passiivirekisteröinnin päättymisilmoitus

moneymaker

Siis mitä toi tarkottaa ? Olen velkojana ja sain tänään tollasen kirjeen. Tarkottaako toi etten saa enää velalliselta rahoja vai onko velka jo kuitattu vaiko mitä ?? Velkomien on alkanut 3/06 ja passiivirekisteriin asia on laitettu 09 ja nyt se on päättynyt. Voutia en saa enää tänään kiinni.

6

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat meni

Juu velka asia raukesi.

• hjtshjs

Ei velka mihinkään ole rauennut. Jos tuomio on annettu 2006 niin velka vanhenee 2021 (mikäli osapuolet yritys-kuluttaja) Jos kuluttaja-kuluttaja niin 2026.

Passiivirekisteröinti kestää 2 vuotta kerrallaan. Siksi se on nyt päättynyt. Laitat vaan uudelleen ulosottohakemuksen vireille, ei sen kummempaa.

• T

Tää ulosottotouhu on ihan takapuolesta. Kokoajan saa lähetellä jotain papereita joiden käsittely maksaa 10€ kappale. Kannattaa laittaa aina velat yksityiselle perintäfirmalle heti alusta asti. Keskeneräisiä perintöjä eivät yleensä ota vastaan.

• piiiiija

Höpö höpö. Perintäfirma se vasta maksaakin. Ulosotto on ainoa paikka, missä saat vastinetta rahoillesi. Passiviperintämaksu on 13,60 ja voimassa 2 vuotta. Jos siis velallinen todetaan varattomaksi, seuraavan kahden vuoden aikana jos velalliselta löytyy jotain ulosmitattavaa (palkka,eläke, veronpalautus tai muuta omaisuutta, aktivoituu passivissa oleva velka. Nyt vaan velka uudestaan perintään. Veronpalautus aika alkaa...

• viel 10 vuotta

Ei siitä ulosotostakaan saa välttämättä mitään vastinetta. Tulottomia ihmisiä on suomessa tuhansia tuhansia. Mitenkähän monen tulottomuus johtuu ulosotosta? Itse tunnustan kuuluvani tuohon porukkaan tai sanotaan pienipalkkaiseen työhön en ala kun siitä ei minulle olisi mitään hyötyä. Velka vanhenee ulosotossa yleensä viidessätoista vuodessa.

• fatkaaa

Passiivirekisteröinti maksaa 7,40.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe