yhdessä, jos hän olis sun?
Mitä kaikkea ihanaa tekisitte
28
368
Vastaukset
- s....
mentäis reissuun jonnekin.......
- hän on mun...
sä olet uteliaspervo.
- Riideltäis
aamusta iltaan!
- Siitä mistä
molemmat tykkäis:)
- pus, pus
Voisin pusia ja halia häntä aina kun näemme.
- turhaa turhaa
Turha spekuloida kun ei meitä tule.
- s....
vaikea se on näkymättömien kanssa riidellä?
- >>>>>
siivottas yhes;) hän keittelis kahvetta....ja pesis pyykkkii.....no eikun mentäs reissaamaan eri maihin,marjastettas,mökkeiltäs...jne.........jne...
- juu, niin tehtäis
Tää tykkäis tosta :)
Tosin, vaadin molempien otetta kotitöihin.
- no me leikittäis
semmottista kivaa 69-leikkiä varmaankin.. :D
- ihan sama mitä
kunhan olisin hänen seurassa. se tunne vain....
- elämää vain.........
Ei mittään erikoista, normaalia arkea ja sillon tällön ihania hetkiä
- mä varmaan
kokkailisin meille jotain hyvää :)
sit kateltais leffoja, kuunneltais hyvää musaa, tehtäis juttuja yhdessä, juteltais kaikista maailman asioita, pussailtais...
Tänäkin kesänä ollut monta tapahtumaa ja juhlaa, joihin olisin vienyt hänet avecikseni... Keittäisin aamukahvit ja toisin sen sänkyyn. Antaisin pusun ja sanoisin jotain mukavaa. Sitten lähtisin hänen kanssaan aamukävelylle ja kävelisimme käsi kädessä lenkkipolulla ja juttelisimme höpöjä. Illalla voitaisiin käydä kaupungilla ja nauttia illanvietosta. Lopuksi menisimme kotiin ja keksisimme jotain yhdessä puuhastelua. Jokainen voi miettiä itse mitä se voisi olla.
- äsh.
Vietettäisiin viikonloppu sängyssä, juteltaisiin, syötäisiin ja rakasteltaisiin rennommin ja estottomammin.
- ehkä jotain muutaki
Nukuttaisiin kellon ympäri ja riideltäisiin :D
- Joo,
koska toi ei kyllä maksa vaivaa.!
- oon liian pelkuri
leikittäis kaikkii ihanii eloonjäämisleikkejä....
- hänonmun<3
tutustuisimme ensialkuun toisiimme kiireettömästi kasvoista varpaisiin;) sitten höpöttelisimme ja väittelisimme asioista.....menisimme ulos luontoon ihmettelemään miten kaikki näyttää niin uudelta kun toinen on tehnyt tavallisesta arjesta ihan ihanaa;)
- töitääääkokoajan
tehtäisiin hirveesti töitä, koska mä olen työhullu!
- yhdessäkö?
mitäs töitä me sitten tehtäis?
- tööiiittäääää
yhdessäkö? kirjoitti:
mitäs töitä me sitten tehtäis?
metsätöitä
minä sahailisin moottorisahalla ja raivaussahalla, ja tekisin laikkuja ja istuttaisin puita
ajaisin traktoria
ja sinä voisit tehdä samaa
- novaikkatämmöstä
Tykkäisin ottaa hänen paitansa pois, ja kirjoittaa sormella hänen paljaaseen selkäänsä: sä oot hot!
- Riideltäis
pantais, riideltäis, pantais, riideltäis, pantais...pian tunteita ei ois enää nykyhetkenkään vertaa eikä kumpikaan luottais toisiinsa. Se oli vain leikki, sanoi "heikki".
- älä äl ä ölö
Mä yrittäisin ottaa hänen paitaansa pois ja hän kitisisi.
- .....
Niin koska sähän ootkin halunnut vain panna. Oon mä sen kokoajan tiennyt ja se ei käy mulle. Etsi muita siihen tarkoitukseen,
- älä älä ölö
Enkä oo halunnu. :)
- juu näin on
Haluisin vaan panna sen yhden miehen kanssa.Se olis huippuihanaa:)
mitä muuta voi nainen kaivata? sehän on suurinta rakkautta, eikä lähemmäksi voi toista ihmistä enää päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602