Asunnon näyttö

ensi muutto edessä

Oon ensimmäistä kertaa menossa asunnon näyttöön, kyseessä on siis vuokra-asunto (kt.kaksio). Mitä kaikkea kannattais ottaa huomioon näytössä? Eteneekö tämä tilanne jotenkin omalla kaavallaan vai onko se vain semmoista leppoista käppäilyä asunnossa omaan tahtiin? Saako esittelyn aikana ottaa kameralla kuvia tiloista ja esittää niitä vaikkapa vanhemmille?

3

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kash.

Yleensä se kai menee niin, että ihmiset omaan tahtiin katselevat asuntoa. Jos tulee kysyttävää, niin kysyy välittäjältä tai sitten asunnossa sillä hetkellä asuvalta, jos on paikalla. Samaten kysyy heiltä siitä, saako ottaa kuvia.

Katsot missä kunnossa asunto on, onko mitään suurempia juttuja mille pitäisi tehdä jotaan.

• Realismia mukaan

Vuokra-asuntoa katsellessa on asunnonhakijan tärkeintä olla itse edustava ja siisti. Asunnosta ei ole niin väliä, kunhan se on suunnilleen sopiva. Jos rupeat liian tarkaksi, putoat heti ehdokkaiden joukosta. Päätöksenhän tekee tässä tapauksessa vuokraisäntä, jolla varmasti on valinnanvaraa.

Ostaminen on sitten eri asia. Silloin otat vastuun myös asunnosta, ja sen kunnon selvittäminen on paljon tärkeämpää. Eikä myyjää kiinnosta asunnon kohtalo kaupan jälkeen, joten on yksi lysti vaikka ostaja näyttäisi rapajuopolta.

• op

Ei varmaan tartte kuitenkaan ihan pukua laittaa päälle ? :D Pärjää vissiin ihan omalla olemuksellaan (tyyliin puhtailla farkuilla ja paidalla) ja oikealla asenteella? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2542
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      51
      1871
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1622
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1498
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      349
      1196
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1138
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      916
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      127