"61-vuotias nainen kuoli Kotkassa hänen pyörätuolinsa kaaduttua invataksissa. Tapaus sattui perjantaina 5. elokuuta eli lähes kaksi viikkoa sitten. Poliisi ei ole edelleenkään tavoittanut taksia ajanutta henkilöä."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081814223413_uu.shtml
Tässä sentään kuoli ihminen huolimattomuuden takia, eikä vaivauduta edes suorittamaan kuulusteluja, mutta tien päällä lähdetään "elävänä tai kuolleena" -takaa-ajoihin pelkästään epäillyn ylinopeuden takia tai kun mutu tuntunmalla halutaan tarkastaa kenen tahansa paperit.
Outo tärkeysjärjestys
6
93
Vastaukset
- 20
Taas hyvä esimerkki aloittajalta, kuinka 5 miljoonaa suomalaista luulee osaavansa poliisin ammatin paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat.
Kysehän ei ollut mistään henkirikoksesta, vaan tuottamuksesta ja liikenteen vaarantamisesta. Ei niistä ketään pidätetä, tai vangita. Kuljettajan nimi on kyllä otettu ylös ja kyllä ne paperit on katsottu, ei hän mihinkään karkaa.
Uutisesta kyllä ilmeni, että poliisi oli yrittänyt tavoittaa kuljettajaa kuulustelua varten, mutta todennäköisesti tämä on matkoilla.
Kun tällaisen jutun prosessi kestää n. 6 kk - 1 vuosi, niin ei siinä muutaman viikon viive merkitse mitään. Ruumiinavauspöytäkirjaakaan ei yleensä saa alle puolen vuoden.- hah hah
Silloinhan liikenneonnettomuus paikaltakin voi häipyä, kunhan vaan jättää yhteystietonsa. Selvittelevät sitten joskus puolen vuoden päästä mitä tapahtui, jos sattuvat saamaan kiinni.
Ei puhalletettu tai tutkittu, oliko kiinnityksessä jotain vikaa ja puolessa vuodessahan ehtii hyvin korjaamaan.
Karku?matkalla? Työpaikalta yleensä saadaan kiinni. Meidän työpaikalle tulivat tutkimaan pienen haavan (tapaturma) takia, mutta tuo ei ollut ilmeisesti yhtä vakava tapaus.
Noille invatakseille näkyy tapahtuvan onnettomuuksia ihmeen usein ja monesti kaahaavat aivan älyttömästi. Kerran näin pyötätuolin valuvan maahan ja kaatuvan, kun oli hakemassa toista, eikä mitään kiirettä auttamaan. Työhönsä kyllästynyttä porukkaa. - Tarkoittaa
hah hah kirjoitti:
Silloinhan liikenneonnettomuus paikaltakin voi häipyä, kunhan vaan jättää yhteystietonsa. Selvittelevät sitten joskus puolen vuoden päästä mitä tapahtui, jos sattuvat saamaan kiinni.
Ei puhalletettu tai tutkittu, oliko kiinnityksessä jotain vikaa ja puolessa vuodessahan ehtii hyvin korjaamaan.
Karku?matkalla? Työpaikalta yleensä saadaan kiinni. Meidän työpaikalle tulivat tutkimaan pienen haavan (tapaturma) takia, mutta tuo ei ollut ilmeisesti yhtä vakava tapaus.
Noille invatakseille näkyy tapahtuvan onnettomuuksia ihmeen usein ja monesti kaahaavat aivan älyttömästi. Kerran näin pyötätuolin valuvan maahan ja kaatuvan, kun oli hakemassa toista, eikä mitään kiirettä auttamaan. Työhönsä kyllästynyttä porukkaa."pyötätuolin" = pyörätuolin.
- 3
hah hah kirjoitti:
Silloinhan liikenneonnettomuus paikaltakin voi häipyä, kunhan vaan jättää yhteystietonsa. Selvittelevät sitten joskus puolen vuoden päästä mitä tapahtui, jos sattuvat saamaan kiinni.
Ei puhalletettu tai tutkittu, oliko kiinnityksessä jotain vikaa ja puolessa vuodessahan ehtii hyvin korjaamaan.
Karku?matkalla? Työpaikalta yleensä saadaan kiinni. Meidän työpaikalle tulivat tutkimaan pienen haavan (tapaturma) takia, mutta tuo ei ollut ilmeisesti yhtä vakava tapaus.
Noille invatakseille näkyy tapahtuvan onnettomuuksia ihmeen usein ja monesti kaahaavat aivan älyttömästi. Kerran näin pyötätuolin valuvan maahan ja kaatuvan, kun oli hakemassa toista, eikä mitään kiirettä auttamaan. Työhönsä kyllästynyttä porukkaa.********Ei puhalletettu tai tutkittu, oliko kiinnityksessä jotain vikaa ja puolessa vuodessahan ehtii hyvin korjaamaan.******
Olet erinomainen todistaja, koska muuthan kuljettajaa ja poliiseja lukuunottamatta eivät näitä asioita tiedä, elleivät ole olleet tapahtumapaikalla. - Todistajaa ei
3 kirjoitti:
********Ei puhalletettu tai tutkittu, oliko kiinnityksessä jotain vikaa ja puolessa vuodessahan ehtii hyvin korjaamaan.******
Olet erinomainen todistaja, koska muuthan kuljettajaa ja poliiseja lukuunottamatta eivät näitä asioita tiedä, elleivät ole olleet tapahtumapaikalla.valitettavasti ole hengissä ellei autossa kuskin lisäksi ollut muita ja kyttiähän ei tämän kuolemantapauksen tutkiminen kiinnostanut.
Kuljettaja tietää mitä tietää ja kertoo mitä kertoo, kunhan kytät joskus vaivautuvat kyselemään. Autoa ei ilmeisesti tarvitse tarkastaa ollenkaan. - file corrupt
Todistajaa ei kirjoitti:
valitettavasti ole hengissä ellei autossa kuskin lisäksi ollut muita ja kyttiähän ei tämän kuolemantapauksen tutkiminen kiinnostanut.
Kuljettaja tietää mitä tietää ja kertoo mitä kertoo, kunhan kytät joskus vaivautuvat kyselemään. Autoa ei ilmeisesti tarvitse tarkastaa ollenkaan.Juuri näin. Kuskilla on nyt sitten ollut hyvää aika keksiä selityksiä ja peitellä jälkiä. Ja mahdollinen humalakin on jo ehtinyt haihtua, kuten myös mahdolliset huumejäämät. Ehkä kuski on jonkun poliisin kaveri tai sukulainen, kun näin annetaan aikaa. Autokuskithan on poliisien kanssa samaa tasoa älyllisesti, joten kaveruus sopisi kuvaan. Molemmat ovat alemman tason duuneja, paskoilla palkoilla ja työajoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483