s60 sarjalaisessa paha tyyppivika! 150km/h marssi vauhdissa sivulasit suhisee häiritsevästi! Onko muilla samat "suhinat" eli vienkö takuuseen...
uudessa
19
276
Vastaukset
- hih mikä dorka
Kerroppas missä saman hintaluokan autossa ei sivulasit suhise tuossa vauhdissa. Tuohan on laiton nopeus Suomen teillä.
- eraser-08
no olin keski euroopas ja baanoilla vähän otti pattiin...
- käy huollossa
Ainahan uuden auton ollessa kyseessä voi käydä rekkuloimassa merkkiliikkeesä.
Etkös ollut aiemmin tosi polleana ja tyytyväinen tuohon uuteen Volvoosi?!?
- Ei mikään ihme
Katsoppas tarkemmin niitä ovia. Eihän niissä etuovissa ole kunnon tiivisteitäkään. Rungon karmissa on ainoa tiiviste, oven reunukset pelkkää peltiä.
Laatuautoissa kuten Avessa on kunnon yhtenäinen kumitiiviste myös ympäri oven eli kaksinkertainen tiivari.- Viktröm?
olet tosi hauska ja todellinen humoristi, varmaan oikea standupkoomikko.
- Kyllä vain,olen
Viktröm? kirjoitti:
olet tosi hauska ja todellinen humoristi, varmaan oikea standupkoomikko.
mutta siltikään Volvon ovissa ei ole tiivisteitä ympäri oven. Käsittämätön moka ns. premiumissa. Jopa skootassa on.
- vitsi kuivui jo
Kyllä vain,olen kirjoitti:
mutta siltikään Volvon ovissa ei ole tiivisteitä ympäri oven. Käsittämätön moka ns. premiumissa. Jopa skootassa on.
Koomikko käy sitten ihan katsomassa Volvon tiivisteet ja palaa sitten takaisin.
Volvossa ei kynnys kuraannu, monellako muulla merkillä kuraantuu? - mutta mitä on
vitsi kuivui jo kirjoitti:
Koomikko käy sitten ihan katsomassa Volvon tiivisteet ja palaa sitten takaisin.
Volvossa ei kynnys kuraannu, monellako muulla merkillä kuraantuu?etu- ja takaoven saumassa? entä etuovien keulan puoleisissa pystysaumoissa? ei mitään, nothing, de nada. Kiinalaista premiumia.
- vai, Ave, hihhii!
Miksi tarvitaan paksut tuplatiivisteet, vastaus: koska ovien sovitus vaatii paljon tilaa ja toleransseja.
Volvossa on kautta aikojen ollut hyvät tiivisteet ja on tulevaisuudessakin.
Lueppas hieman lehtien testejä tai käy tutkimassa kuinka hyvät tiivisteet toteutetaan. - sumppipihisee
toisaalta, Avella ei kukaan uskalla 150km/h ajaakaan. Suhinat on vähäisiä kun käydään hölkkävauhtia hakemassa maaseudun tulevaisuus maitolaiturilta.
- eraser-06
jutun aloittajalla ollut corollassa takaikkuna auki eikä ole huomannut sitä uutta volvoa ei ole nähnytkään
- eraser-08
joo-o...se oli vuonna -83 eka "autoni" -73 toyota corolla!
- tyypittäjä
Jos se todetaan huollossa viaksi se korjataan ja jos todetaan ettei ole vikaa, se on ominaisuus.
- eraser-06
itse olen ajanut uudella s60 jo 42000 km ei siinä ainakaan suhise mikään tiiviste vauhtiakin joskus kokeiltu 200km/h ja ihan suomessa moottori tiellä
- S60D5AWD-11
mediat kiini ja käynti kuulotestissä voi muuttaa kaiken.
- haaveilija pojat
tuollaisesta mallistako sinä haaveilet ? minulla on jo sellainen ollut jo melkein vuoden ja hyviä kokemuksia vaan on autosta ollut täällä monta arvostelijaa jotka ei ole kyseistä autoa ajanutkaan saatikka omistanut
- eraser-08
Ei moitteen sanaa, alla s60awd summum muutamalla (10te) varustettuna/25tkm takana. Kiva odotella pakkasia ja liukkaita kun volle vaan menee.
- eraser-06
hyvin se menee viime talvi tuli jo ajeltua kyseisellä mallilla mittarissa nyt 47000 km
- eraser-08
Kokemusta on omani toimitettiin marraskuun -10 alussa. Ainoa moite jään meneminen takalasin/luukun kapeaan väliin! Taitaa olla aika usean merkin/mallin ongelma suomen talvessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529