Mun kummitäti kuoli muutama kuukausi sitten. Itse sain tietää asiasta vasta kun luin siitä lehdestä, edes hautajaisiin ei minua kutsuttu. Kyllä tuollaisesta vähän loukkaantunut olo tulee. Onneksi olen itse reilu vuoden ikäisen tytön kummitäti. =)
Kummini kuoli
4
483
Vastaukset
- jk18
vai niin
- iloinen12vuotiastyttö
no mulla ainakin aika paska olo olis jos mulle ei ois kerrottu että mun kummitäti kuolee mutta mulla on molemmat kaksi kummitäti elossa ja terveenä
- eökrökl
Ymmärrätkö ett kummitätisi kuolemassa SINUA ärsyttää, kun SINUA ei ole kutsuttu hautajaisiin, ja että onneksi SINULLA ON omakin kummityttö... Itsekkyyden huipentuma.
Olen erittäin pahoillani kummitätisi läheisten puolesta, jotka vilpittömästi surevat sitä, että tuo nainen on kuollut, eivätkä sitä, pääsivätkö hautajaisiin vai eivät... - kummiuspitäisilopettaa
Kummius on vähän niin kun menneen talven lumia jo nykyään. Maailma on muuttunut ja voitaisiin poistaa koko kummius jo kokonaan.
Hautajaiset ovat muuttuneet niin ettei niissä ole useinkaan muita kun kaikkein läheisimmät ihmiset joidenka kanssa vainaja on ollut viimeisimmät ajat tekemisissä.
Minä en ole ikinä edes tuntenut kummejani (kaukaisia sukulaisia). 16v sain lahjakortin ja ihmetytti, nolotti se kun en ollut koskaan edes tutustunut lähettäjään. Kerran nähnyt mummoni hautajaisissa.
Tiedän mistä se välien katkeaminen johtuu kun äitini erosi niin sellaisia ihmisiä ei arvostettu ennen aikoihin kun se oli harvinaista mutta nykyäänhän surin osa eroaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728