Minulla on ollut oireeton astma kohta jo lähes vuoden, enkä ole siinä ajassa käyttänyt mitään astma lääkkeitä missään tilanteessa, nyt kuitenkin hankimme perheeseemme kissanpennun ja astma oireet palasivat. Onko nyt mitään järkeä pitää kissaa ja elää astman ja lääkkeiden kanssa vaikka se lääkkeillä olisikin oireeton? Voiko astma muuttua krooniseksi? Minulla todettiin monta vuotta sitten krooninen astma, jonka ei pitänyt parantua ilman lääkkeitä missään olosuhteessa? Lääkärin mukaan kissa ei voinut aiheuttaa astmaani, tai pahentaa sen oireita (silloinkin minulla oli kissoja) Joten nyt monen vuoden jälkeen hankin uuden kissan ja kyllä on pettynyt olo :( Jos nyt luovun kissasta ja astma on taas oireeton, pitäisikö minun tutkituttaa se uudelleen jos vaikka diagnoosi onkin ollu väärä?
Oireeton astma
2
332
Vastaukset
- airamaria
Luultavasi pyrkisin pitämään astman loitolla, jos mahdollista ilman lääkkeitä. Siis jos hintana olisi kissa/t niin luopuisin niistä. Mielenrauhan vuoksi tutkituttaisin myös.
Elämän varrella on niin monia mahdollisuuksia saada muita sairauksia ja niihin lääkkeitä, joten yhteisvaikutusten vuoksi pyrkisin rasittamaan elimistöä mahdololisimman vähän. - katte
Minua kiinnostaa,että miten oireilet? Mulla on juuri diagnosoitu astma. Kotona koira ja 2 kissaa. En ole allerginen noille eläimille. Lääkärin mukaan ei ole mitään syytä luopua eläimistä, koska eläimet ei vaikuta astmaani mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959