Tiedättekö hyviä mustikkapaikkoja Turussa ja lähistöllä?
Hyviä mustikkametsiä Turussa ja lähistöllä
9
6229
Vastaukset
- Ei kiva!
Sinäkö se kyselet, joka on ulkomaalaisia ottanut tiluksilleen keräämään marjoja, papuja, kurkkuja,.. mitä niitä nyt on, ja kun satokausi hiipuu niin on pakko usuttaa palkoolliset metsiin keräämään paikallisten marjat palkan vastineeksi? Joko tuli lähimetsät putsattua palkka-armeijalta?
Minun marjat ainakin meni taas kerran nenän alta puoliraakoina.
Tämä on arkitodellisuutta jo ihan täällä etelessäkin!- feesfesf
No voi veee.. Mitä nyt itse olen tuolla metsissä kävellyt, niin kyllä se on niin, että mikään armeija ei niitä marjoja pysty sieltä keräämään. Niitä on niin paljon, että ne eivät kesken lopu. Jos kuitenkin sinun marjamättäääsi (neliömetrin alue) on putsattu, siirry johonkin toiselle kohdalle.
- eiks sieniä jo!
feesfesf kirjoitti:
No voi veee.. Mitä nyt itse olen tuolla metsissä kävellyt, niin kyllä se on niin, että mikään armeija ei niitä marjoja pysty sieltä keräämään. Niitä on niin paljon, että ne eivät kesken lopu. Jos kuitenkin sinun marjamättäääsi (neliömetrin alue) on putsattu, siirry johonkin toiselle kohdalle.
Eikö tuo mustikkakausi ala tältä kesältä jo muutenkin olla ohi?
Eikö näe metsää puilta? Siellä missä on puita, on metsä, ja siellä missä on metsä, on marjoja. Ihan ryteikköön ei tietty kannata mennä. - Eti itte paikkas!
feesfesf kirjoitti:
Mitäs kyselet marjapaikkojen perään, senkun menet metsään! Sieltä niitä löytyy! Niin helppoa se on!
Oikeesti: Ei kerrota marjapaikkoja! Ei kerrota sienipaikkoja. - metsässä sulla..
Sä oot kuule skitso, mee hoitoon.
- jokamies ottaa
"Minun marjat ainakin meni taas kerran nenän alta puoliraakoina."
Mitkä sun marjasi, ei ne metsän marjat ole sun.
- yhteiset marjat
Tulkaa tänne Taivassaloon, täällä jaamme marjamme kaikkien kesken kuten olette iltalehdestä lukeneet :DD
- todentotta!
Eihän siellä uskalla pitää kiinni jokamiehen oikeuksistaan. Voi saada jonkun raivohullun kimppuunsa! :)
- omituisia tyyppejä
todentotta! kirjoitti:
Eihän siellä uskalla pitää kiinni jokamiehen oikeuksistaan. Voi saada jonkun raivohullun kimppuunsa! :)
Moinen käytös ei tosiaankaan ole mahdollista muualla kuin Varsinais-Suomessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740