tehdä toimivaa autoa. Samaan sarjaan kuuluu vikaherkät peugeot ja citroen. Asiaa ei tarvitse sen enempää tutkia kuin lukemalla autolehdet joissa kestotestattu ja havainnoimalla esim 15v taaksepäin kyseiset automerkit niin asia on selvä. Ja joka muuta väittää luulee että autot vain ovat sellaisia ja väärin menee japsit kestää selvästi paremmin. Aja millä ajat mutta älä valehtele ja puolustele noita kolmea vikaja paloherkkää murheen aiheuttajaa.
Opel ei osaa edelleenkään
20
404
Vastaukset
- <Opel on pop>
Olet onnellinen japsiauton omistaja, miksi pitää täällä purkaa pahaa oloaan, sitä en oikein ymmärrä, mutta jos helpottaa, niin hyvä, voit nukkua yösi rauhassa.
- elä osta
Ei sun tarvii ostaa kävele ,tai osta polkupyörä jaa eise sulla pelaa sekään .Mulla pelannut astra todella hyvin -99 1,8 ajettu 117 tuhatta
- Onnen poika
Se on hyvä että osaat lukea. Jos kokeilisit vielä ymmärtää lukemaasi tai vaikka avartaa katsantokantojasi esim. kokeilemalla itse ko. autoja, huomaisit varmasti niiden olevan n. valovuoden päässä näistä japonian ihmelaatikoista.
- Astraalimiäs
jaksan myös ihmetellä tätä, että mikä vaivaa näitä "huutelijoita". Eletään vapaassa maassa ( vielä ainakin toistaiseksi ). Jokainen voi vapaasti valita automerkkinsä , mielihalujensa ja lompakon paksuuden mukaan. Ajakaa te tojota-kuskit tojotilla, opel-kuskit ajaa opelelilla ja jne.... ps. oma Astra vm. 2000 1.6 16v. 1665tkm viattomia & huolettomia kilometrejä takana. Astra uudesta asti ollut minulla. Harkinnassa ostaa uusi Astra 1.6 Turbo Sports Tourer. Väriksi iceberg blue. Auto ensi kevääksi.Ja kaikilla herkuilla. AGR-penkit, xenonit, p-tutkat, 17" alut jne...
Nykyinen Astra jää perheen 2-autoksi. Täysin ruosteeton, kolhuton . Kuin "uusi". Ikää kun vaan noinkin paljon niin vaihtoarvo alkaa olla s. 4-5kEuroa vain. Jääköön siis viettämään vanhuuspäiviään edelleen meille. :-D- astraalimiäs
siis, 165tkm ajettu, ei sentäs galaxin reunalle ja takaisin ajettu ( 1665tkm )....
- LOL !!!!
Plymouth Duster ? ( ja varmaan alunperin slantsix-kutosmoottorilla ). Sitten tehty iloisella 80-luvulla suomalais-ugrilaiseen tyyliin, ulkoilmaremonttina, vaarin maatilan hiekkaluiskalla olevalla telineellä koneenvaihto. Samalla hitsattu puoli autoa uusiksi ( alusta, takarontion pohja, pyöränkaaret, tulipelti, ovet, sisälokasuojat yms... ruostuvat kohdat. Ratiksi vaihdettu Grantin kromi-miniratti. Wunderpaumit roikuksimaan taustapeilin varteen, että nortin ja homeisten mattojen haju hieman peittysi...Tuulilasi niin naarmuinen, että vasta-aurinkoon ajetaessa, pitää avata sivulasi ja kurkottaa ulos nähdäkseeen , mennäänkö vielä kaistamerkkien välissä.
Neekeritkään enää 25 vuoteen ole jenkkilässä ajaneet moisella kulkineella. Varmaan olet ylpeä hienosta autostasi. Onko ihan mirra-lakkainen maali , jossa siellä täällä pikkaisen kupruileva maalipinta kun turakorjausten ja pakkelin alla, kosteus ja ruoste, tekee vääjäämätöntä tuhoaan
Tai sitten, olet ostanut tämän Dacia Dusterin ja siihen ropeltanut v8:n ?? Joko käyt Dacia Duster-kokoontumisajoissa, Plymouth / Dacia Dusterillasi ? - LOL !!!!
Plymout / Dacia Dusterissasi varmaan se 318cid "tehomoottori". vuodelta 1973-74. 60-luvun 273cid Commando v8:kin olisi ollut tietty parempi ja harvinaisempi. Kierrosherkempänä koneena. Vuotavat peltipakosarjat v8-marketin myyntipalstalta hankittuna ( valmiiksi jo ruttuiset ) ja on asennettaessa jouduttu vielä hieman enemmän rutistelemaan , etta mahtuvat paikalleen ja että ohjausvaihde mahtuu olemaan paikallaan. Onko tehty vielä se, että etusisälokarit poistettu ja tilalle hitsattu hetekanputkesta rodi-tangot. Pyöräntuennasta tulipeltiin ? Kaasuttimen ( 2-kurkkuisen holleyn ) päällä kalakustom ilmanputsari kromikannella. Ja vielä kromiset ( made in Chna ) venttiilikopat varmaankin. Hurja menopeli sinulla !! Reps !!!!!
- palo_Kerro ??
väitän kyllä muuta aloittajan kanssa,
suurin syy auton vikoihin on käyttäjissä,
autoon tulee vikoja ja vaivoja paljolti sen mukaan kuinka niiträ käytetään,
aivan samoin kun ihmisiinkin,
kuinka elävät elämänsä.
sitä olet mitä syöt ja miten liikut yms.
tuota paloherkkyyttä ihmettelen ? onko tilastoja Kerro Kiitos.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tulitera-taksi-paloi-kesken-ajon/art-1288339469503.html
tuosta palostahan alkoi uusi automerkkien vertailu ja citroen siinä kärjessä,
astra ei 50 paloherkimmän joukossa. - 64v.
japsit kestää, yhtä hyvin tai paremmin, en väitä vastaan.
mutta mitenkäs ajo-ominaisuudet,
ainakin perheellisellä ajo-ominaisuudet ovat hyvin tärkeitä,
aina ei viitsi tuijotella ajorataa kuten japseilla pitää.
Myös autolla jolla on hyvät ajo-ominaisuudet on matkustaja paljon mielyttävämpää
nimim. 45 vuotta tiellä pysynyt, kuten myös lapset 40, 38 ja 38 vuotta ja myös heidän 8 jälkeläistään.
Noin kolmannes on ajettu moittimalla Opelillasi.- håplaa
No kuule jos ne ajoominaisuudet olisivat niin huonot kuin annat ymmärtää tuskin japseja saisi edes myydä.. Minäkin perustan ajoominaisuuksiin ja turvallisuuteen , siksi ajan isolla Volvolla. On ollut Opeleita aikoinaan mutta takaan ettei enää tule ainuttakaan. Opelissa kannattaa aina pitää ihmisiä mukana täysi lasti, onpahan työntäjiä.. Oletko hiljattain ajellut japseilla, tuskin..
- Ajooooominaisuus
Vaikuttaa se Opeli kuitenkin jossain määrin kiinnostavan, kun pitää tänne tulla märisemään... Ehkä kuitekin se japsi on niin epätyydyttävä että pitää tulla täältä hakemaan jonku sortin itsetuntoboosteja.
- 1.9 cdti
Kaikilla autoilla voi lyhyitä matkoja ajella, mutta jos päivätaival onkin pidempi niin juuri sen takia vaihdoin japanilaisesta saksalaiseen. Olen omistanut autoiluaikanani ( 21 v) 7 kpl autoja joista kolme viimeistä on ollut ooppeleita. Ajosuorite on 45 tkm/v. Yksi syy merkissä pysymiseen on hyvät ajo-ominaisuudet ja auton sopivuus tarpeisiini.
- .-.
Valitettavasti puhut totta. Olisi hienoa saada eurooppaan yksi laatumerkki lisää, mutta koitappa saada se aikaan GM:n osilla...ei *ittu onnistu!! Sama kun koittaisi pelata lätkää nokian kumisaappaat jalassa.
- jj
Hienosti toimii uudet Ooppelit kolmas jo menossa.
- ihan sama
Kertoisitko mikä on se paras nykyauto jossa vikoja ei ole, samat alihankkijat ryssii kaikki automerki paskalla laadullaa, merkkitehtaat vaan kasaa niita kotteroita.
- 1.9 cdti
Viatonta autoa ei ole tehty, mutta jotkut maahantuojat tulevat kyllä vastaan myös takuun päätyttyä eivätkä jätä asiakasta pulaan. Omasta kokemuksesta tiedän että jos autoliike on valmis tulemaan vastaan niin helposti maahantuojakin tulee vielä mukaan jolloin asiakkaalle voi jäädä esim kolmannes itselle maksettavaksi.
Esim volkkarin halukkuudesta osallistua kustannuksiin on nähty oikein televisiossa juttuja ( eikä ollut ainakaan merkille mairittelevaa).
Opelin suhteen taitaakin olla enimmäkseen kyse siitä haluaako liike tehdä kyselyn maahantuojalle vai ei?- ex-opelisti
Kukas ne jatkuvat remontit maksaa sen jälkeen kun takuu on loppunut ja kohtuullinen aika sen loppumisestakin on kulunut umpeen? Siinä vaiheessa alkaa Opelistin lompakko keventyä huomattavalla vauhdilla! Yhden Vectran omistaneena koin maksaneeni Opelille tarpeeksi, ja vaihdoin merkkiä. Auto maksoi reippaasti päälle 20000 ja neljässä vuodessa tein siihen remonttia 5000€:llä, matkaa kertyi tuona aikana 65000km...Aina kun kuvittelin että nyt se on kunnossa, niin seuraava paikka meni epäkuntoon, ja eikun vaan pajalle aikaa varaamaan! Ymmärrätte varmaan miksi ei ollut kauhean vaikea vaihtaa merkkiä!
Kuljettajassa ei ilmeisesti ole edelleenkään vikaa, koska kaikki autot Vectran jälkeen ovat toimineet ihan vaan normaaleilla huoltokäynneillä silloin kun auto sanoo, että on aika mennä huoltoon.
- vekkulisti
Mitkä jatkuvat remontit -05 Vectra 1.8 Wagon tehty yks 30.000 huolto toinen 60.000 pensaa tankkiin menoks siin kaikki takuu menny aikaa sitten edullisin auto pitää hondan ja rellun jälkeen
- Ehdottomasti...
Kuuluu "yleistä opelista" palstalle.
- diyman
Suurin vika ooppeleista ja muistakin löytyy jakkaran ja ratin välistä. Nää on kuitenkin samojen alihankkijoiden vakio-osista kasattuja rauhalliseen köröttelyyn tarkoitettuja perheautoja, eivätkä kestä ralliautoilua, mitä tuolla tien päällä näkee.
Itellä Astra G 1.6 8v -98 431kkm (ostaessa 110kkm) ja kilometrejä tulee haminoilleen 150km/päivä. Autossa vielä alkuperäinen kytkin, mikä tuntuu astroissa pompottavan uudesta lähtien. Vaihtoaie viikonlopuksi, kuten myös ohjausvaihde/raidetanko, mikä lorautti öljyt pihalle muutama päivä sitten, ja täysin huollon/hoidon puutteen vuoksi so. samoilla nesteillä ajettu tehtaalta lähtien.
Jarruputkee, kenkää, vespumppua, jakoremmiä sun muutakin menee enemmän tai vähemmän huolto-ohjelman puitteissa. Mutta niin varmaan muissakin samankokoisissa kinnereissä. Halpaa, kun itte tekee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097