TUIFLY BOEING-767 Phukettiin

liituiisa

On jäänyt vähän epäselväksi, että onko tuossa tavisten osastolla, eli ilman mitään lisämaksuja, minkä kokoiset paikat? Ja onko se joku uusi kone? Vai joku vanhempi rötiskö? Onko joka paikalla se tv-ruutu siellä köyhien paikoillakin? Ja muitakin kokemuksia kiitos. Kyseessä siis Hki-Phuket-Hki väli finnmatkoilta!

41

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdasta on...

      Tuosta koneesta on paljon keskusteltu aiemminkin eri ketjuissa tälläkin palstalla.

      Lyhyesti:
      Ahdasta on, erityisesti siellä ns. tavisten osastolla. Verrattavissa aika suoraan näihin finnairin/air finlandin B757-sardiinipurkkeihin istuintiloiltaan. Lisärahallakaan tuosta koneesta ei mitään ihan luksusmukavuutta saa mutta sentään vähän enemmän väljyyttä löytyy koneen etuosasta. Ellei sitten kyse ole siitä B767:sta jossa koko kone on yhtä ja samaa ahdasta turistiluokkaa.

      Viihdenäyttö taitaa löytyä kuitenkin joka penkistä (lisämaksusta tietysti tavisosastolla)

      • matkaansiis

        Kyllä siinäkin on kolme luokkaa edessä muutamapaikka heidän luksusta leveämpääkin. seuraavana onkin ihan normi ja sitten on se sardiinipurkki. Kyllä sen kestää onhan perillä väljäää...


    • käynytkin

      Mä olen 185cm 96kg mies ja mahdun tavispaikalle. Olen ollut ko paikalla yhteensä 12 kertaa joten kokemusta oikeastikin on. viihdekeskus löytyy jokapaikalta, maksua vastaan halvimmissa paikoissa.

      • huvittaa

        kyllä kai myönnät että ollut helvetin ahdasta....lomalennot ovat kidutusta ja varsinkin sinun kokeiselle...ei mennyt nyt läpi.


      • mieluummin autolla

        kääpiö, minä 205cm, 167kg joten ahdasta on miten sitä sitten syö kun lautanen on suoraan nenän alla


    • käynytkin

      toki 10cm lisää ei olisi haitaksi, mut jos se maksaa satasen pari lisää, ja/tai joudun krung theepissa vaihtamaan konetta, ja yöllä lähtö, kiitos ei.

      Mielläni kyllä jalottelen kerran lennonaikana, oikasen jäseniä, mut niin haluaisin tehdä vaikka istuisin kotisohvalla, saman ajan.

      Mielummin sijoitan sen satasen pari tasokkaampaan hotelliin.

    • se siitä

      minä taas käytän reittilentoa.

    • pohjolan poika

      Mutta et sinäkään tiedä lentomukavuudesta mitään ellet ole lentänyt lomalennolla Finskin Airbus 330 comfortluokassa tai vastaavasti reittilennon bisnesluokassa, jotka ovat istuinmukavuudeltaan samat.

      • höpö höpö

        älä puhu palturia että samat penkit ja tilat. Jotain rajaa näihin Comfort juttuihin sentään. Jos business lippu maksaa 6000 euroa Bangkokiin niin ei stitä nyt 300 euron lisähinnalla saa lomalenolle...lomalennot ovat mitä on ja reittilennot ovat järkevin oli sitten mikä paikka tahansa.


      • voi elämä...
        höpö höpö kirjoitti:

        älä puhu palturia että samat penkit ja tilat. Jotain rajaa näihin Comfort juttuihin sentään. Jos business lippu maksaa 6000 euroa Bangkokiin niin ei stitä nyt 300 euron lisähinnalla saa lomalenolle...lomalennot ovat mitä on ja reittilennot ovat järkevin oli sitten mikä paikka tahansa.

        Onko ihan pakko tulla laukomaan tänne tällaisia kommentteja jos et asiasta yhtään mitään tiedä.

        Aurinkomatkojen Comfort-luokka nimenomaan tarkoittaa Finnairin omissa A330-koneissa sitä reittilentojen business-luokan penkkejä.

        Miten tämä yksinkertainen asia voi olla ihmisille näin vaikeaa käsittää!?

        Ja Aurinkomatkojen/Finnairin A330-koneiden comfort-luokalla ei ole mitään tekemistä finnmatkojen blue comfort tms. höpinöiden kanssa.

        Aurinkomatkat & Finnairin A330-kone & comfort-luokka = Finnairin A330-reittikoneen business-luokan penkki.


      • Jaahas :)

        Comfort:
        http://www.aurinkomatkat.fi/hyva-tietaa/matkaasi-liittyvaa-tarkeaa-tietoa/lennot/comfort-class
        ja jopa 1 ilmainen ruokajuoma, hah.

        Business:
        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Nämä löysin tästä ketjusta, kiitokset niiden laittajille.

        Istuin mukavuudeltaan samat?

        Ja tälle "mistä näitä oikein" tämä on just sitä tiedon hakemista, jota ei sulta tullu pätkääkään. Kokeile matkavarausta tehdessä katsella missä vaiheessa
        tulee Aurinkomatkoilla esiin koneen tyyppi, ilman Comfortia(200€/suunta).


      • Böö böö
        kitewind kirjoitti:

        Jaahas :)

        Comfort:
        http://www.aurinkomatkat.fi/hyva-tietaa/matkaasi-liittyvaa-tarkeaa-tietoa/lennot/comfort-class
        ja jopa 1 ilmainen ruokajuoma, hah.

        Business:
        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Nämä löysin tästä ketjusta, kiitokset niiden laittajille.

        Istuin mukavuudeltaan samat?

        Ja tälle "mistä näitä oikein" tämä on just sitä tiedon hakemista, jota ei sulta tullu pätkääkään. Kokeile matkavarausta tehdessä katsella missä vaiheessa
        tulee Aurinkomatkoilla esiin koneen tyyppi, ilman Comfortia(200€/suunta).

        Joku jossain jo kirjoittikin, että tämä asia selviää oikien hyvin matkaopas-lehdestä nro 5 ja sivu 40-41.Siinä on kerrottu millaisella konetyypillä kukin matkanjärjestäjä vie asiakkaansa kaukolomille ja millaiset istuintilat rahalla saa. Siinä sanotaan myös ettei Finnairilla ole Airbus 330 erikseen charter-versiota joten lomalennoilla nautitaan reittilentojen tiloista. Kipaiseppas kioskille lukaisemaan.


      • Jösses...
        kitewind kirjoitti:

        Jaahas :)

        Comfort:
        http://www.aurinkomatkat.fi/hyva-tietaa/matkaasi-liittyvaa-tarkeaa-tietoa/lennot/comfort-class
        ja jopa 1 ilmainen ruokajuoma, hah.

        Business:
        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Nämä löysin tästä ketjusta, kiitokset niiden laittajille.

        Istuin mukavuudeltaan samat?

        Ja tälle "mistä näitä oikein" tämä on just sitä tiedon hakemista, jota ei sulta tullu pätkääkään. Kokeile matkavarausta tehdessä katsella missä vaiheessa
        tulee Aurinkomatkoilla esiin koneen tyyppi, ilman Comfortia(200€/suunta).

        Luetun ymmärtäminen tuntuu kyllä todella vaikealta joillekin.

        Tässä on keskustelut istuinmukavuudesta ja tiloista. Ei tässä puhuttu business-luokan palveluista vaan istuinmukavuudesta.

        Ja vielä kerran rautalangasta:
        Finnairin A330-koneilla lennettäessä lomalennon comfort-luokka tarkoittaa täsmälleen samaa istuinta kuin reittilennon business-luokka samalla koneella. Ei voi oikeasti olla näin vaikeaa ymmärtää. Kävisit joskus lentämässä noilla paikoilla niin loppuisi tämä jeesustelu täällä palstalla.


      • kitewind kirjoitti:

        Jaahas :)

        Comfort:
        http://www.aurinkomatkat.fi/hyva-tietaa/matkaasi-liittyvaa-tarkeaa-tietoa/lennot/comfort-class
        ja jopa 1 ilmainen ruokajuoma, hah.

        Business:
        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Nämä löysin tästä ketjusta, kiitokset niiden laittajille.

        Istuin mukavuudeltaan samat?

        Ja tälle "mistä näitä oikein" tämä on just sitä tiedon hakemista, jota ei sulta tullu pätkääkään. Kokeile matkavarausta tehdessä katsella missä vaiheessa
        tulee Aurinkomatkoilla esiin koneen tyyppi, ilman Comfortia(200€/suunta).

        Alunperin tuo ruokajuomajuttu oli että Kanarian lennoilla Comfortissa tarjotaan yksi juoma. Aika kälynen tarjous...

        Lainaus Finnairin sivuilta:
        "
        Oma lähtöselvitys ja maksuttomat ruokajuomat

        Lentoasemalla palvelee Comfort-luokan matkustajia oma lähtöselvitys. Lennolla tarjoamme kaikille kaksi lämmintä ateriaa, joihin kuuluu myös kahvi ja tee.

        Phuketin- ja Krabin-lennoilla virvoitusjuomat, mehu, vesi, viini ja olut ovat ruokailujen yhteydessä maksuttomia Comfort-luokassa. Las Palmasin -lennoilla asiakas voi alkoholittomien juomien lisäksi valita yhden viinin tai oluen ruokajuomaksi.
        "

        Tiiä sitten mikä on totuus


      • TUI EIKÄ Finnair
        Hanty kirjoitti:

        Alunperin tuo ruokajuomajuttu oli että Kanarian lennoilla Comfortissa tarjotaan yksi juoma. Aika kälynen tarjous...

        Lainaus Finnairin sivuilta:
        "
        Oma lähtöselvitys ja maksuttomat ruokajuomat

        Lentoasemalla palvelee Comfort-luokan matkustajia oma lähtöselvitys. Lennolla tarjoamme kaikille kaksi lämmintä ateriaa, joihin kuuluu myös kahvi ja tee.

        Phuketin- ja Krabin-lennoilla virvoitusjuomat, mehu, vesi, viini ja olut ovat ruokailujen yhteydessä maksuttomia Comfort-luokassa. Las Palmasin -lennoilla asiakas voi alkoholittomien juomien lisäksi valita yhden viinin tai oluen ruokajuomaksi.
        "

        Tiiä sitten mikä on totuus

        Pitääkö rautalangasta vääntää:
        TUIFLY BOEING-767 Phukettiin oli kysymys ja täällä tapellaan jostakin finskin 330 koneesta, onko lukutaito hukassa?


      • TUI EIKÄ Finnair kirjoitti:

        Pitääkö rautalangasta vääntää:
        TUIFLY BOEING-767 Phukettiin oli kysymys ja täällä tapellaan jostakin finskin 330 koneesta, onko lukutaito hukassa?

        Ja sinäkö "TUI EIKÄ Finnair" sen tyhjentävän vastauksen tässä jossain välissä olet antanut?

        No, asiaan...

        TuiFly:n B767-300 kone (SE-RFS) on 15,3 vuotta vanha. Mutta TUI:n lentoja lennetään paljon myös Thomsonin B767-300 koneilla (11 kpl), ja niiden keski-ikä on 15,7 vuotta. Sisustus on kylläkin uusittu hiljattain. Vanhan koneen kuitenkin erotti aika kovasta sisämelusta ja tuolle istuinmäärälle riittämättömistä kassihyllyistä keskipenkeillä.

        http://vrfilm.tuiflynordic.se/boeing767/

        Kaikilla koneessa on oma IFE-näyttö, mutta ainoastaan Premium ja Comfort luokissa maksuton. Oli siinä joitain hyviä elokuvia ja joitain myös suomenkielisin tekstein.

        http://www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/38146/Finnmatkat-Lomalento/Lentoluokat-ja-viihdejarjestelma/

        Ja ne paikat on ahtaat!!! Vertaa Finnairin B757 "Marsuhäkkiin" tai muihin lomakoneisiin joilla mennään Välimerelle. Mutta tässä olisi tarkoitus olla 10-11 tuntia putkeen ja ehkäpä jopa nukkua hieman. Mutta jos satut olemaan alle 165 cm ja alle, sanotaanko, 70 kg, niin silloin tuo menettelee.

        Henkilökunnan kielitaito taitaa vaihdella lennoittain, taitanee 1-2 suomalaista normaalisti olla. Ja oikein ystävällisiä olivat.

        ..


      • TUI EIKÄ Finnair
        Hanty kirjoitti:

        Ja sinäkö "TUI EIKÄ Finnair" sen tyhjentävän vastauksen tässä jossain välissä olet antanut?

        No, asiaan...

        TuiFly:n B767-300 kone (SE-RFS) on 15,3 vuotta vanha. Mutta TUI:n lentoja lennetään paljon myös Thomsonin B767-300 koneilla (11 kpl), ja niiden keski-ikä on 15,7 vuotta. Sisustus on kylläkin uusittu hiljattain. Vanhan koneen kuitenkin erotti aika kovasta sisämelusta ja tuolle istuinmäärälle riittämättömistä kassihyllyistä keskipenkeillä.

        http://vrfilm.tuiflynordic.se/boeing767/

        Kaikilla koneessa on oma IFE-näyttö, mutta ainoastaan Premium ja Comfort luokissa maksuton. Oli siinä joitain hyviä elokuvia ja joitain myös suomenkielisin tekstein.

        http://www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/38146/Finnmatkat-Lomalento/Lentoluokat-ja-viihdejarjestelma/

        Ja ne paikat on ahtaat!!! Vertaa Finnairin B757 "Marsuhäkkiin" tai muihin lomakoneisiin joilla mennään Välimerelle. Mutta tässä olisi tarkoitus olla 10-11 tuntia putkeen ja ehkäpä jopa nukkua hieman. Mutta jos satut olemaan alle 165 cm ja alle, sanotaanko, 70 kg, niin silloin tuo menettelee.

        Henkilökunnan kielitaito taitaa vaihdella lennoittain, taitanee 1-2 suomalaista normaalisti olla. Ja oikein ystävällisiä olivat.

        ..

        Tulihan se sieltä kun vähän potkii, olisit eka kerralla laittanut nuo tiedot jotka jokainen pystyy kyllä itse TUIn sivuilta löytämään mutta mitä tuo Finnnair tähän asiaan kuului!!
        Vastaa sihen mitä kysytään tai avaa oma tietosivusto missä kerrot Finskin koneista ja marsuhäkeistä,,,


      • joo.
        TUI EIKÄ Finnair kirjoitti:

        Tulihan se sieltä kun vähän potkii, olisit eka kerralla laittanut nuo tiedot jotka jokainen pystyy kyllä itse TUIn sivuilta löytämään mutta mitä tuo Finnnair tähän asiaan kuului!!
        Vastaa sihen mitä kysytään tai avaa oma tietosivusto missä kerrot Finskin koneista ja marsuhäkeistä,,,

        Löysää vähän sitä vannetta...


    • takuu juttu

      vielä selvennys että Finnamatkat Phukettiin lentää vuokrakoneella AY lentoja eli ei ole Finnairin koneet vaikka tunnus onkin. Aurinkomatkat esim. Bangkokin lennoilla käyttää vain turistipaikkoja ja Phuektin lennoilla sama vuokrakone kuin Finnmatkoilla. Ei takuulla ole comfort puolella sängyksi kaatuvia penkkejä kuten Finnairin business puolella. Kyllä nyt turistipoikaa taa on höplästä vedetty ja 300 euroa per nokka maksettu...aivan turhasta muutamasta jalkatila sentistä.

    • ei mutu tietoa

      Aurinkomatkat lentää Phukettiin lomalentoja Finnairin Airbus 330 koneella. Confort luokassa on lähes vuodeasentoon kääntyvät penkit. Olen nimittäin matkustanut tammikuussa 2010 ja matkustan myös talvella 2011. Ja tästä koneesta ei ole erikseen charte-rversiota (ämä oli Matkaopas lehdessä nro 5/2011).

    • Niinhän ne mainostaa :).
      Kerroppa mistä voin varata suoran lennon Finnairin Omalla A330 koneella (tai 340 käy kans) Helsingistä Phuketiin?. Siis ei välilaskua mihinkään.

      Katselin Finskin ja Aurinkojen sivuilta mut en löytänyt?

      Mulla kokemusta Hel-Bkk niillä koneilla ja siitä 2-3 tunnin vaihto ajalla Bangkok Airwaysillä Phuketiin (1h 15 min). Ja silläkin välillä ehtivät hienosti antamaan purtavaa, joka sisältyy hintaan.

      Finnairin koneessa miedot juomat (muutamia) ilmaisia, ruoat ilmaisia. Viltti ja tyyny ilmaiset.

      Suoraan Phuketiin joskus mennyt Finnmatkojen Vuokrakoneella A330, jotka on varusteltu ahtaammin kuin Finnairin vehkeillä. TuiFly vai mikä se oli?.
      Siinähän makselee kaikesta.

      Jos sulla on sivu mistä löytyy niin laita tänne. Thanks!

      • mistä näitä oikein..

        Mistä näitä ihmisiä oikein riittää. Ottakaa nyt yhtään asioista selvää älkääkö laukoko aivan päättömyyksiä näille palstoille.

        Eli rautalangasta:
        Osta mikä tahansa Aurinkomatkojen lomamatka tulevana talvena Phuketiin tai Krabiin niin istut tuossa "Finnairin Omassa A330-koneessa".

        Sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen tuntuu olevan nykyään ihmisillä aika haastavaa.


      • palstan tasoo
        mistä näitä oikein.. kirjoitti:

        Mistä näitä ihmisiä oikein riittää. Ottakaa nyt yhtään asioista selvää älkääkö laukoko aivan päättömyyksiä näille palstoille.

        Eli rautalangasta:
        Osta mikä tahansa Aurinkomatkojen lomamatka tulevana talvena Phuketiin tai Krabiin niin istut tuossa "Finnairin Omassa A330-koneessa".

        Sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen tuntuu olevan nykyään ihmisillä aika haastavaa.

        hyvin kuvaa tän palstan tasoo kun tää "mistä näitä oikein.." viesti on saanut eniten miinuksia (siis noita peukkuja alas) vaikka just tuossa tuo penkkijuttu on sanottu täysin oikein :)
        Makeeta oli lentää noilla paikoilla las palmasiin/inglesiin


    • tätäkö tarkoitit
      • outo juttu

        miten tämä keskustelu meni Finnairiin? Pysytään siinä mitä kysyttiin ja laitetaan uusi keksustelu tästä jos joku niin haluaa...


    • naurattaa

      mutta ei nuo kuvat ole Finnairin business-luokasta vaan lomalennon Comfort luokasta...mikä tässä oikein niin vaikea käsittää että lomalennoilla ei ole busines-luokan varusteita vaikka kuinka haluaisi?
      Jos joku maalaispoika väittää että 200 euron Comfort lisähinnalla saa business tason matkan niin on muuten väärässä...EI SAA.



      http://www.youtube.com/watch?v=iOLAENnZYY4

      • takuu juttu

      • Lopeta jo!
        takuu juttu kirjoitti:

        tämä kuva on Finnairin businessluokasta esim. bangkokiin...tänne ei Aurinkomatkan Confort turisti pääse 200 euron lisähinnalla...ei todellakaan eli lopetetaan tämä tyhjän jauhaminen tähän.




        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Lopeta jo tuo naurettava jankkaaminen, hävettää puolestasi kun et asiasta mitään todellakaan näytä tietävän.

        Tuossa ylempänä tiivistettiin aika hyvin asia:
        "Aurinkomatkat & Finnairin A330-kone & comfort-luokka = Finnairin A330-reittikoneen business-luokan penkki."

        Finnairilla ei tosiaan ole noista A330-koneista lomalento- ja reittilentoversioita.

        Samoilla koneilla pääsee jopa Las Palmasiin comfort-luokassa (eli niillä business-luokan penkeillä).

        Itse olen lentänyt aurinkomatkojen reissuilla comfort-luokassa finnairin A330-koneilla kahtena viime talven krabille, phuketti ja las palmasiin ja siinä tullut kokeiltua sekä ns. vanhemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTO) että uudemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTS). Näistä jälkimmäinen vähän parempi kun penkit laskeutuvat paremmin vaakasuoraan nukkuma-asentoon, vanhemmassa penkkimallissa penkki jää vähän vinoon makuuasennossa.

        Jos et edelleenkään usko niin ota puhelin kouraan ja soita vaikkapa Aurinkomatkojen asiakaspalveluun ja lopeta tuo p..kan suoltaminen tänne.


      • Naurattaa joo

        Ja se mikä tässä naurattaa on täydellinen tietämättömyytesi asiasta mistä kovasti kommentteja heittelet ilman mitään todellisuuspohjaa.


      • älä viitsi
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Lopeta jo tuo naurettava jankkaaminen, hävettää puolestasi kun et asiasta mitään todellakaan näytä tietävän.

        Tuossa ylempänä tiivistettiin aika hyvin asia:
        "Aurinkomatkat & Finnairin A330-kone & comfort-luokka = Finnairin A330-reittikoneen business-luokan penkki."

        Finnairilla ei tosiaan ole noista A330-koneista lomalento- ja reittilentoversioita.

        Samoilla koneilla pääsee jopa Las Palmasiin comfort-luokassa (eli niillä business-luokan penkeillä).

        Itse olen lentänyt aurinkomatkojen reissuilla comfort-luokassa finnairin A330-koneilla kahtena viime talven krabille, phuketti ja las palmasiin ja siinä tullut kokeiltua sekä ns. vanhemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTO) että uudemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTS). Näistä jälkimmäinen vähän parempi kun penkit laskeutuvat paremmin vaakasuoraan nukkuma-asentoon, vanhemmassa penkkimallissa penkki jää vähän vinoon makuuasennossa.

        Jos et edelleenkään usko niin ota puhelin kouraan ja soita vaikkapa Aurinkomatkojen asiakaspalveluun ja lopeta tuo p..kan suoltaminen tänne.

        siis väitätkö että suora A330 lomalento Phukettiin on samalla istuinjärjestyksellä kuin A330reittilento bangkokiin...soita kuule ihan minne haluat mutta jo pelkästään penkkejä on liki 30 enemmän näissä lomalennoissa kuin reittilennolla. Ja luuletko että 5500 euron lbusinesslippu Bangkokiin samalla Business penkillä Phukettiin maksaa 200 euroa lisämaksua...mieti nyt ja puhu sitten.


      • takuu juttu
        Naurattaa joo kirjoitti:

        Ja se mikä tässä naurattaa on täydellinen tietämättömyytesi asiasta mistä kovasti kommentteja heittelet ilman mitään todellisuuspohjaa.

        näitä penkkejä et näy Phuketin lomalennolla confort 200 euron lisämaksulla...et vaikka minkä tekisit...Bangkokin reittilennolla ne on business puolella.




        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm


      • jo on
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Lopeta jo tuo naurettava jankkaaminen, hävettää puolestasi kun et asiasta mitään todellakaan näytä tietävän.

        Tuossa ylempänä tiivistettiin aika hyvin asia:
        "Aurinkomatkat & Finnairin A330-kone & comfort-luokka = Finnairin A330-reittikoneen business-luokan penkki."

        Finnairilla ei tosiaan ole noista A330-koneista lomalento- ja reittilentoversioita.

        Samoilla koneilla pääsee jopa Las Palmasiin comfort-luokassa (eli niillä business-luokan penkeillä).

        Itse olen lentänyt aurinkomatkojen reissuilla comfort-luokassa finnairin A330-koneilla kahtena viime talven krabille, phuketti ja las palmasiin ja siinä tullut kokeiltua sekä ns. vanhemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTO) että uudemman mallinen business-luokka (esim. OH-LTS). Näistä jälkimmäinen vähän parempi kun penkit laskeutuvat paremmin vaakasuoraan nukkuma-asentoon, vanhemmassa penkkimallissa penkki jää vähän vinoon makuuasennossa.

        Jos et edelleenkään usko niin ota puhelin kouraan ja soita vaikkapa Aurinkomatkojen asiakaspalveluun ja lopeta tuo p..kan suoltaminen tänne.

        ei tarvitse soittaa kun tiedän miten asia on...näitä penkkejä ei esim. Krabin taiPhuketin lomalennolla ole...vai väitätkö edelleen että 200 euron lisämaksulla pääset persettä näillä lepuuttaa...älä kuule unta näe.



        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm


      • no niin on
        jo on kirjoitti:

        ei tarvitse soittaa kun tiedän miten asia on...näitä penkkejä ei esim. Krabin taiPhuketin lomalennolla ole...vai väitätkö edelleen että 200 euron lisämaksulla pääset persettä näillä lepuuttaa...älä kuule unta näe.



        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Miksi et kuitenkin soittais vaikka Finnairille tai lue Finnairin sivuita kohdasta lomalennot. Siellä se on sanottu tai vaikkapa Aurinkomatkoilta. Kyllä tähän selvyys saadaan. Ja juuri näillä penkeillä lepuutin persettäni ja myös selkää.


      • Kyllä vaan pääsee
        jo on kirjoitti:

        ei tarvitse soittaa kun tiedän miten asia on...näitä penkkejä ei esim. Krabin taiPhuketin lomalennolla ole...vai väitätkö edelleen että 200 euron lisämaksulla pääset persettä näillä lepuuttaa...älä kuule unta näe.



        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet asiasta niin oikeasti juuri noille penkeille pääsee istumaan comfort-luokassa Finnairin A330-koneessa lomalennolla Phuketiin, Krabille ja myös niillä Las Palmasin lennoilla jotka lennetään finskin A330-koneilla.

        Aurinkomatkat varmaan tarkoituksella pitää tuolla webbisivullaan Comfort Class -luokasta vähän tuollaista "kökköä" kuvaa että ei näyttäisi niin pahalta vertailu tuohon HiFly-vuokrakoneen comfort-luokkaan (mistä pyydetään samaa hintaa):
        http://www.aurinkomatkat.fi/hyva-tietaa/matkaasi-liittyvaa-tarkeaa-tietoa/lennot/comfort-class

        Tuossa finskin A340-koneen panoraamassa on "vähän" paremmin nähtävissä tuo sama penkkijärjestys mikä tuossa aurinkomatkojen sivujen kuvassa on:
        http://www.finnair.fi//filecontent/common/fleet/a340/a340_business_fin.htm
        (finskin A340-koneessa samat business-luokan penkit kuin A330-koneiden ns. vanhemmassa busines-luokassa)

        Ja joka edelleenkään ei ymmärrä tai usko lukemaansa niin menkää finnairin sivulle katsomaan kaikkien finnairin A330-koneiden istumajärjestykset/pohjakuvat:
        http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/finnair/travel/travel-info/during-the-flight/fleet/airbus-330-300/fi_FI
        Näissä ihan jokaisessa on joko nuo yllä mainitut ns. vanhemmat business-luokan penkit (esim. OH-LTM) tai uudemmat (esim. OH-LTS)

        Tai sitten lentäkää ihan oikeasti noilla paikoilla niin loppuu tuo hölmö jäkätys että "ei tommosta voi olla lomalennolla".


      • No lue vaikka itse
        jo on kirjoitti:

        ei tarvitse soittaa kun tiedän miten asia on...näitä penkkejä ei esim. Krabin taiPhuketin lomalennolla ole...vai väitätkö edelleen että 200 euron lisämaksulla pääset persettä näillä lepuuttaa...älä kuule unta näe.



        http://media.finnair.com/finnair_a330/finnair_a330_day.htm

        Finnairin sivut/lomalennot/comfort class:

        http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/finnair/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLD453CjQFSZnFe8e7-OhHgmjjEGOYkLMnSAhJlUu8szeaEFBjMEIoKC0z3s1T39cjPzdV31s_QL8gNzQ0NKLcEQC8w4uF/delta/base64xml/L0lJayEvUUd3QndJQSEvNElVRkNBISEvNl9TX0JRNi9maV9GSQ!!?locale=fi_FI


        "Turistiluokassa on tilavat ergonomiset istuimet, joissa on säädettävä niskatuki. Niissä taittuu matka mukavasti. Mutta entä jos kruunaisit lomasi ripauksella ylimääräistä luksusta? Koneen etuosassa sijaitsevan Comfort-luokan uuden sukupolven vuodeistuimet runsaine istuin- ja jalkatiloineen vastaavat mukavuudeltaan Finnairin reittilentojen bisnesluokkaa."


        Jos et asiaa vielä tuosta viimeisestäkään lauseesta ymmärrä niin vaikea enää keksiä miten tuota voisi enää selkeämmin rautalangasta vääntää.


      • Finski330-767
        No lue vaikka itse kirjoitti:

        Finnairin sivut/lomalennot/comfort class:

        http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/finnair/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLD453CjQFSZnFe8e7-OhHgmjjEGOYkLMnSAhJlUu8szeaEFBjMEIoKC0z3s1T39cjPzdV31s_QL8gNzQ0NKLcEQC8w4uF/delta/base64xml/L0lJayEvUUd3QndJQSEvNElVRkNBISEvNl9TX0JRNi9maV9GSQ!!?locale=fi_FI


        "Turistiluokassa on tilavat ergonomiset istuimet, joissa on säädettävä niskatuki. Niissä taittuu matka mukavasti. Mutta entä jos kruunaisit lomasi ripauksella ylimääräistä luksusta? Koneen etuosassa sijaitsevan Comfort-luokan uuden sukupolven vuodeistuimet runsaine istuin- ja jalkatiloineen vastaavat mukavuudeltaan Finnairin reittilentojen bisnesluokkaa."


        Jos et asiaa vielä tuosta viimeisestäkään lauseesta ymmärrä niin vaikea enää keksiä miten tuota voisi enää selkeämmin rautalangasta vääntää.

        Pitääkö rautalangasta vääntää:
        TUIFLY BOEING-767 Phukettiin oli kysymys ja täällä tapellaan jostakin finskin 330 koneesta, onko lukutaito hukassa?


      • Lapasesta lähti
        Finski330-767 kirjoitti:

        Pitääkö rautalangasta vääntää:
        TUIFLY BOEING-767 Phukettiin oli kysymys ja täällä tapellaan jostakin finskin 330 koneesta, onko lukutaito hukassa?

        Joo, "höpö höpö" ja "kitewind" alkoivat asialliseen keskusteluavaukseen pienestä "pohjolan pojan" ja "se siitän" provosoinnista tunkemaan tuota finski a330 comfort -aihetta ja siitä kirjoittivat lisäksi aivan väärää tietoa ja katsos: soppa olikin valmis...


    • liituiisaa

      Osaako joku sanoa olisiko mahdollisuutta saada jalkoja suoraksi tuossa tavisluokan eturivissä keskirivin jommassa kummassa reunassa.. Tai helpottaisko se matkaamista. Pientä lisämaksua vastaan saisi siihen varattua paikat.

    • Finski330-767

      TUIFLY BOEING-767 Phukettiin oli kysymys ja täällä tapellaan jostakin finskin 330 koneesta, onko lukutaito hukassa?

    • apinapapinatöttötööö

      Jumalauta sitä TUIFLYTA eikä mitään finskiä mikä menee muutenkin kohta konkkaan!

    • Torsteen

      Thompson Airways
      TOM563 Helsinki - Phuket

      tästäkö on kyse?

      Millaset nämä koneet on ja istuintilat? Olen varannut tulle lennolle Premium paikan joulukuulla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

      Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

      Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

      Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

      Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

      Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

      Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

      Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

      Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

      Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

      olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe