Myydään kesäkuussa synt. roborovskeja yksi poika ja kaksi tyttöä erikseen! Hinta 15e. Kiire!
Myydään roborovski kääpiöhamstereita!
3
402
Vastaukset
- Syyrialainen
Myydään jyrsijä, Syyrialainen hamsteri
Ikä Luovutusikä
Myydään 2 poikuetta Syyrialaisia hamstereita, toinen poikue on syntynyt 27.07.2011 ja toinen poikue on syntynyt 21.08.2011. Ensimmäisestä poikueesta on myynnissä 1 lyhytkarvaista tyttöä ja yksi lyhytkarvainen poika. 2 poikueesta on myynnissä 3-5 poikasta. Poikaset ovat käsikesyjä ja uteliaita palleroita. Myisimme ne mieluiten hyvään ja rakastavaan kotiin. Ostaessanne saisitte tuttua ruokaa ja tarvittaessa hoito-ohjeita.
Hinta 15
Mäntykangas / Hämeenlinna
Puhelin 0503479343
Sposti [email protected] - Jensku:)
Hei!
Sinulla oli myynnissä roborovski kääpiö hamsteri.
Onkohan ne viellä myynnissä ? Ja olisi kiva tietää onko ne kesytetty käteen. :) - Jensku:)
( viesti on hahmolle: Syyrialainen )
Olet myymässä Syyrialaista hamsteria.
Onko ne käsikesyjä ?
Onkohan ne kuinka isoja ?
Olisin todella kiinnostunut ilmoituksestasi.
Itselläni on 2 roborovskia. Voikohan niitä laittaa yhteen asumaan ?
Olen Lappeenrannasta.
Oho, liian pitkä välimatka. sori :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994