jos en olisi sua koskaan tavannut. Parempaa sekä pahempaa, monessa mielessä, hyvällä ja pahalla. Sä olet varmaan pettynyt muhun, en ollutkaan se täydellinen virheetön mitä kai kuvittelit ja mitä haluat..
Elämä olisi ollut
8
230
Vastaukset
- niin kerta
Voin sanoa ihan samaa. Paitsi että en ikinä ajatellut että olisit virheetön. Päinvastoin. Kyllä mä tunnistin paljon asioita, mistä en pitänyt, mutta näin paljon hyvääkin. Oikeastaan en tuntenut sua, enkä kuvitellut tuntevani.
- Yksi kannanotto:
Kukaan ei ole täydellinen eikä virheetön. Sellasta en odota itseltäni enkä toisilta.
- /(()))
Miksi luulet, että olen pettynyt sinuun ja miksi luulet, että et ole sitä mitä haluan? Ei elämässä mikään ole täydellistä ja siksi se onkin niin mielenkiintoista.
- ap
Monestakin syystä, mitä hän on mulle sanonut, mitä pitäisi olla ja mitä ei pitäisi olla tai tehdä tai ajatella ja niin edelleen. Äänensävyistä ja ilmeistä päättelee myös puhuttujen sanojen lisäksi melko paljon... vaivaantunut ja hieman ivallinenkin hymy.
- jos totta puhutaan
Ei tosiaan kukaan ole virheetön. Ehkä kuitenkin vähän pettynyt, jos ihan rehellisiä ollaan. En kuitenkaan siihen että olisi odottanut virheettömyyttä.Enkä halua virheettömyyttä.
- -M-
En todellakaan odottanut sinulta täydellisyyttä, en edes tahdo täydellisyyttä. Enkä odota sitä keneltäkään. Mutta en myös odottanut pahuutta.
Kyllä, olen pettynyt sinuun. Jopa pettymys on melko vaimea ilmaus siitä mitä tunnen. Toki tunnen myös surua ja loukkaantumista. Surua siksi, että mikään ei voi muuttua enää siksi, samanlaiseksi mitä joskus oli. Minulle ei ainakaan kaikki olisi samanlailla. Tunteeni ovat oikeutetut, sillä molemmat tiedämme, että petit minut. Kaikki ei ole hyvin, ei.
Mielestäni jotain kaunista särkyi. Virheetöntä ihmistä ei ole olemassakaan. On vain kokemusten summa, joka pitää meidät yhdessä tai erottaa meidät. Tulevaisuudesta ei voi ikinä tietää, joten kannattaa elää tätä päivää.
- Menneitä
on ihan turha murehtia eikä takana oleva mahdollinen loistava menneisyyskään paljon lämmitä tässä ja nyt.
Tämä hetki ja tulevaisuus on se, mihin kannattaa keskittyä. Itse olen unohtanut tietoisesti paljon ihmisiä menneisyydestäni, koska he eivät lopultakaan olleet ystäviäni.
Ja sekin kannattaa muistaa, ettei ketään ihmistä voi omistaa ja hyvin harva on luottamuksen arvoinen. Jos et ole enää hänen haluamallaan tavalla hänelle tärkeä, saat mennä. Noin monet ajattelevat.
Tässä kappaleessa on paljon viisutta, vaikka se onkin kuorrutettu viihdemusiikin säveleen: http://www.youtube.com/watch?v=LT92EDDXs0A Tässä ja nyt - T Kansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745