Miten tiellä muilla ujoilla on seurustelu/parisuhde sujunut? onko mahdollista ujon ja sosiaalisen ihmisen suhde? Oletteko ajan kuluessa ja vain harjoittelemalla oppineet kertomaan ja osoittamaan tunteenne?
Oon seurustellu kohta kolme kuukautta tosi ihanan ja rakastavan miehen kanssa.Hän on aika puhelias ja sinut itsensä kanssa. Minä taas huonon itsetunnon omaava ja ujo, vaikkakin olen nyt oppinut jo jonkun verran ihmisten kanssa jokapäiväisistä asioista puhumaan. Kaikki meni alussa hyvin kun juttelimme omasta elämästämme ja toiveistamme ym. silloin juttua riitti ja kaikki näytti hyvältä. Itsekkin pystyin puhumaan hänelle helpommin kuin kenellekkään ikinä. Mutta nyt kun olemme elämämme,toiveemme, tavoitteemme ym. käyneet läpi ei puhuttavaa oikein ole. Poikaystäväni sanoo että hänestä on rasittavaa aina kysellä minulta ja nyhtää puhetta ulos, hän haluaisi että omaehtoisesti kertoisin miltä minusta tuntuu ja mitä mietin? Mutta koska en ole koskaan tottunut tunteistani, mietteistäni kertomaan niin en sitä myöskään osaa. Tämä ahdistaa poikakaveriani paljon ja hän sitten luulee että en enää rakastakkaan häntä kun olen joskus hiljaa ja mietteissäni. Olen yrittänyt hänelle selittää tästä ujoudestani ja puutteellisista sosiaalisista taidoistani, mutta hän puheliaana ja sosiaalisena ihmisenä ei oikein ymmärrä vaikka väittää ymmärtävänsä ja antavansa aikaa. Nyt mulla on alkanu ahistaan tämä tilanne ja tuntuu että tämän minun ujouteni takia tämä suhde päättyy vaikka rakastan häntä ihmisenä mielettömästi, en vain osaa sitä ilmaista hänelle.... :(
ujous ja seurustelu
6
590
Vastaukset
En usko että olisi ongelmia tutustumisen jälkeen. Mutta en voi varmana sanoa, kun ei ole kokemusta. Ei ole ujolla miehellä vientiä.
- a2323
kyllä ujollaki miehellä voi olla vientiä..on naisia jotka vievät. Tosin ne ovat harvassa. Mutta alkuperäisen kysyjälle että tosiaan samat on ongelmat havaittu. Tunteiden ilmaisu on erittäin vaikeaa ja saa kuulla ihan suoraa että "pitäisi puhua enemmän". Yleensä löytyykin sitten joku muu syy minkä verukkeella erotaan vaikka se olisi se todellinen syy
- saf46tr4w
Mikään ei vituta enemmän itsessäni kun tämä hemmetin ujous, sen takia ei ole yhtään kaveria taikka koskaan ollut edes seurustelu kumppania. Ei koulua eikä töitäkään. Alkoholia en käytä niin ei pääse edes karkuun tätä maailmaa silläkään. Masennusta jatkuvasti ja ei kyllä kiinnosta mennä lääkärille/terapeutillekkaan mutta eihän mulla olis siihen varaakaan. Kotona odottelen sitä maailman loppua.
M22- so sad..
:((
- rsjdjdk
Naiselle ujous mikään ongelma ole.
Miehille menolippu 40v neitsyyteen, ellet käytä maksullisia.- rsjdjdk
esim. katso OP.
Yhhyy mulla on ihq poikkis jota rakastan oon ujo yhyy.... huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181776
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs551767- 821423
- 1761408
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081370- 211339
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62974Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34965- 349864