini esille alushousuista. Siementäjän silmät kiiluivat kun hän näki housuista paljastuneen pojan kullin joka sojotti ylös navetan kattoon, hän sanoi myös ” kyllä tuota kullia on kiva runkata ja sillä on myös upeaa nussia tyttösiä pieniin pimppeihin”. Siementäjä tarttui kulliini ja kosketteli sitä sekä kiveksinäni, hetken päästä hän runkkasi kulliani, se tuntui tosi kivalta. Minun kulliani oli aiemmin runkannut eräs kaverini jonka kanssa tutkimme toistemme kulleja, mutta nyt tuon vieraan siementäjän käsi tuntui erittäin mukavalta kullissani. Kun luulin ja toivoin että siementäjä runkkaisi ja laukaisisi kullini, hän lopetti kullini runkkauksen yhtä äkkiä ja kääntyi minuun selin. Siementäjä riisui yltään kumisen esiliinan ja laski housunsa alas, hän myös nojasi käsillään navetan seinään ja köyristi selkänsä sekä pyllisti takapuolensa minulle. Siementäjä sanoi ”nyt minä haluan tuntea nuoren kullin, kosteassa ja liukkaassa reiässä ”, hän jatkoi vielä kertomalla ” siitä on toisi pitkä aika kun nuori sonni on siementänyt minut”. Minä säpsähdin siementäjän toimintaa ja hänen puheita, mutta kun katsoin siementäjän peppua ja sen reikää jota hän levitti käsillään avoimeksi, minun valtasi tosi kova kiihottuminen ja jännittynyt olo. Tunsin kuinka kullini oli tosi kova ja kuinka jännitys teki polvistani vetelät. Kun katsoin siementäjän reikää, joka avautui kosteana silmieni edessä, en voinut kun työntää kullini sinne ja tuntea kullissani upea reiän lämpö sekä sen ihana puristus. Pidin hetken kulliani reiässä, pohjaan painettuna ennen kuin aloin verkkaisen nainnin. Tunsin kuinka liukas ja kostea siementäjä reikä oli, en voinut kuvitella kuinka upeata oli nussia miestä sopivan kosteaan ja liukkaaseen reikään. Kuulin kuinka siementäjä äänteli työntöjeni tahtiin, hän myös hoki samalla lausetta ” ai kun tekee tosi hyvää kun saa nuorta kullia ”. Minua kiihotti kovasti siementäjän hokemat, hän myös hoki toista lausetta ” siemennä poika siementäjä”. Siementäjä runkkasi samaan aikaan myös omaa kulliaan, pitäen välillä pieniä taukoja. Myös minun oli pidettävä taukoja, koska en halunnut laueta lian nopeasti siementäjän reikään. Kun pidin tauon vedin kullini ulos siementäjästä ja katsoin samalla hänen raolleen jäävää reikää, oli tosi kiihottavaa ja irstasta katsoa kun reiästä valui ulos ohut kiima noro. kiima noro valui siementäjän pakaroille ja hänen tosi isoille riippuville kiveksille, se myös tarttui omiin kiveksiini. Kivekseni tulivat tahmeiksi limasta ja ne ottivat kivasti kiinni siementäjän pakaroihin kun työnnyin taas siementäjän ihanaan reikään. Vaikka kuinka yritin pitkittää nautintoani, en kuitenkaan pystynyt pidättelemään laukeamistani, vaan laukesin viimein siementäjän reikään. Tuntui tosi mahtavalle, kun kullini ruiski viimein spermaa, siementäjän kostean reiän syövereihin, minusta tuntui myös että siementäjän reikä sykki ruiskausten tahtiin. Kun olin saanut laukaistua spermani reikään, siementäjä pyysi että pitäisin kulliani hetken reiän sisällä ja antaisin sen veltostua sinne ennen kun vetäisin sen ulos reiästä. Oli tosi irstas näky kun vedin lopulta veltostuneen kullini ulos, siementäjän raolleen jäävästä reiästä, josta samalla valui ulos osa spermastani. Kun nostin housujani takaisin ylös, huomasin että siementäjäkin oli lauennut ja hänen spermansa valui alas navetan seinältä. Siementäjän poistuttua navetasta, pyyhin olki tupolla sperma jäljet seinältä ettei ne olisi muiden nähtävänä. Lähtiessään siementäjä kiitteli minua kovasti ja kehui että kun harjoittelen vielä vähän, tulee minusta kunnon sonni. Sama siementäjä kävi meillä muutaman kerran uudelleenkin, mutta silloin aina oli myös muita kotona ja en saanut olla hänen kanssaan kahden kesken. Mutta tuo kerta jolloin sain tuntea miehen reiän, kullissani ei haihdu mielestäni milloinkaan. Ja poikana ollessa maalla, monena iltana kun menin nukkumaan, ajattelin tuota hetkeä siementäjän kanssa ja runkkasin itseni suloiseen uneen.

    • upeeetaa

      Tahtoo lisää ;) jookos, kookos?? Jatka pian!!!

    • Kaunista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe