Tämä on historiallinen hetki, joka tulee jäämään ikuisesti historiaan;
ALOITIN KESKUSTELUPALSTAN JA OLIN EKA!
Tämä oli pieni askel minulle, mutta vieläkin pienempi tälle forumille.
Kunnioittakoon tulevat sukupolvet tätä hetkeä
historiallinen hetki
5
1507
Vastaukset
- no?
Vaatesuunnittelu? Siitäkö aloitit palstan, kerro jotain. Osaatko, teetkö, opiskeletko?Kyselee vaatesuunnittelija.
- designer
olen vaatesuunnittelija ja ompelija,kirjanpitäjä ym.ym.sillä firmani on pieni töissä mun lisäkseni yksi ateljeeompelija kiireaikoina.just nyt on työn alla yht;aikaa 5 hääpukua että kiirettä pukkaa mutta sitten taas on pitkä väli ettei tapahdu just mitään.mut so what mulla on ihana duuni ja mä pidän tästä vaikka ne palkkatulot ovatkin joskus mitä ovat.tsemppiä kaikille tämänalantyöntekijöille.t.mies vm.1957
- tilkku
designer kirjoitti:
olen vaatesuunnittelija ja ompelija,kirjanpitäjä ym.ym.sillä firmani on pieni töissä mun lisäkseni yksi ateljeeompelija kiireaikoina.just nyt on työn alla yht;aikaa 5 hääpukua että kiirettä pukkaa mutta sitten taas on pitkä väli ettei tapahdu just mitään.mut so what mulla on ihana duuni ja mä pidän tästä vaikka ne palkkatulot ovatkin joskus mitä ovat.tsemppiä kaikille tämänalantyöntekijöille.t.mies vm.1957
Olen ommellut aina ja työnalla on ollut suuriakin projekteja. Asuja tanssiryhmille ja yksityisille. Tätä olen tehnyt koulun ohella iltaisin. Sen vain sanon että työ on todella mielenkintoista ja haastavaa sekä joskus todella ressaavaa. Palkkaus vain on mitä on...kannattaako yrittäjyys???
- Lindzi
tilkku kirjoitti:
Olen ommellut aina ja työnalla on ollut suuriakin projekteja. Asuja tanssiryhmille ja yksityisille. Tätä olen tehnyt koulun ohella iltaisin. Sen vain sanon että työ on todella mielenkintoista ja haastavaa sekä joskus todella ressaavaa. Palkkaus vain on mitä on...kannattaako yrittäjyys???
mä haluaisisin isona vaatesuunnittelijaks!! kertokaa vinkkejä esim. mikä lukio kannattais oppiaineet ym ym... mulla on vihot täunnä uunnitelmia.
- hyvä
Lindzi kirjoitti:
mä haluaisisin isona vaatesuunnittelijaks!! kertokaa vinkkejä esim. mikä lukio kannattais oppiaineet ym ym... mulla on vihot täunnä uunnitelmia.
Pyri TaiKkiin. Siellä on nykyään teatteri ja elokuvapukusuunnitteluakin. uusi koulutus. Lavastus ja elokuvaosastolla. on vaikea löytää netistä, mut löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981