Ilman RayanAiria

frekventti

ei olisi ollut varaa matkustaa Maarianhaminaa tai Tallinnaa pitemmalle.
RayanAirin ansiosta lentolippujen hinnat ovat keskimaarin laskeneet jopa ns. hienoilla yhtioilla .
Raikkaa saa kiittaa myos siita,etta muutkin ovat uskaltaneet avata halpalentoyhtioita.

Olen viiskymppinen ja muistan,etta 30 v sitten maksoi halvin lento Hesa-Lontoo yli 4000markkaa.Yhteensuuntaan.
Laskekaa siita mita se tekisi euroissa tana paivana ja ottakaa huomioon inflaatiot sun muut.

7

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlkjlf

      Ryanair (kyllä, se kirjoitetaan noin) ei todellakaan ole ollut ensimmäinen halpalentoyhtiö. Ja Ryanair monesti tulee kaikkine lisämaksuineen kalliimmaksi kuin perinteinen lentoyhtiö, josta käytit nimeä "hieno yhtiö". :D

      • Lisämaksuton

        Jatkuvasti puhutaan "lisämaksuista", mutta ei siellä mitään ihmeellisiä lisämaksuja ole. Hinta muodostuu juuri siitä, mitä kukakin itse haluaa. Valitsemasi lennon kohdalla varauksen alussa lukee TOTAL PRICE ja se on siinä, sillä hinnalla pääset kohteeseen jos kiinnostaa. Jos valitset prioritya tai muuta extraa, niin se on toinen asia, ne ovat niitä omia valintoja. Tuolla kyseisellä alussa ilmoitetulla Total Pricella minä olen lentoni lentänyt ainakin tähän asti, kannattaa myös hankkia oikeanlainen maksukortti taskuun, niin ei tarvitse Visankaan kuluja maksaa.


      • hyvätullee

        No eikä tuu kalliimmaksi, jos matkustaa pelkän käsimatkatavaran kanssa...
        Oon käyttäny nyt Edinburghiin suoria lentoja ja on ihan hyvä systeemi......ei pysty muut niin halvalla tarjoomaan.....siis matkustamisesta vaan on kysymys..ei hanhenmaksapalleroita eikä mitään samppakaljaa....


    • kalalasjd

      Hyvät suomalaiset,ettekö jo vihdoin tajua että on jokaisen kansalaisvelvollisuus lentää vain ja ainoastaan finnairilla.Ei sillä väliä että liput ovat törkeän kalliita,luotettavuus todella surkea,koneet huolletaan kiinassa ja romaniassa,henkilökunta on niin tympeää ettei varmaan 70-luvun alkossakaan saanut noin huonoa palvelua kuin finnairin koneessa jne jne...Silti jokainen joka vieraan vallan koneeseen uskaltaa astua,pitäisi marssittaa teloituskomppanian eteen.PISTE
      Tälläkin palstalla on varmaan joku finnairin palkkaama henkilö joka tuota finnair propagandaa tänne suoltaa.En jaksa uskoa että näitä "finnair uskovaisia" enää on muuten olemassakaan....

    • Kyllä se näinkinkäy

      Samoin meidän 5h perheelle Ryanair mahdollisti Legolandin reissun yhteyteen viikon loman Espanjan aurinkoon. Eli lensimme Legolandista Barcelonan lähelle ja naatittiin auringosta ja rantaelämästä viikon verran ja sieltä sitten kotiin.

      • Lentäjän Poika

        En tiennytkään, että Legolandilla on oma lentokenttä. Olen tähän saakka ollut siinä luulossa, että Legolandiaa lähimmän lentokentän nimi on Billund (BLL), mutta mitä ilmeisemmin olen ollut väärässä. Nyt tiedän paremmin, se on siis Legoland, tunnus ilmeisesti LEG?


    • p3

      Ryanair on paras todellakin, Suomen valtiojohtoa tekisi varmaan kovasti mieli kieltää Ryanair suomalaisilta, ja kaikki muutkin halpikset, jotta kaikki tulot varmasti ohjautuisivat Finnairille ja kukaan ei vahingossakaan saisi mitään edullisesti tai peräti halvalla. Mutta kiellot eivät onneksi onnistu, kun ollaan Eu:ssa, tiedä onnistuisiko muutenkaan, mutta ilman Eu:ta voisi aina jotain tekosyitä yrittää keksiä, miksi liikennöintilupaa ei nyt herunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe