Gomila Park keittiövarusteet

Palmailija

Muistaako kukaan, onko Gomilassa kahvipannua ja minkälaista?

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jubert

      Kahvipannu oli muistaakseni, mutta ei kahvinkeitintä. Me keitimme veden kattilassa ja kaadettiin sitten suodatinpussin läpi pannuun.
      Muutenkin ruoka-astiasto oli aika vaatimaton, mutta kyllä sillä toimeen tulee kun ei pienistä puutteista välitä ;)

    • Palmailija

      Ok, kiitos:) Olisin kaivannut sellaista mutteripannua, suodatinkahvia kun en juo kotonakaan. Puhuitko siis mutterista vai tavallisesta "mummonpannusta"?

      No, mutteria tai ei, kohta istun Gomilan parvekkeella viinilasillisen ja naposteltavan ääressä:)

    • Palmailija

      Gomilasta palattu ja ei tosiaan ole kahvipannua. Jos jotain asia kiinnostaa...

      • jubert

        Palmailija; kuinkas hotelli muuten, vastasiko odotuksia ? Entäs Palman kaupunki muuten ja Terreno ??? Kuluiko aika rattoisasti ? ;)


      • don Luis
        jubert kirjoitti:

        Palmailija; kuinkas hotelli muuten, vastasiko odotuksia ? Entäs Palman kaupunki muuten ja Terreno ??? Kuluiko aika rattoisasti ? ;)

        Juu vanhana Terrenon kävijänä ,minuakin kiinnostaa.Hotellin tiedän,mutta mitn muuten?


    • Palmailija

      Gomila vastasi odotuksia sinänsä, että meille riitti se, että on sänky, kph ja parveke. tiesin toki paikan rapistuneen sitten 80-luvun lopun, jolloin viimeksi olin siellä.

      Palmassa olen 80-luvun nuoruusdiscoilun jälkeen käynyt useampaankin otteeseen ja kaupunkihan on nykyisin aivan loistava paikka. Terreno on surullisen ränsistynyt, mutta Gomilan sijainti vallan mainio. Lyhyt kävely- tai bussimatka keskustaan ja vieressäkin riittävästi ravintoloita, isohko Mercadona sekä ah niin ihana Paseo Maritimo.

      Aika kului rattoisasti, sillä vuokrasimme auton muutamaksi päiväksi kierrellen saarta. Play de Plamassa ja Illetaksessa kävimme rannalla ja kuluipa muutama päivä Gomilan uima-altaallakin iloisesti hiprakassa olleita hotellin asukkaita kuunnellessa.

      Aikoinaan olen asunut El Pasossa, Bosquessa sekä Aparsuitissa, joka oli jokunen vuosi sitten remontissa ja on edelleen:) Ensimmäisen kerran käydessäni Terrenossa sitten nuoruusvuosieni v. -97, tuli paha mieli sen ränsistyneisyydestä. Sittemmin olen kuljeskellut Joan Miroa iloisin mielin ja muistellen haikeana sen entistä "loistoa".

      Minusta on valokuva Paseo Maritimolle johtavilla portailla 15-vuotiaana, kolmekymppisenä sekä viime vuodelta nelikymppisenä. Seuraavat kuvat sitten 50-v, 60-v, 70-v...?

      • don Luis

        lisää Gomilasta


    • Palmailija

      Palasimme viime vuonna Gomilaan ja aikalailla tyrmistyimme. Huoneesta oli tv-rikki (ei tosiaan haitannut meitä), ja keittiövarustus oli todella minimaalinen. Ei pä haitannut tuokaan. Uima-allasalue sen sijaan oli karmea edelliseen vuoteen verrattuna. Koko viikon ajan lojuivat samat roskat ja rikotut lasituopit alueella. Monena iltana joukko paikallisia nuoria kerääntyi pitämään juhlia alla-alueelle aamusta yöhön. Outoa?

      Jollain oli pieni koira, joka juoksenteli rapussa. Koiraa vastaan ei ollut mitään, mutta se teki tarpeensa sisälle eikä niitä korjannut kukaan. Samat pari pee-läjää lojuivat keroksessamme koko viikon.

      Surullista, että Gomila on päästetty tuollalailla rappiolle, sillä huoneet ovat kuit. kivat, pieni uima-allaskin löytyy ja sijainti mitä mainioin. Ei ollut viime vuonna Tjäreborgin listoilla enää Gomila, mutta ovat ottaneet takaisin taas tänä vuonna. Olisiko hotelli siistiytynyt?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe