Asia ei mulle kuule, mutta kysyn vaan.
Kaikki hyvin?
22
314
Vastaukset
- hiljainen kaveri xx
Emmää tiiä..
Onko sulla kaikki hyvin? - .
Luulin että tietäisit paremmin, onko kaikki hyvin. Ainakin olen elossa.
- ap.
Eipähän tässä. Seuraan tilannetta hetken. Kyllä se tästä suttaantuu.
- hiljainen kaveri xx
Mikä on tilanne? Entä jos ei suttaannu?
- ap.
hiljainen kaveri xx kirjoitti:
Mikä on tilanne? Entä jos ei suttaannu?
Surullinen, rauhallinen, selvänäköinen. Ei veistä kurkulla.
- hiljainen kaveri xx
ap. kirjoitti:
Surullinen, rauhallinen, selvänäköinen. Ei veistä kurkulla.
Rauhallista ja surullista tosiaan. Surullista, että kaikki jäi vain leijumaan ilmaan.
- ap.
Rauhallista ja surullista tosiaan. Surullista, että kaikki jäi vain leijumaan ilmaan.
Menen syömään siskonmakkarakeittoa. Löysin pakkasesta makkaroita. Ne olivat huhtikuun lopulta, ajalta jolloin oli vielä toivoa. Saan ehkä ruokamyrkytyksen, kun ketutukseen ei kuole kuitenkaan.
- hiljainen kaveri xx
ap. kirjoitti:
Menen syömään siskonmakkarakeittoa. Löysin pakkasesta makkaroita. Ne olivat huhtikuun lopulta, ajalta jolloin oli vielä toivoa. Saan ehkä ruokamyrkytyksen, kun ketutukseen ei kuole kuitenkaan.
En usko, että saat ruokamyrkytystä, mutta vatsasi saattaa mennä sekaisin....
Tämän vai viime vuoden huhtikuun lopulta? - ap.
En usko, että saat ruokamyrkytystä, mutta vatsasi saattaa mennä sekaisin....
Tämän vai viime vuoden huhtikuun lopulta?tämän
- jkljhg
ihana ku joku kysyy tätä: sanotaan ok,paremminkin vois olla
- Ei ole
:(
- silence.
jos asia ei sulle kuulu, älä kysy edes.
- poistuu siis (ap)
Hyvinhän täällä näyttää olevan.
- **
ei mun tarvii puhua hänelle, vaikka antaisinkin anteeksi.
se anteeksianto on silloin lähinnä...mun vihani ja suruni vähentämiseksi. Sen tunteen kanssa pitää päästä jotenkin balanssiin. Hänhän teki vain sen minkä kaikki muutkin: käänsi minulle selkänsä. Se on jokin universaali standardi. Sillä on varmaan joku tarkoitus.
en kysy miten hän voi, koska olen varma että hän voi loistavasti
- sivusta, keskeltä?
Sepä hyvä. Ilmeisesti olet vaihtanut syyllistämisen kohdettasi? Ei millään pahalla, mutta maailmassa on sellaisia ihmisiä jotka olisivat onnellisia edes vanhasta makkarakeitosta. Mieti sitä joskus.
- Syksyilijä
Saisit kysyä vaikka ihan henk. koht:kin jo, jos kiinnostaa.
Voin nyt paremmin kuin keväällä ja kesällä. Syksy tuo tullessaan uusia tuulia. Kaikki ei ole hyvin, mutta minä pärjään aina. :-)- tykkään :)
pojot asenteesta!!!
- Minun vuoroni
Tarvitsisin apuasi. Olisiko se liikaa vaadittu kaiken jälkeen?
- apua annetaan jos
Autan aina jos pyyntö tulee suoraan, eikä tätä kautta.
- Kiitos kuitenkin
apua annetaan jos kirjoitti:
Autan aina jos pyyntö tulee suoraan, eikä tätä kautta.
Toki tarvitsisin apua, mutta niin tarvitsin yhdessä asiassa silloin ennenkin, mutta hän ei halunnut auttaa. Parempi taas selvitä yksin, eipä tule turhia pettymyksiä.
Menee mahtavasti. Oma tupa, oma lupa.
- selviää
Ikävä? Jos kerran kyselet kuulumisia
.
Miksi et kysy häneltä?
Toivottavasti makkarakeitto ei vienyt voimiasi :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602