vaatteita mäyräkoirille

kylmää ja märkää

Hei!

Minulla on lyhytkarvainen kääpiömäykky, ja se on todella vilu. Viime talvi oli aivan mahdoton sille (sen eka talvi). Olen yrittänyt ostaa sille vaatteita, mutta eiväthän ne sovi: ovat joko liian lyhyitä tai väljiä, ja muutenkin vääränlaisia. Ajattelin, että olisi kivaa, jos voisi tilaustyönä sille vaatteita teettää. En vaan löydä tekijöitä. Pitäähän sellaisten olla...? Asun Jyväskylässä, ja haluaisin viedä koirani koiravaatteiden ompelijalle, jotta tämä ottaisi itse oikeat mitat. Tunteeko kukaan sellaisia ihmisiä/yrityksiä Jyväskylässä, jotka tekisivät vaatteita tilaustöinä järkevään hintaan?

10

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E&C

      Heippa!!

      Mulla on kans lk kaniinimäykky ja sama vika talvella, niinkuin varmasti monella muullakin. Suosittelen että otat koiran mukaan ja käyt koira-tarvike liikkeessä koirasi kanssa yhdessä sovittamassa sopivia pukuja. Tietääkseni lähes kaikkiin eläintarvike liikkeisiin saa ottaa lemmikin mukaan.

      • keuruu

        kutokaa koirille villa nutut. tai menkää käymään eläin tarvike myymälöissä kyllä pitäis löytyä ainakin jonkin moista takkia.lk kääpiön pk kääpiön omistaja.


    • mäykyyn fani

      mun pojalla on lk mäykky, ja itelläni on ollut kaksi lk mäykkyä. Olen kutonut kaikille villapaidan talveksi, Novita-lehdessä on ollut joskus ohjeet. Jos tarviit lisää tietoa, vastaile. Lankoja riittää-
      .

    • koirulit
      • mäykyn fani

        mikä osoite?


      • Rossous

        tuo on hyvä ohje kun saa onnistumaan! Meillä ainakin ollaan tykätty kovasti villapusakasta! ja ei ole kylmä liiemmin tullut :)


    • fiksu sipsi

      moi! olisi kiva löytää kaupasta mäyräkoirille vaatteita, koska minulla on lyhytkarvainen mäyräkoira joka palelee aina talvisin:(((( kun en jaksa neuloa sille jotain lämmintä

    • Lyhtkarvainen meillä

      Valmisvaatteet on tyttökoirille kurjia, kun niissä huomioidaan aina poikakoirat, jolloin tyttöjen arka masu (varsinkin imettäneellä) jää paljaaksi. Meidän tyttö on kanssa sellanen aurinkopaneeli.
      Netistä löytyy sellanen firma kun Janutex, josta saa mittojen mukaan tilattua vaatteet.
      Niissä huomioidaan myös tyttöjen pitempi vatsanaluskappale.
      Neulotutkaan ei joka säähän sovi, kun kastuu ja kerää luntakin matalalla koiralla.

    • irmeli64

      Ota yhteyttä mäyräkoirakerhoon Jyväskylässsä. Siellä joku tietää jonkun joka voisi auttaa asiassa. Keski- Suomen mäyräkoirakerho se taitaa olla nimeltään..

    • 345gfdgd

      Meidän normaalikokoista LK mäykkyä ei taas pakkanen kiinnosta tippaakaan... Välillä hirvittää tehdä lenkkiäkin ku ei muka kylmä ole tai ainakaan ei sitä näytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe