Hei
Minkä verran annatte aikuisille labradoreillenne päivässä ruokaa? Ja minkä ikäisenä pennun voi siirtää näihin ruokamääriin.?
Itselläni isokokoinen uros 9kk., joka syö pääasiassa Jahti Vahti junioria tällähetkellä. Olen antanut 2x päivässä n. 3,5dl kerralla.
Aikuisen labbiksen ruuan määrä!
2
607
Vastaukset
- MM
Meillä 2v labradoriuros saa Hill's:ä jonkin verran vähemmän kuin tuo 2x 3.5dl, mutta lisäksi jonkin verran kotiruokaa. Aikuisten koirien ruokaa aloimme antamaan reilun vuoden ikäisenä.
Jos punnitset koiran, ao. sivusto kertoo onko sopivan painoinen (valitse 'large breed', sieltä 'labrador' jne):
http://www.hillspet.fi/weight-loss/Dog/Weight-check/Weight-Chart.aspx - käyttölabbis
3v labbisuros saa Royal Caninin aikuisen labbiksen nappulaa 2x 4dl päivässä, tai joskus kotiruokaa. Tosin tuon nappulan määrää ja energiapitoisuutta on helmpompi hallita, joskun on laihtunut kotiruoalla turhaan, siis nappulassa pääsääntöisesti pitäydytään.
Vielä ainakin alle vuoden ikäisenä sai samalta valmistajalta labbiksen penturuokaa, itse suosittelen syöttämään noita "pentunappuloita" niin kauan, kun koira on kasvuiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998