Olen kerran antanut peppua, saanut juuri passelin kokoista oikeaa miehen kyrpää peppuuni, ja täytyy myöntää, että kokemuksena tai oikeastaan tuntemuksena se oli aikas "vekkuli", paremman sanan puuttuessa ;)
Varsinainen peppuun saaminen, kun mies oikein kunnolla ja innolla, mutta kuitenkin sopivan hellästi nussi, tuntui oikeinkin mukavalta ja kiihottavalta, mutta valitettavasti vain sitten laukeamisen jälkeen, harvinaista kaiketi että mies laukeaa kun saa kyrpää peppuunsa, ainakin heti ensimmäisellä kerralla, en tiedä, tuntemukseni ja oloni eivät sitten olleetkaan kovin "mairittelevia"... =(
Eli silloin se jäi vain siihen yhteen kertaan...
Mieli on kyllä tehnyt monestikin "uusia" tuo muutoin niin kiva kokemus, harmi vain että tämä mies joka mulle sen ensimmäisen kokemuksen antoi, oli liian "lääppivää" tyyppiä muutoin, koska sellaista en pidä... vaan paneminen panemisena =O)
Olen yrittänyt netistä löytää muutoin vastaavanlaista kaveria, mutta kyllä se on kuin yrittäisi neulaa hakea ja etsiä heinäkasasta... monen monituista tyyppiä siellä on liikkeellä... valitettavasti.
Mut vielä kun löytäis uudestaan sellaisen sopivan miehen, jonka eteen mennä kontalleen ja pääsis uudestaan kokemaan sen tunteen, kun oikea miehen Kyrpä liukuu ihanan hitaasti hyvin liukastettuun peppuun ja painuu sulkijalihaksen taakse, aina miltei kahvaa myöten ;-) ja aloittaa ihanan naimisen, niin että litinä vain kuuluu...
Vielä kun sais uudestaan
33
5070
Vastaukset
- 2409
Saat varmasti, koska vaimoni ei anna mulle peppua. Olis eka kerta päästä poraamaan aivan uuteen reikään. Ei taida olla edes pettämistä porata taakse.
- apina m29
Kuules "vekkuli"! Totahan oli mukava lueskella varsinkin "
Mut vielä kun löytäis uudestaan sellaisen sopivan miehen, jonka eteen mennä kontalleen ja pääsis uudestaan kokemaan sen tunteen, kun oikea miehen ****** liukuu ihanan hitaasti hyvin liukastettuun peppuun"
. Toi kuulostaa jokseenkin tutulta, tietysti et ite oon mies ja mielellään sitä ottais sellaisen naisen jolle tollainen homma "maistuu :) Itse kans seurustelen, mut tält naiselta on tyhjä kysyykkään tollasta hommaa... mut jatka etsimist, kyl jotain aina löytyy ;) Pitää täs itse katsella myös joskos sunlainen mimmi tulis vastaan joskus:) En panis pahakseein :)- Ap.
Et panis pahalla vaan hyvällä? ;-)
Se vain, että en ole mimmi, vaan mies...
Kuten kirjoitinkin:
"harvinaista kaiketi että mies laukeaa kun saa kyrpää peppuunsa"
ota minuun yhteyttä, meilaa osoitteeseeni: [email protected] tai kirjoita viesti chatin nimimerkki Blizzardille, niin sovitaan tapaaminen. Lupaan tehdä sen varovasti ja hellästi siten että nautit sen sisälle menosta ja muutekin otan sinut ja toiveesi huomioon.
ilmoittele itsestäsi!
Blizzminulta saisit rajusti ja hellästi eikä mitään lääppimistä
- sairasta sakkia
kyllä te olette kipeitä, ihan oikeasti!
- Oikeasti!
sairasta sakkia kirjoitti:
kyllä te olette kipeitä, ihan oikeasti!
Mitä sinä teet täällä muita arvostelemassa? Mene johonkin uskovaisten voivottelusivustolle.
- Ap.
Näytät olevan Uudeltamaalta... Käytkös miten usein Tampereen suunnalla?
Josko haluaisit tulla mua aina silloin tällöin panemaan hellän rajusti, ilman mitään lääppimisiä...
- havumetsientarzan
naiseni pitää peppuseksist,pelaamme kolmenreiän golffia,suuseksil ja pilluun naimalla alkaa olla naiseni orgasmiaallossa,sit lopuks puolen tunnin pano peppuun hän nauttii suunnattomasti siittä.
- hakan.perssuti
justiinsa juu rallatilallaa! ja näi o :)
- Kovakulli
Kyllä niinkuin mies miehelle, aivan varmasi poraan ja syvälle, jos tadot antaa. Voipa tuossa litinä kuulua.
- tiukkapylly
Kerran saanut peppuun,mut kaveri laukes heti,vähän harmitti.Uudestaan meinaan kokeilla,kun löytyy asiallinen kaveri.
- Tyylistä kiinni
tiukkapylly kirjoitti:
Kerran saanut peppuun,mut kaveri laukes heti,vähän harmitti.Uudestaan meinaan kokeilla,kun löytyy asiallinen kaveri.
Olin nuorempana poikana kahden miehen kanssa saunassa ja katselin kun niillä paksut jopötti. Rupes pesemään muniani ja painautu että kovat kullit tuntu. Piti pestä molempien kaluja samaanaikaan, olin itsekkin kiihottunut kun sänkyyn veivät. Imivät hitaasti mutta laukesin. Sitten sain peppuun hitaasti molempia ja piti nauttia, sai kyllä myöhemmin olla kunnolla naitavana. Aamulla piti kun seiso niin tyydyttää miehiä.
- Porattavana
tiukkapylly kirjoitti:
Vanhempi työkaveri valitti kun ei sen akan kanssa seiso. Oltiin saunassa ja sillä rupes kunnolla seisoo kun pesi selkääni. Pesi muutakin kun selän, paino seinää vasten ja työnsi pyllyyn. Ei voinut kun pitää seinistä kiinni kun pani kunnolla. Sen eukko oli matkoilla ja halus että olen sen naisena yön. Seiso monta kertaa yön aikana ja alistuin edestä ja takaa naitavaksi kun halus pyllyä..
- Blizz
Porattavana kirjoitti:
Vanhempi työkaveri valitti kun ei sen akan kanssa seiso. Oltiin saunassa ja sillä rupes kunnolla seisoo kun pesi selkääni. Pesi muutakin kun selän, paino seinää vasten ja työnsi pyllyyn. Ei voinut kun pitää seinistä kiinni kun pani kunnolla. Sen eukko oli matkoilla ja halus että olen sen naisena yön. Seiso monta kertaa yön aikana ja alistuin edestä ja takaa naitavaksi kun halus pyllyä..
Voisko sua tavata noissa merkeissä? Millä paikkakunnalla asut?
ota yhteyttä, kirjoita meili osoitteeseeni: [email protected] niin aletaan ihana sarja - ei jätetä sitä vain yhteen kertaan.
Odotan yhteydenottoasi
Blizz - peppu_mies
ois kiva tavata ja tutustua! Haluaisin, että sinä naida minua. Tykkään anaaliseksia. Kiitos.;-)
tiukkapylly kirjoitti:
Moi tiukkapylly,missä päin asut.laita viestiä nimimerkille??katsotaan tavataanko??
- tiukkapylly
pekael kirjoitti:
Moi tiukkapylly,missä päin asut.laita viestiä nimimerkille??katsotaan tavataanko??
Asun pirkanmaalla.
tiukkapylly kirjoitti:
Asun pirkanmaalla.
Hei tiukkapylly ,minäkin asun pirkanmaalla,koska tavataan pyllyseksin puitteissa?
Laita viestiä??
- petri 10
milloin koitetaan?
- Se joku
Hajosin totaalisesti :D
- qwertyujk
kannattaa mennä kyseleen konepajalta aarporajaa, se kyllä kairaa kaikkia reikiä
- uudestaan
Milloin vain sulle sopii.
- Ennenki o "painettu"
mutta pian eukon perse saa suolaisen lastin sisään
- Sot,sot
Tulen panemaan sinua kiduttava hitaasti anukseen, mutta vasta kun olet nuollut kiimaisen mulkkuni ja pallini, edennyt siitä sitten ryppyiseen ja ihanaan, auvoiseen aukkooni, jota kaikki pojat himoitsevat. Käännä takalistosi otille ja litisytän perääsi, niin jotta enkelien kuoro raikaa.
- böizz
vieläkö toiveesi on ajankohtainen?
lähetä viesti meiliosoitteeseeni: [email protected] niin katsotaan, milloin siinä tapauksessa tavattaisiin ja tehtäisiin tuota toivomaasi ja myös minun toivomaa peppuseksiä. ei vain kerran vaan usein.
kerro myös, millä paikkakunnalla asut.
terv. S.I. - tiukkapylly
Pekael,miten saan yhteyttä?
Oletko nainen tiukkapylly , tykkään vain naisista???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334