http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/nainen-halusi-ajaa-lujaa---yollinen-kaahaus-paattyi-rajuun-tormaykseen/art-1288408432547.html
Mahtaa auton omistaja olla nyt tyytyväinen kun känninen kaveri kävi romuttaa auton. Siinäpähän rattijuoppo sitten makselee vakuutusyhtiölle jonkin aikaa.
Varasti BMW:n ja romutti sen
8
140
Vastaukset
- Kiven sisään
Suotta irrottivat. Ämmän olisi voinut jättää pariksi päiväksi hylkyyn miettimään touhujaan.
Vaan luvaton käyttöönotto on hieman hankalasti toteennäytettävissä tässä tapauksessa. Vakuutusyhtiö kyllä vääntää lakituvassa asian niin, että tuomion saa myös auton omistaja, ajoneuvon luovuttamisesta humalaiselle ja saa maksaa itse autonsa. - miselinukko
olikoha väärät ET:t renkaissa kun noin puski
- Hei haloo!!
Syynä oli kuski joka oli kännissä. Turha renkaita on tuosta syyttää.
- Paijerilaiset
mulkunjatkeet pitäs lailla kieltää
- Vauhti kallossa
Huono ajettavuus yhdistettynä näyttämisenhaluun kostautui taas kerran. Alkoholillakin voi olla osuutta asiaan.
- Se on se asennevamma
Alkoholilla oli osuutta asiaan. Lue uutinen ensiksi. Sanoisin että alkoholilla, huonolla ajotaidolla ja näyttämisenhalulla oli vain osuutta asiaan, ei millään muulla.
- Vauhti kallossa
Se on se asennevamma kirjoitti:
Alkoholilla oli osuutta asiaan. Lue uutinen ensiksi. Sanoisin että alkoholilla, huonolla ajotaidolla ja näyttämisenhalulla oli vain osuutta asiaan, ei millään muulla.
Autollakin oli osuutta tapahtumaan. Jos känniämmä olisi ottanut luvatta käyttöönsä Ladan, ei hän välttämättä olisi päätynyt pylvääseen, ainakaan noin tuhoisin seurauksin.
- Joo...
Mahtoi bemarin omistaja"mies" suuttua ja jakkupuku päällä ja korkkarit jalassa huitoa käsilaukulla tätä,"senkin typerä ämmä,mä annan sulle selkään" =)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564