Mulla rupesi tekemään tuota vuosi sitten, eli toimi normaalisti noin 20 sekuntia ja sitten tilttasi. Uudelleenasennus ei auttanut mitään.
Juuri äsken hoksasin jotakin, mistä saattaa olla apua muillekin: vaihdoin oletusselaimeksi jälleen Firefoxin Google Chromin sijaan. Ja nyt OO toimii kuin enkeli.
Kokeilkaa kenellä tämmöisiä ongelmia on! :)
Kaatuuko OO kohta avaamisen jälkeen?
3
110
Vastaukset
- ...oooOOOooo...
Siinä taas hyvä esimerkki miten ne ohjelmat sotkee toisiaan vaikka ei pitäisi olla mitään yhteyttä toisiinsa.
Kun ei toimi niin ei toimi ja mistä etsiä vikaa kun uudelleen asennuskaan ei auta ongelmaan.
Tää on niin tätä.
Yritä siinä sitten toista neuvoa kun ei sulla kuitenkaan ole samaa kokoonpanoa kuin sillä jolla ne ongelmat on.
On niin paljon mahdollisia vian aiheuttajia.
Itsellä oli joskus aikoinaan asennettuna alunperin suomenkielinen versio OO:sta.
Poistin sen ja asensin englannin kielisen version.
Mutta se englannin kielinen ei toiminut teki vaikka mitä sen kanssa.
Ei auttanut kuin asentaa suomenkielinen takaisin että ohjelma toimisi taas..... - sepyöriisittenkin
Ei mullaa tullut mieleenikään, jotta selaimella olisi jotakin tekoa tämän kanssa. Ihan vahingossa tämänkin hoksasin...
- Kromimies
Enpäs ole tuollaista hoksannut. Itseasiassa mulla on toisinpäin - Chrome kaatuilee vähän turhankin herkästi. Käynyt jo mielessä että pitäisikö vaihtaa oletusselainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091