Minulla todettii ms alkukeväästä. Sen jälkeen ei ole pahenemisia ollut, tosin olen huomannut tasapainoni heikentyneen esim. pimeällä paljon. Mutta eniten mietityttää tämä väsymys. Olen kyllä tällä hetkellä myös lievästi masentunut, johtuneeko väsymys siitä vai mistä sitten. No, 6 tuntinen työpäivä imee mehut loppuun täysin, kotiin kun pääsen en haluaisi tai jaksaisi tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla ja nukkua. Liikuntaa pitäisi harrastaa, ja aloittaminen on aina työn ja tuskan takana. Töissäkin väsyttää aina. Ennen sairastumista olin harvoin väsynyt, en esim. koskaan nukkunut päiväunia ja harrastin liikuntaa melkein päivittäin..onko tämä nyt sitä fatiikkia vai mitä? TUntuu että olen vain laiska mutta kun keho tuntuu niin uupuneelta..tuntuu ettei kukaan ymmärrä tätä
Johtuuko väsymys MS:stä?
väsyyyyyyyyyyyy
1
184
Vastaukset
- Arvausta
Jep, ja minulla se on vuosien varrella vaihdellut aika paljonkin. Vaikuttaako jokin toiminto siihen on taas arvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947