Tietääkö joku missä on 1,6 Meganen -04 pissapojan sulake? ei merkattu kuljettajan jalkatilassa,eikä konetilan vittumaisessa ranskan kierosilmien kolossa! -Tai Turkissahan nämä halpakoslathan on koottu. Pissapoijjaat (etu-ja takalasille) mykistyivät omia aikojaan yks kaks! olen käytellyt säännöllisesti,ja lientäkin on.
Vastaukset 5
- Muxmax**
Sulake löytyy vasemalla puolella, kun olet autosi sisäpuolella istut takaistimen etupuolella etupenkillä edessä ja katsot siitäviistosti etuoikeaan keskikonsolin vasemmanpuolen oikea reuna, josta seuraat vaihdekepin vasenta puolta ja katsot sen oikealle puolelle, kun itse siis olet penkin vasemassa reunassa.
Olen niin huono selittämään, toivottovasti sait selvää? - antero8
Tyyppivika. Ei ole sulakkeesta johtuva, vaan moottorin siipipyörä irtoaa. Vaihto vaatii puskurin irroituksen, joten ota 100€ rahaa ja käytä korjaamolla.
- megane...........
Mullakin meni vastikään pesurin moottori rikki! Lokasuoja muovi irti ja sitte moottori. Vajaa 20E koko hoito ei siis kallis remontti ainakaan vanhempaan 02 malliin. En tiedä tuon uudemman mallin hintoja sori siitä :) Eikä korjaus kestänyt kuin 20min jos sitäkään että turhaa huolehdit. Korjaahan pissapoikas ja sit eikun maailmalle ajelemaan :)
- renaul
parkkipaikka homma menee 2tuntia kun itse vaihtaa. itse vaihdoin pari kuukautta sitten
- Sulakepalanutehka
Täällä yksi vaihtoehto http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=16766.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621085
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52743- 67717
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti333714Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540