En tiedä miksi, mutta jostain syystä mä haluan nykyän ankeutta.... Mm haaveilen usein 3 maailmansodasta tai maailmanlopusta. Usein ajattelen myös, että olisi hauskaa asua jossain ***** kommunisti valtiossa, missä ihmisiä "katoaa", ja jokapäivä on synkkyyttä.
Jopa säässä pidän eniten sumuisesta, hämärästä, hieman sateisestä syksy säästä. En ole mikään emo tai gootti, jos musta tässä sellaisen kuvan saa. Olen itseasiassa hevari...
Välillä suunnitelen paikallisen 600-vuotta vanhan kirkon polttamista. Kerran jopa päätin tosissani, että aion polttaa sen, mutta seuraavana aamuna kun heräsin, ajatus tuntui hieman typerältä...
En ole mikään kauhean synkkä ihminen oikeastaan, olen oikeastaan aika iloinen ja hauska ihminen, mutta kuitenkin.....
haluan pimeyttä ja ankeutta
8
109
Vastaukset
Sitten kun oikeasti jotain noista tapahtuu, niin sinä olet heti helisemässä ja vetämässä itseäsi narun jatkeeksi.
Kaikki ne, jotka ovat "Oispa kiva, jos tulis kolmas maailmansota" on yleensä sellaisia ihmisiä, jotka eivät tiedä maailman menosta hevon vittua tai ovat muuten vaan ihan vitun taukkeja.
Tuo kirkonpolttelu sen parhaiten todistaa, että äitisi on pudottanut sinut vauvana lattialle yhden kerran liikaa.- -
^ Tuo, plus liikaa CoDia.
- ...
Haaveilua masu täynnä ja kuivat vaatteet päällä.
Voithan aina ottaa menolipun Afrikkaan, esim. Somaliaan. Vaikka siellä paistaakin aurinko niin luulen että löydät tarpeeksi haastetta hengissäpysymiseen. - ehkäseko
ei tuo ole hauskaa. PALJON hauskempaa olisi jos taivas olisi musta ja kaikki elollinen kuolisi. (sarkastista yskimistä)
- aikakummaa
Aika hölmö toive jos voin suoraan sanoa :)
Siis kuka nyt haluaisi olla jossain dystopiassa, tuleeko mieleen että sinullekin kävisi luultavasti huonosti semmoisessa.
Lue vaikkapa aikasi kuluksi kirja nimeltä Vuonna 1984.
Kummallisia ihmisiä sitä näkeekin netissä. - hah..vitu_cod_nörde
http://kingis97.suntuubi.com/ mee tonne vinettää idioottii
- asdgqw33
mee omeglee
- eijaksaooottaaa
saatananpalvoja! O_O ois kyl kiva jos tulisi maailmanloppu! sitten pääsee taivaaseen! =) siellä on kuulemma ihanaa... olen lukenut kaksi ihanaa kirjaa, joissa käsitellään jonkin verran kuolemaa: "Portaat taivaaseen" Enkeleitä hiuksissani" ihania kirjoja! niiden takia haaveilen kuolemasta eikä pelota yhtään! ^__^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483