Minulla on ollut oireeton astma kohta jo lähes vuoden, enkä ole siinä ajassa käyttänyt mitään astma lääkkeitä missään tilanteessa, nyt kuitenkin hankimme perheeseemme kissanpennun ja astma oireet palasivat. Onko nyt mitään järkeä pitää kissaa ja elää astman ja lääkkeiden kanssa vaikka se lääkkeillä olisikin oireeton? Voiko astma muuttua krooniseksi? Minulla todettiin monta vuotta sitten krooninen astma, jonka ei pitänyt parantua ilman lääkkeitä missään olosuhteessa? Lääkärin mukaan kissa ei voinut aiheuttaa astmaani, tai pahentaa sen oireita (silloinkin minulla oli kissoja) Joten nyt monen vuoden jälkeen hankin uuden kissan ja kyllä on pettynyt olo :( Jos nyt luovun kissasta ja astma on taas oireeton, pitäisikö minun tutkituttaa se uudelleen jos vaikka diagnoosi onkin ollu väärä?
Oireeton astma
2
379
Vastaukset
- airamaria
Luultavasi pyrkisin pitämään astman loitolla, jos mahdollista ilman lääkkeitä. Siis jos hintana olisi kissa/t niin luopuisin niistä. Mielenrauhan vuoksi tutkituttaisin myös.
Elämän varrella on niin monia mahdollisuuksia saada muita sairauksia ja niihin lääkkeitä, joten yhteisvaikutusten vuoksi pyrkisin rasittamaan elimistöä mahdololisimman vähän. - katte
Minua kiinnostaa,että miten oireilet? Mulla on juuri diagnosoitu astma. Kotona koira ja 2 kissaa. En ole allerginen noille eläimille. Lääkärin mukaan ei ole mitään syytä luopua eläimistä, koska eläimet ei vaikuta astmaani mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999