Syksyn tuulet jo korvissa soi,
lintuparvet sen kai mukanaan toi.
Keltaiset lehdet koristaa koivujen helmaa,
puu tarjoaa tätä tuttua asetelmaa.
Luonto viisas on, vaativa ja vakaa,
mutta kesää katsellaan jo selän takaa.
Hyvin muistissa on keväinen huuma,
rantojen hiekka ja kesäinen aurinko kuuma.
Syys kesän vie mukanaan pikkuhiljaa,
aika korjata on elon viljaa.
Kypsynyt metsässä moni marja ja sieni,
kukkakodassaan suojassa siemen niin pieni.
Vielä valkenee valoisa taivas,
vaikka syksyn tulo jo hiukkasen vaivas,
ne on merkkejä aikojen tiellä,
ken kohtaa elämän siellä.
Syyskesä
4
321
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Moi p_p ! :)
oooo•oooo•oooo•oooo•oooo
Nautittavaa - nautittavaa luettavaa useaan kertaan! *hymy* :)
Näin pari viikkoa sitten ensimmäisen kurjen, leveät siivet, pitkät jalat,
yksinäisen lennon ja ajattelin että; 'voi, nytkö jo...'
Mutta,,minkäs teet... elämä menee vääjämättä eteenpäin,
eipä sitä pieni Muru voi pysäyttää vaikka kuinka joskus haluaisi niin tehdäkin. :)
Otetaan siis syksy vastaan ja ajatellaan, että ihana kevät vielä koittaa. ;:)
http://www.nettiet.fi/mediabank/image/4240_article.jpgVesisade
Puut itkevät kyynelten lailla,
vesipisaroita täällä metsämarjojen mailla.
Puro pienoinen uomassaan herää,
pisaroina veden pohjalle välkkyen kerää.
Oli taivas harsoinen, pilvistä sankka,
sade vetinen, kiukkuinen ja rankka.
Näin kasteellaan nimen maalle tuo,
kodin ja onnen mi suo.
http://richardxthripp.thripp.com/files/photos/stock/source/raindrops-ss.jpg- sade enkeli
paimen_poika kirjoitti:
Vesisade
Puut itkevät kyynelten lailla,
vesipisaroita täällä metsämarjojen mailla.
Puro pienoinen uomassaan herää,
pisaroina veden pohjalle välkkyen kerää.
Oli taivas harsoinen, pilvistä sankka,
sade vetinen, kiukkuinen ja rankka.
Näin kasteellaan nimen maalle tuo,
kodin ja onnen mi suo.
http://richardxthripp.thripp.com/files/photos/stock/source/raindrops-ss.jpgTälläine biisi tuli mieleen kauniista kuvastasi :)
http://www.youtube.com/watch?v=euAdYzaOUVA sade enkeli kirjoitti:
Tälläine biisi tuli mieleen kauniista kuvastasi :)
http://www.youtube.com/watch?v=euAdYzaOUVAValtapeliä
Auringon lämpö sen aikaan saa,
jo kuivuu kastuneinkin maa,
pisarat joita kyyneleiksi luulin,
alas ropsahtelevan kuulin.
Se oli sen kasteen aikaa,
luonnon luomaa pyhää taikaa.
Näin oli elon vuoro taas,
näyttää kellä on valta maas.
http://www.youtube.com/watch?v=jMG9ShM40ZA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
