uudessa

S60-11 D5

s60 sarjalaisessa paha tyyppivika! 150km/h marssi vauhdissa sivulasit suhisee häiritsevästi! Onko muilla samat "suhinat" eli vienkö takuuseen...

19

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih mikä dorka

      Kerroppas missä saman hintaluokan autossa ei sivulasit suhise tuossa vauhdissa. Tuohan on laiton nopeus Suomen teillä.

    • eraser-08

      no olin keski euroopas ja baanoilla vähän otti pattiin...

      • käy huollossa

        Ainahan uuden auton ollessa kyseessä voi käydä rekkuloimassa merkkiliikkeesä.
        Etkös ollut aiemmin tosi polleana ja tyytyväinen tuohon uuteen Volvoosi?!?


    • Ei mikään ihme

      Katsoppas tarkemmin niitä ovia. Eihän niissä etuovissa ole kunnon tiivisteitäkään. Rungon karmissa on ainoa tiiviste, oven reunukset pelkkää peltiä.
      Laatuautoissa kuten Avessa on kunnon yhtenäinen kumitiiviste myös ympäri oven eli kaksinkertainen tiivari.

      • Viktröm?

        olet tosi hauska ja todellinen humoristi, varmaan oikea standupkoomikko.


      • Kyllä vain,olen
        Viktröm? kirjoitti:

        olet tosi hauska ja todellinen humoristi, varmaan oikea standupkoomikko.

        mutta siltikään Volvon ovissa ei ole tiivisteitä ympäri oven. Käsittämätön moka ns. premiumissa. Jopa skootassa on.


      • vitsi kuivui jo
        Kyllä vain,olen kirjoitti:

        mutta siltikään Volvon ovissa ei ole tiivisteitä ympäri oven. Käsittämätön moka ns. premiumissa. Jopa skootassa on.

        Koomikko käy sitten ihan katsomassa Volvon tiivisteet ja palaa sitten takaisin.
        Volvossa ei kynnys kuraannu, monellako muulla merkillä kuraantuu?


      • mutta mitä on
        vitsi kuivui jo kirjoitti:

        Koomikko käy sitten ihan katsomassa Volvon tiivisteet ja palaa sitten takaisin.
        Volvossa ei kynnys kuraannu, monellako muulla merkillä kuraantuu?

        etu- ja takaoven saumassa? entä etuovien keulan puoleisissa pystysaumoissa? ei mitään, nothing, de nada. Kiinalaista premiumia.


      • vai, Ave, hihhii!

        Miksi tarvitaan paksut tuplatiivisteet, vastaus: koska ovien sovitus vaatii paljon tilaa ja toleransseja.
        Volvossa on kautta aikojen ollut hyvät tiivisteet ja on tulevaisuudessakin.
        Lueppas hieman lehtien testejä tai käy tutkimassa kuinka hyvät tiivisteet toteutetaan.


      • sumppipihisee

        toisaalta, Avella ei kukaan uskalla 150km/h ajaakaan. Suhinat on vähäisiä kun käydään hölkkävauhtia hakemassa maaseudun tulevaisuus maitolaiturilta.


    • eraser-06

      jutun aloittajalla ollut corollassa takaikkuna auki eikä ole huomannut sitä uutta volvoa ei ole nähnytkään

      • eraser-08

        joo-o...se oli vuonna -83 eka "autoni" -73 toyota corolla!


    • tyypittäjä

      Jos se todetaan huollossa viaksi se korjataan ja jos todetaan ettei ole vikaa, se on ominaisuus.

    • eraser-06

      itse olen ajanut uudella s60 jo 42000 km ei siinä ainakaan suhise mikään tiiviste vauhtiakin joskus kokeiltu 200km/h ja ihan suomessa moottori tiellä

      • S60D5AWD-11

        mediat kiini ja käynti kuulotestissä voi muuttaa kaiken.


    • haaveilija pojat

      tuollaisesta mallistako sinä haaveilet ? minulla on jo sellainen ollut jo melkein vuoden ja hyviä kokemuksia vaan on autosta ollut täällä monta arvostelijaa jotka ei ole kyseistä autoa ajanutkaan saatikka omistanut

      • eraser-08

        Ei moitteen sanaa, alla s60awd summum muutamalla (10te) varustettuna/25tkm takana. Kiva odotella pakkasia ja liukkaita kun volle vaan menee.


    • eraser-06

      hyvin se menee viime talvi tuli jo ajeltua kyseisellä mallilla mittarissa nyt 47000 km

    • eraser-08

      Kokemusta on omani toimitettiin marraskuun -10 alussa. Ainoa moite jään meneminen takalasin/luukun kapeaan väliin! Taitaa olla aika usean merkin/mallin ongelma suomen talvessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe