Meidän pian 9kk vauvallamme naksuu "ranteet ja olkapäät", neuvolassa käydessämme mainitsimme asiasta niin arveli vaan että jos on yliliikkuvat nivelet ja jos ei kipua aiheuta niin tuskin se mitään on...no tiestysti jäin miettimään asiaa ja se vaivaa kokoajan. Tuntuu että naksuminen alkoi konttausharjoitusten myötä, osaa jo hieman kontata ja ryöminyt on kuukauden ajan...voisiko olla jotain yhteyttä asiaan, on myös kävelytetty mutten uskalla sitä enää tehdä kuin korkeintaan erittäin hyvin ympäriltä tukemalla. Repi juuri ovikiilan irti että voimaa löytyy vaikka kädet ei mitenkään hirveän lihaksikkaalta tai lihavalta näytä, jalat senkin edestä. On myös noussut seisomaan tukea vasten että liikkumisen osalta kaikki vaikuttaisi olevan ok ja muutenkin on nokkela poika.
Onko teillä muilla ollut naksumista?
8kk vauvan käsien nivelet naksuu
huoletjamurheet...
2
3246
Vastaukset
- 4e222
Meidän tytöllä on aina naksuneet nivelet, mutta en ole asialla päätäni vaivannut, koska olen itse ihan samanlainen :D
- naksnaks
meidän poika on naksunut koko ajan. selkäränka alkoi naksumaan kun nousi ite lattialla istumaan ja rupesi konttaamaan, eli puolen vuoden iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972