Ensimmäinen päivä lukiossa takana, yksi hyvä kaveri jonka kanssa hengaan, mutta välitunnilla hengataan joidenkin yläasteen äijien kanssa. Jokasella oli valmiiks se yks kaveri omalla luokalla jonka vieree meni istuu, paitsi muutamilla. Mitä ihmettä selitetään että lukiossa syntyis jotku kaveriporukat ku kaikki hengaa yhen oman kaverinsa kanssa....? Ja kysyn, että miksi lukio on täynnä upeita ja kauniita platinabloneja, kun yläasteella kaikki tytöt ovat rumia..
Lukiossa kaveriporukka?
4
268
Vastaukset
Ensimmäinen päivä takana ja mietit, missä kaveriporukat viipyvät? Come on! Sama juttu meilläkin alkuun ja porukkamme syntymiseen meni lähes koko eka vuosi. Että kyllä se siitä lähtee kun antaa vain ajan kulua :D
- htdrhtrdsh
ei lukissa mihinkää kavereihin keskitytä vaan siihen koulunkäyntiin,
pikku pelle. - abcdaa
jooo ei täsä muuta ku että lukio on perseestä =) kyllä nää sen kohta huomaat
- 2a
Itselläni on juurikin pari tyttöä lukiossa joiden kanssa vietän eniten aikaa - pääasiassa sen takia, että tunnit ovat aikalailla samat, kun on sama ryhmäkin :--) Lisäksi hengailen joka koulupäivä vaihtelevasti rinnakkaisluokkalaisten kanssa muiltakin luokka-asteilta olevien tuttujen ja kavereiden kanssa. Aika laajasti minulla on tuttuja ja kavereita lukiossa, ei oo valittamista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388