Elämäni duuni osa4

Fanta

Punapää ja mies katsoivat molemmat minua kuin riistaa jolloin arvasin että kohta tapahtuu jotain mistä ei voi kuin tykätä ja pilluni alkoi sykkimään...
Punapää avasi jalkansa, nosti hieman hamettaan jonka jälkeen totesi kiimaisen kähellä äänellä: "Tiedän että haluat minua, osoita se."
Tällä naisella on niin käskevä ja dominoiva olemus, kuin isketty työnsin pääni hänen jalkojensa väliin ja aloin ahmimaan hänen kaunista sileää pilluansa. Ahmin, tutkin ja maistelin tätä kauneinta tapaamaani olentoa siinä kahvion pöydällä itse perse pystyssä ja unohdin tyystin sen miehen joka aikaisemmin minulle kahvia oli tarjonnut. Mies kyllä ei ollut ollenkaan toimeton, hän oli ottanut siistit suorat housunsa sekä boxerinsa pois meidän naisten alkutohinan aikana ja runkannut itsensä kivikovaksi katsellen minun työskentelyä tämän taivaallisen punapään pillun kanssa.

Mies riisui minulta housut ja stringini, alkoi nuolemaan minun pehmeää persettäni sekä pilluani vuorotellen ihanan kiusottelevasti, työntäen välillä kieltä tai sormea sisääni. Tämä nuolemisen ketjureaktio ei kauaa kestänyt kun punapää päätti että haluaa nyt olla antavana osapuolena. Nainen käski minut kontilleen siihen pöydälle, itse asettui alleni 69:iin.
Nainen aloitti pilluni nuolemisen hitaasti ja nauttien, välillä ottaen klitorikseni huuliensa väliin ja puristaen, imien, punapää keskittyi hetken päästä vain klitorikseeni kun mies alkoi nuolemaan persettäni ahmien ja työnsi kaksi sormea erittäin kosteaan ja tiukkaan pilluuni. Tämän aivan järisyttävän tunteen seurauksena sain räjähdysmäisen orgasmin, mutta kumpikaan ei lopettanut nuolemistaan taikka runkkaamista jolloin vaan sätkin siinä pöydällä räjähdysmäisen orgasmini kanssa.

Kunnes he olivat saaneet minut lähes voimattomaksi orgasmistani, laittoivat he minut pödälle niin että jalkani olivat lattialle mutta vatsa oli pödällä ja lantio kiinni pöydän laidassa. Mies tuli taakseni ja työnsi koko kovan kyrpänsä piluuni hitaasti ja puristi samalla käsillään uumastani ottaen enemmän voimaa pohjaan työntämiseensä. Tällä välin punapää tuli pöydälle istumaan haarat levällään eteeni ja työnsi pillunsa kasvoilleni, tajusin olevani seksilelu näille kahdelle joka alkoi kiihottamaan minua uudelleen. Työnsin kaksi sormeani tämän naisen pilluun ja toisen käden peukalolla aloin hieromaan naisen persettä samaan aikaan imien ja ahmien hänen klitoristaan. Punapää piti hiuksistani kiinni ja määräsi nuolemisen tahdin, se on välillä erittäin raivokasta ja välillä todella hidasta kiusottelua, mies takanani työnteli tasaseen tahtiin pilluuni järkyttävän kovaa kyrpäänsä ja välillä hieroi sormellaan persereikääni ikäänkuin lämmittääkseen sen uudelleen.

Jatkuu...

0

1912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        396
        4716
      2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        149
        2662
      3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        84
        2255
      4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
        Ikävä
        33
        1407
      5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
        Ikävä
        43
        1369
      6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
        Kuhmo
        45
        1356
      7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
        Ikävä
        79
        1221
      8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
        Maailman menoa
        147
        1060
      9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
        Ikävä
        8
        947
      10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
        Tv-sarjat
        14
        912
      Aihe