Salakuuntelua vakavampi Case 2

Tuntematon potilas

Myönnän syöväni lääkkeitä jotka pitää mut ns. ajantasalla. :) Mut asunnossa käydään ja kaikkea paskaa tehdään. Ja se on vakta veellä.

* Parin vuoden aikana 6-7 hajonnutta imuria, eli nyt seitsämäs tai kahdeksas menossa, enkä mikään siivoushirmu ole. Kaikki semmosia viidenkympin tarjousimureita. Yhdessäkään ei moottori vikaa. Muoviputket pamahtaneet poikki tai pyörät irronneet, kaikki on tainnu olla erimerkkisiä, mut sama vika.

* Käyttämäni lääkkeet kolme kertaa palasina. Asiantuntijan mukaan on tosi epätodennäköistä että näin käy kertaakaan. Purkissa ollu vitusti palasia ja jauhoa, ja kolmesti.

* Tietokone ja älypuhelin temppuilee. Sähköposteja katoaa itsekseen, leffakerhon kuukauden tuote peruuntunut itsestään, välilehtiä vaihtaa jatkuvasti itsestään jne, kaikenlaista. Kysymys. Jos tietokoneen ja kännykän saa haltuunsa niin voiko niihin asentaa ohjelmia jolla voi käyttäjää häiritä ja seurata? Plus että tietää operaattorin nettipalvelun salasanat jne.

* Pelikonsoli. Pari ohjainta hajonnut oudosti, uusiin peliin tullut naarmuja. Ja. Langaton (ehjä) ohjain toimii välillä ja välillä ei. Kesken pelin lopettaa toimintansa ja akku täynnä, ei auta kun sulkea konsoli. Joskus pelatessa eivät tottele käskyä ja ukot juoksentelevat sinne tänne. PS3 alotusvalikossa kursori liikkuu itsestään paikasta paikkaan enkä ohjaimeen koske. Voiko konsoliin jollain lailla häiritä ja hyökätä?

* Asuin kiinteistöö on vahingoitettu ja irtainta omaisuutta. Irtain ehkä tonnin verran. Kaikenlaista. Aloitin näin, mut jatkan myöhemmin. Veikkaan että kyseessä on talossa asuvat luuserinuoret. Ei töitä tai koulua. Hyvä teoria avaimesta on olemassa. Voiko jotkut nuoret niin pihalla olla että tekee kaikenlaista paskaa? Sit joku nettiyhteisö jossa kerskaillaan tekemisillään.

Mut jatkan myöhemmin Kiitos kuuntelemisesta!

10

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon potilas

      Voimasanat on näköjään muutettu *******, toiv jotenkin ymmärrätte..

    • eräs uhri kans

      Voi laittaa tietokoneeseen ainakin etänä spyohjelman.Ja kännykkääkin pystyy kuuntelemaan,jos tietää numeron ja koodit taikka saa puhelimen haltuunsa minuutiksi,niin saa laitettua kuunteluohjelman siihen.

      Lisäksi jos asut vuokralla,voi asuntoon päästä helpostikin sisään esittäytymällä asunnon haltijana,jos talonmies ei kysy papereita.Siis jossain isossa vuokrakasarmissa näin voikin tehdä esim.päivytysaikana,kun tulee joku päivystävä huoltomies avaamaan oven ja päästää tihulaisen sisään asuntoosi.Näin voi rauhassa tuhota omaisuuttasi ja asentaa mikit paikoilleen..

      Noista pelikonsoleista en tajua mitään koska olen tyttö ja vieläpä sitä sukupolvea,et silloin ei ollut tuollaisia pelejä olemassakaan.Kysypä niistä joltain nuorelta jätkältä!

      Tsemppiä sulle!Ripottele vehnäjauhoja lattialle poislähtiessäsi ja laita klassinen paperinpala oveen..näin voit seurata jälkien avulla ja paperinpalasta et onko jokukäynyt asunnossasi poissa ollessasi!!

      Tsemppiä!Toi on sit rikosilmoituksen paikka mikäli havaitset jotakin ja saat todisteita kasaan.

      Tässä vielä yksi nettiosoite,josta saa huomaamattomia kameroita pilkkahintaan:vapaakauppa.net

      • TP

        Kiitti vastauksesta! KAIKKEE paskaa tehdään, ja häiritään. Sairasta porukkaa. Mitään en ole kenellekkään tehny, ainenkaan tarkoituksellisesti. Haluavat vaan kiusata ja seota. Oon liiankin kiltti ihminen. Täs on tavallaan tapahtunut Tukholman syndrooma mutta vähän eri tavalla, annan olla hyväksyn kaiken. Luuseri kakkahuosut haluavat vaan pönkittää omaa tosi huonoa egoaan. Kiinni jos saadaan niin rapsahtaa! Poliisien puolesta. Missä on empatia/myötätunto ei missään heillä. Meidän pitäisi olla veljiä toisien kanssa, ja rakastaa. Tuomiopäivä se tulee heillekkin. :) Kiitti juttuavusta! Jatkan toki. T Tuntematon potilas.


    • naurava kulkuri

      Älä nyt hemmetissä ripottele mitään jauhoja lattialle jos ei sinulla ole kun 7 rikkinäistä imuria!!! Kasikin alkaa varmaan yskähdellä jos jauhoja alat pöllyttää. Vähemmästäkin irtoaa imurista pyörät vai miten se nyt meni.

    • --

      Numerolukolla varustettu matkalaukku - kukaan ei pääse jälkiä jättämättä. 40-50euroa.
      Yleensä kaikki olennainen lukkojen taakse.
      Käytännössä ainoa keino, miten voit estää tämän, koko ajan on joku kotona.
      Jos joku sanoo, ei minulle tuollaista tapahdu, ei kannata olla hyväuskoinen.
      Ei uskoisi, joku nukkuu ilman varmuusketjuja ja turvalukkoja.

    • tajunnantuollapuolen

      mistä näitä hulluja oikeen tulee, vai olenko naivi? Tänään heräsin ovi auki ja on ollut ihan saamarin kumma olo. Ovi ei ollut lukossa mutta koskaan en jätä auki koska olen tarkka sähkölaskuista. Olen landella. Kukkaruukkuja kaadetaan harva se päivä mutta eläimet sen tekevät, orava. Vai? On ollut lumessa jälkiä mutta kylähullut kuulemma hiippailevat. Poimivat sienet pihoilta. Joku naapuri on asettanut valvontakamerat ja saa raivarit jos pysäköi liian lähelle niitten tonttia ja kerran joku oli varastanut marjoja niitten pihalta. Sen sai sit koko seutu tietää vaikka tekjää ei saatu kiinni.

      Mä en vaan ole tajunnu mihin tää yhteiskunta on menossa. Yks sekopäätuttu sano kerran että sen diapamit on varastettu. No siinä seurassa missä se liikku ei olisi ihme. Sanaa hashis ei saanut mainita puhelimessa vaikka ei puhuttu ko aineen hankkimisesta tai käyttämisestä. Sen muija sano ettei se saa imeä leffoja enää netistä. Jätkä ei luota mäcin kamerasilmään. Sitten se pisti välit pokki koska olin puhunu kaikkee sen salassapidettävistä asoista jotka se oli ite levitelly kylillä, eikä mitenkään kunnioittanut minua. Joo siis puhuin niistä hänelle en muille. Mutta ku joku olis voinu kuulla tai lukea mun viestit. Hän siis se paranoidi on mutta rupee vainoamaan minua.

      Mä oon ihan varma että tää diapamityyppi vielä kostaa jotenkin, ku en vaan tiedä miten en voi varautua oikein. Muuta kun että en ota enää yhteyttä.

      Paranoia on sairaus. Mäkään en halunnu mitään pahaa, päinvastoin olin liiankin kiltti ja kuuntelin sen diapamityypin juttuja. Aluks en miettiny mitään muuta ku etenpäin sano mummo lumessa. Tää ovijuttu oli nyt sellainen herätys. On diapamimies tai sen kätyrit liikenteessä. Sekaannuin saamari ihan vääriin tyyppeihin sinisilmäisenä. Ja mikäs siinä, tyyppi oli omalla tavallaan rikollinen mutta ei vaan jääny ikinä kiinni joten rupesin luulemaan että rikokset ovat ok. Koska minulla ei rikollisuudesta mitään sen kummempaa tietoa.

    • ...

      Tällaista tapahtuu paljon Suomessa, on vähän sellainen Suomi-syndrooma, josta monet ressukat kärsii. Yritä saada kasaan rahat, että laitatat kunnon Boda-turvalukon ja pidät mahdollisista kovisteluista huolimatta kaikki avaimet itse (yhtäkään kappaletta ei voida sinulta vaatia). Jos sinulla on parvekeovi, niin pistä siihen hyvä haka. Sisälle ei näin ollen päästä. Tietokonetta ja kännykkää voidaan tietysti virustella, mutta kysele nettiturvallisuusyritykseltä ja netin asiantuntijapojilta neuvoja, miten voit estää mahdollisimman paljon. Vie koneesi vaikka tällaiseen yritykseen tutkittavaksi, tai jos mahdollista, pyydä kotikäynnille todentamaan tilanne. Lopuksi: Muuta pois hullujenhuoneelta. Paljon fiksumpiakin paikkoja on olemassa, joissa ehkä yksi, kaksi jotain yrittää, mutta sinä olet jo aikaisempien kokemustesi pohjalta ennakoinut näitä asioita ja tehnyt mm. edellä mainitut varmistukset jo muuttopäivänä.

    • ...

      Jos asuu okt:ssa, niin kannattaa jutella naapurien kanssa, että katsovat pihalle ja hälyttävät sinut tai poliisin, jos jotain outoa ilmenee sekä seuraavat kuljeskelijaa niin pitkään, että tämän henkilöllisyys (esim. kotiosoite/rekisterinumero) selviää. Tätä varten kannattaa tehdä ihan suunnitelma. Sama tietysti myös toisin päin. Lisäksi olisi hyvä asennuttaa valvontakamera tai useampi ja tehdä valvontasopimus turvaliikkeen kanssa. He sitten kävisivät paikalla automaattisesti ja olisi toivottavasti hyvälaatuista kuvamateriaalia poliisille. Nämä tällaiset talttuvat vain, kun jäävät kiinni ja siitä seuraakin jotain. Liian moni on vain antanut asian olla, ja siitä tulee nössöraukkiksellekin suuret luulot.

      • ...

        Ja yrittäkää katsella halpaa, vaikka käytettyä aitamateriaalia aidan ja portin rakentamiseksi. Kyllä sekin jo estää niitä, jotka tahtovat vain saada helpolla hauskaa.

        Ovia ei tietenkään pidä jättää auki, se turvalukko on ehdoton, ja jos ei halua tai voi sulkea turvalukkoa sisältä käsin, niin sitten käyttää hakaa kun on sisällä. Kovaääninen hälytin ja liiketunnistin olisi myös mukava olemassa. Huomiota hiipparit eivät tahdo, ja se on sitten mukava, kun useampi eläkeläispää huomaa ikkunasta tutun miehen/naisen, joka paljastuukin omituiseksi hiippariksi. Juuri tällaisia pitäisi katsoa raitilla pitkään, kunnes muuttavat pois.


    • HulluSuomiHävetkööt

      Suomessa näyttää olevan meneillään 'kansainvälinen älykkyystesti' tai jotain. Langattomasti voi kaikki tietokoneet/älypuhelimet/pölynimurit/prosessorit lamauttaa tai etäohjata/-hallita. Siksihän nykyisissä kodinkonelaitteissa on takuu olematon, ellet maksa siitä ekstraa. Selaimista/käyttäjärjestelmistä/sovelluksistakin riippuen näkymä on erilainen eri sivustoilla. Kannattaa kokeilla selata webiä eri paikoista, eri tietokoneilla ja eri sovelluksilla. Lisäksi nykyiset hullut lainsäädännöt sallivat viranomaisille melkein jumalan valtuudet,mitä ei kerrota kansalaisille, jotta koko orjabordelli olisi kuuliainen orjuuttajilleen. Virkaatekevälle lääkärille ei kannata kertoa asioista, koska mömmöillä vie uskottavuutesi, terveytesi ja ajattelukykysi heikentyy pidemmällä aikavälillä. Pyri pääsemään lääkkeistä eroon, vaikka asumalla luotettujen sukulaisten/ystävien luona tai eri henkilöllisyydellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe