Pöty on levittänyt noita törkyjään tänne keskustelupalstalle pitkin kesää. Samat jutut oli koottu sitten 16.8.11 mielipiteeksi Wl:tee. Minä tutkin, minulle on kerrottu. Alla näyte. Ps: Koira istuu pöytäni vieressä. Ei ihminen.
Vieläkin, jokainen saa asua missä haluaa ja sotkea tytär juttuun on halpamaista. Etten sanoisi, Persumaista.
vieruspöytäläinen
29.7.2011 00:42
0
Sulje
Kuulin, että Pekulle kerrottiin tänään torilla, että oman elinkeinoyhtiön tj. Allan Hahtala oli pariin otteeseen kehottanut Tristanin siirtymään Leppävirralle. Eikö se tytär ja Allan Hahtala asukkin Leppävirralla ;)
PS: jutun taisi kuulla myös itse Hahtala istui pyötäni vieressä.
Vanhoja juttuja WL:ssä
22
620
Vastaukset
- aina tervetullut
Kiitos Pöty aloitteestasi, joka sai Kangaslampilaiset yhteen Mantun kautta :)
PS: älä välitä näistä jutuista Peku me tuemme sinun pyrkimyksiäsi ajaa kansallaisten asioita ei omia :)- odotimme muutosta
http://yle.fi/alueet/savo/2011/07/tristan-boats_saamassa_jatkoa_2747046.html
Varkautelaiset yrittäjät tukevat Perus Pekan toimintaa valtuustossa - Heil Pekko
On hieno että Peku kävi Tukholmassa. Saatiin sielläkin linnan asiat kuntoon. Saatiin tuokin juttu tietää torilla, ennen kuin lööpeistä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011081814223410_vi.shtml
Norjassa on Pekko, meil Peku!
- Hyrrävessa
PötyPekalla ei ole näitten juttujen kanssa mitään tekemistä. Ainoa saavutus on se pyörivä paskahuussi.
- pyörätuoli-invalidi
Peku hankki vessan ja KD:n kateelliset Vammelista pyörittävät sitä asenne vammathan näkyvät juuri näin :) olet oikeassa paikassa pj.
äänesi kuulen auttaa en voi totuus on ihmeellistä, vai kuinka Anita - Tyytyväinen invalidi
pyörätuoli-invalidi kirjoitti:
Peku hankki vessan ja KD:n kateelliset Vammelista pyörittävät sitä asenne vammathan näkyvät juuri näin :) olet oikeassa paikassa pj.
äänesi kuulen auttaa en voi totuus on ihmeellistä, vai kuinka AnitaMinun mielestä Vammeltalolla on kyllä ihan asiallinen inva wc.
Eikä siellä kyylä näkynyt perussuomalaisia eikä muitakaan puolueita.
Vammeltalolla on nykyisin paljon toimintaa, käyn siellä lukemassa päivän lehdet, nauttien samalla aamukahvit tuoreen pullan kera.
- jos huolivat tullaan
Juttelimme kavereiden kanssa 24 palstasta ja siitä kuinka täällä haukutaan pekua se sai meidät persuiksi seuraavissa kuntavaaleissa.
- Heil Pekko
Olet kirjoittanut samasta aiheesta usein! Hieno yritys. Pekun nimellä kirjoitetut on vain torpattu ja sillä siisti. Pekua ei ole haukuttu. Pekusta on kerrottu vai totuus.
- peku kansanmies n=1
Pekusta totuushan on, että hän yhdenmiehen voimin 356 äänellä nosti perussuomalaiset valtuustoon 2009. Sitä ei ole koskaan tapahtunut ennen Varkaudessa. Onko edes koko Suomen maassa? Vähättelijät ja ivaajat saivat tuta eduskuntavaaleissa, että peku sai melkein puolet enemmän ääniä Varkautelaisilta kuntavaaleihin nähden ja nyt näyttäisi, että valtuustoryhmäkin on kasvamassa ainakin 100%..
On ymmärrettävää, että täällä hänen selkänsä takana hiiret hyppii pöydällä mimimerkkien takaa, ei siis kasvotusten, tai omalla nimellä. Säälittävää ruikutusta.- mahtava suoritus
http://www.varkaudenseudunps.net/zzuutis_180411.php
Mantu toimi sytytyksenä Kangaslapi seuran perustamisessa. - Persu- The finiss
mahtava suoritus kirjoitti:
http://www.varkaudenseudunps.net/zzuutis_180411.php
Mantu toimi sytytyksenä Kangaslapi seuran perustamisessa.Mantuja ja mantereita olen nähnyt, mutten näin typerää itsekehua kuin tämä Persu The King harjoittaa täällä palstoilla.
- kova kaveri varmaan
Persu- The finiss kirjoitti:
Mantuja ja mantereita olen nähnyt, mutten näin typerää itsekehua kuin tämä Persu The King harjoittaa täällä palstoilla.
olen ihmetellyt minin toi peku on niin pahasti sohaissut, että täällä suomi 24 palstoilla häntä arvostellaan nimimerkein. Miksi WL:ssä ei ole kirjoitustakaan omalla nimellä?
- The Finissh
kova kaveri varmaan kirjoitti:
olen ihmetellyt minin toi peku on niin pahasti sohaissut, että täällä suomi 24 palstoilla häntä arvostellaan nimimerkein. Miksi WL:ssä ei ole kirjoitustakaan omalla nimellä?
Niin, hän ei ole sohaissut mihinkään. Siis ei ole tehnyt vielä yhtään mitään tämän yhteiskunnan eteen. Silti täällä kirjoitellaan suuria tekoja tehneestä valtiomiehestä, kuten sinä, joka yö näitä juttuja lisäilet. Nimimerkillä. Eikö nämä kehumisetkin pitäisi kirjoittaa omalla nimellä WL:ssä. Sitten niitä voisi kommentoida. Pekun kirjoitukset ovat aina ensiksi ilmestyneet tänne palstalle ja sitten mitä on ollut yhteisnimellä, ovat olleet Persujen joukkojulkaisuja. Naurettavaa touhua johon on huumorilla suhtauduttava. Aikoinaan kommunistien harjoittamaa henkilöpalvontaan perustuvaa propakantaa.
- oikeutta päätöksiin
Minä inhoan hyvävelijärjestelmää tässä kaupungissa. Miten voi
liittyä tähän perussuomalaisten porukkaan. Voisin ruveta vaikka maksavaksi jäseneksi tai jos puolue hyväksyy niin mikäettei vaikka kuntavaaleissa
ehdokkaaksikin. Olen ollut uskollinen tähän saakka äänestämään vain
demareita.- Not PerSu
täyttä potaskaa
sinä olet ollut aina uskollinen hulluille arvoillesi ja ajatuksillesi
eli PerSu siis : - )
- ei asennevammainen
Kuka olikaan, joka sai vammaisneuvoston Inva-WC pihdistettua Maalaismarkkinoille?Inva- WC:n jatkuva jono. Kiitos huomaavaisuudesta.Seurue Kangaslamelta.
- minä
tämä siirrettävä wc on tosi hyvä varsinkin viime kesänä juuri täällä kanngaslammella,kun oli nämä lypsyjakkaranheitot.
kiitos siitä.toissa kesänäkin se olisi hyvä ollut olla keskuskentällä,kun oli nämä vammelin järjestämät tapahtumat,mutta eipä sitä oltu sinne kuljetettu.
liekkö syy ,kun itse olisivat joutuneet sen kuskaaman sinne vai mikä lie ollut syynä kun sitä ei ollut sinne hommattu.
- Anonyymi
lypsyjakkarat
- AnonyymiUUSI
ei oo mällejä lehtien välissä
- AnonyymiUUSI
cissen NCN-1
- AnonyymiUUSI
itellä vaan jotai irtonumeroita jäljellä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446028
- 1583122
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4333080- 262374
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv542246Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762023Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161949- 791593
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141214Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍121168