Etsitään kimppakämppää TRE:lta

Kämppis2011

Hei! Tarvisin kämppistä/ asuntoa Tampereelta tai Kangasalta. Olen 27-v töissä käyvä rento nainen ja pikaisen työpaikan aloittamisen takia tarvisin nopeasti asuntoa Tampereelta. Minulla on oma asunto myynnissä eri paikkakunnalla ja sen vuoksi en halua sitoutua kalliiseen yksiöön, vaan vuokrata kimppakämpän. Sukupuolella ei väliä, toivomuksena, että ei mitään massiivisia kotibileitä arkena ja muutenkin se, että korvien välistä löytyy jotain ;) Mulla on myös auto, joten autopaikka olisi plussaa. Hyvien kulkuyhteyksien lähellä toki pärjää ilman autoakin. Vastaa tähän viestiin vaikka ilmoittamalla sähköpostisi niin otan yhteyttä! Vuokra max 350 e muut menot. Myös kolmen hengen kämpät kiinnostavat!

3

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kämppis2011
    • Kalustettu solu

Hei!

Olen juuri remontoimassa Kissanmaalla sijaitsevaa soluasuntoa, joka kalustetaan täysin. Huoneisiin tulee uudet huonekalut; kirjoituspöytä, sänky, TV-taso, TV, vaatekaappi, verhot, matto ym. Keittiössä on mm. jokaiselle oma jääkaappi, kodinhoitohuoneessa pesukone ja kuivausrumpu. Remontti valmistuu lokakuun loppuun mennessä, vuokra 330e.

Yst. terv.

Olli Harala
      0400-622996

• pegu8484

Moro

Tässä kangasala-tampere rajalla 3h k s 78m2 kaksikerroksinen rivari. Itse teen paljon töitä ja olen kahden tyttären kanssa tässä asunnossa joka toinen viikko ja joka toinen viikko olen töissä ja opiskelemassa muualla.. Eli periaatteessa olisit kämppis joka toinen viikko ja joka toinen viikko koko pirtti olisi sinun käytössä..

Niin ja asunto on uusi ja rauhallisella paikalla, bussilla treelle 20min ja autolla tietysti nopeemmin paikkaan kuin paikkaan.. Rauhallisella alueella kivat naapurit. Olisiko tällänen mitä haet?

[email protected] , kerron enemmän mikäli kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9869
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5602
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5201
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      72
      4856
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      320
      1938
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1635
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90