Kaikki hyvin?

muuten hiljaa

Asia ei mulle kuule, mutta kysyn vaan.

22

314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljainen kaveri xx

      Emmää tiiä..

      Onko sulla kaikki hyvin?

    • .

      Luulin että tietäisit paremmin, onko kaikki hyvin. Ainakin olen elossa.

    • ap.

      Eipähän tässä. Seuraan tilannetta hetken. Kyllä se tästä suttaantuu.

      • hiljainen kaveri xx

        Mikä on tilanne? Entä jos ei suttaannu?


      • ap.
        hiljainen kaveri xx kirjoitti:

        Mikä on tilanne? Entä jos ei suttaannu?

        Surullinen, rauhallinen, selvänäköinen. Ei veistä kurkulla.


      • hiljainen kaveri xx
        ap. kirjoitti:

        Surullinen, rauhallinen, selvänäköinen. Ei veistä kurkulla.

        Rauhallista ja surullista tosiaan. Surullista, että kaikki jäi vain leijumaan ilmaan.


      • ap.
        hiljainen kaveri xx kirjoitti:

        Rauhallista ja surullista tosiaan. Surullista, että kaikki jäi vain leijumaan ilmaan.

        Menen syömään siskonmakkarakeittoa. Löysin pakkasesta makkaroita. Ne olivat huhtikuun lopulta, ajalta jolloin oli vielä toivoa. Saan ehkä ruokamyrkytyksen, kun ketutukseen ei kuole kuitenkaan.


      • hiljainen kaveri xx
        ap. kirjoitti:

        Menen syömään siskonmakkarakeittoa. Löysin pakkasesta makkaroita. Ne olivat huhtikuun lopulta, ajalta jolloin oli vielä toivoa. Saan ehkä ruokamyrkytyksen, kun ketutukseen ei kuole kuitenkaan.

        En usko, että saat ruokamyrkytystä, mutta vatsasi saattaa mennä sekaisin....

        Tämän vai viime vuoden huhtikuun lopulta?


      • ap.
        hiljainen kaveri xx kirjoitti:

        En usko, että saat ruokamyrkytystä, mutta vatsasi saattaa mennä sekaisin....

        Tämän vai viime vuoden huhtikuun lopulta?

        tämän


    • jkljhg

      ihana ku joku kysyy tätä: sanotaan ok,paremminkin vois olla

    • Ei ole

      :(

    • silence.

      jos asia ei sulle kuulu, älä kysy edes.

    • poistuu siis (ap)

      Hyvinhän täällä näyttää olevan.

      • **

        ei mun tarvii puhua hänelle, vaikka antaisinkin anteeksi.
        se anteeksianto on silloin lähinnä...mun vihani ja suruni vähentämiseksi. Sen tunteen kanssa pitää päästä jotenkin balanssiin. Hänhän teki vain sen minkä kaikki muutkin: käänsi minulle selkänsä. Se on jokin universaali standardi. Sillä on varmaan joku tarkoitus.

        en kysy miten hän voi, koska olen varma että hän voi loistavasti


    • sivusta, keskeltä?

      Sepä hyvä. Ilmeisesti olet vaihtanut syyllistämisen kohdettasi? Ei millään pahalla, mutta maailmassa on sellaisia ihmisiä jotka olisivat onnellisia edes vanhasta makkarakeitosta. Mieti sitä joskus.

    • Syksyilijä

      Saisit kysyä vaikka ihan henk. koht:kin jo, jos kiinnostaa.

      Voin nyt paremmin kuin keväällä ja kesällä. Syksy tuo tullessaan uusia tuulia. Kaikki ei ole hyvin, mutta minä pärjään aina. :-)

      • tykkään :)

        pojot asenteesta!!!


    • Minun vuoroni

      Tarvitsisin apuasi. Olisiko se liikaa vaadittu kaiken jälkeen?

      • apua annetaan jos

        Autan aina jos pyyntö tulee suoraan, eikä tätä kautta.


      • Kiitos kuitenkin
        apua annetaan jos kirjoitti:

        Autan aina jos pyyntö tulee suoraan, eikä tätä kautta.

        Toki tarvitsisin apua, mutta niin tarvitsin yhdessä asiassa silloin ennenkin, mutta hän ei halunnut auttaa. Parempi taas selvitä yksin, eipä tule turhia pettymyksiä.


    • Menee mahtavasti. Oma tupa, oma lupa.

    • selviää

      Ikävä? Jos kerran kyselet kuulumisia
      .
      Miksi et kysy häneltä?
      Toivottavasti makkarakeitto ei vienyt voimiasi :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe