Eikö Merkkujärven nuorilla ole muuta tekemistä kun Salen pihalla notkua
ja tehdä ilkeyttä?
Haloo.....hankkikaa elämä....
Pulloja nakellaan pitkin pihoja ja kattoja,sotketaan paikat.
Missä vanhemmat? Tiedättekö mitä nuorisonne touhuilee?
Harrastuksia löytyy pilvin pimein jos vaan kiinnostaa.
Merijärven nuoriso
8
1213
Vastaukset
- koho
Ei merijärvi kuulu näihin palstoihin.
- Näin on....
Tää palsta on juuri tarkoitettu keskustella MUISTA paikkakunnista ja kaupungeista pohjoispohjanmaalla!!!
- Ei ole.......
Näin on.... kirjoitti:
Tää palsta on juuri tarkoitettu keskustella MUISTA paikkakunnista ja kaupungeista pohjoispohjanmaalla!!!
Eikä ole.Mene haapaveden palstalle keskustelemaan merijärvestä(?) !!!!
- känkkäränkkä
KYllä on ihan oikea palsta. Anna palaa, että sais jotain muutakin kuin noita pyhäjärvisten kähinöitä.
Näyttää siellä haapaveelläkin olevn ihan samanlaista. - Sivusta seurannut
Kiitos!
Kyllähän täältä Merijärveltä nuoret lähtee muualle asumaan saatuaan opinnot päätökseen,kun tänne ei jää asumaan kuin lessuja ja ja muutamia muualta muuttaneita,jotka tykkää asua pienellä paikkakunnalla.
Mutta.....ikävä kyllä,nämä suurperheisten lapset on paljolti niitä ilkeydentekijöitä,kun vanhemmat ei jaksa kiinnostua,missä he liikkuvat. - Hyvä,hyvä!
No,jo oli Pyhäjokiseudussakin juttua nuorten touhuista.
- -!-
Viimeksi tarkistaessani Merijärvikin kuuluu pohojos-pohojanmaalle... Ja hommakkaa ny hyvät ihmiset omaki elämä...Mitä tekemistä siellä nuorille ees ois muutako kokoontua tosiaan vaikka salen pihalle...ei kaikilla oo pätätkkää päästä kauemmas...
- Anonyymi
on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631