Vaellus on hienoimpia harrastuksia. Ja mikä maistuisi paremmalle kuin olut pitkän päivän jälkeen? Nykyisin otankin korillisen keskiolutta mukaan kymmenen päivän vaellukselle. Tietenkin tölkeissä.
Kori keskiolutta mukaan
5
194
Vastaukset
- siisti vaeltaja
totta mooses tölkeissä, pullot voisi hajota repussa.
Kyllä se on keppana sellasta luxusta vaelluksella. Kait tuot tyhjät tölkit takasin sivistykseen?- Aitoon janoon
Pakko on myöntää, etten tuo tölkkejä takaisin. Rutistan ne pieniksi, ja hautaan maahan.
- siisti vaeltaja
Aitoon janoon kirjoitti:
Pakko on myöntää, etten tuo tölkkejä takaisin. Rutistan ne pieniksi, ja hautaan maahan.
Sepä onkin varsin törkeää toimintaan, toivottavasti joku kähveltää sinun kaljat nukkuessasi tai muuten.
Kerta jaksaa korillisen viedä, niin jaksaa rutistetut hylsyt tuodakin takaisin.
Minä olen vienyt enimmillään 5 koria tölkkejä (tosin kopterikyydillä) ja ensin juotiin paripäivää kaljaa, sitten kuseskeltiin ja käveltiin Pihtuskönkäälle ja takasin. Me pystyimme jättämään tyhjät tölkit autiotuvalle, mettähallituksen miehet varmaan toivat ne aikoinaan takasin sivistykseen ja tekivät sillä hyvän tilin. Näin me autoimme siellä asuvia ihmisiä. - Puhdas luonto
Aitoon janoon kirjoitti:
On se kiva, kun jaksetaan kantaa täysinäisiä tölkkejä tunturiin, mutta tyhjinä ei jakseta tuoda takaisin. Noloa.
Minä en jätä mitään tunturiin. Tuon KAIKKI roskat pois, lajittelen kotona oikeisiin jäteastioihin. Valitettavasti kaikki eivät ole näin fiksuja, vaan ympäristö jätetään törkyisäksi. Tämän järjettömän sotkemisen takia olenkin siirtynyt kauas valtareiteiltä ja autiotuvista. En halua olla samaa sakkia sotkijoiden kanssa.
- puhdasta pitää juu
Hienoa, ota ero törkyturpiin ja nähdessäsi vadä niitä turpaan ja toivota onnea, valitulla tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712861
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472180Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752060Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541720- 691453
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3011400- 781337
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381216Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251125- 761042