Mitä kaikkea ihanaa tekisitte

sunmun

yhdessä, jos hän olis sun?

28

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

      mentäis reissuun jonnekin.......

    • hän on mun...

      sä olet uteliaspervo.

    • Riideltäis

      aamusta iltaan!

    • Siitä mistä

      molemmat tykkäis:)

    • pus, pus

      Voisin pusia ja halia häntä aina kun näemme.

    • turhaa turhaa

      Turha spekuloida kun ei meitä tule.

    • s....

      vaikea se on näkymättömien kanssa riidellä?

    • >>>>>

      siivottas yhes;) hän keittelis kahvetta....ja pesis pyykkkii.....no eikun mentäs reissaamaan eri maihin,marjastettas,mökkeiltäs...jne.........jne...

      • juu, niin tehtäis

        Tää tykkäis tosta :)
        Tosin, vaadin molempien otetta kotitöihin.


    • no me leikittäis

      semmottista kivaa 69-leikkiä varmaankin.. :D

    • ihan sama mitä

      kunhan olisin hänen seurassa. se tunne vain....

    • elämää vain.........

      Ei mittään erikoista, normaalia arkea ja sillon tällön ihania hetkiä

    • mä varmaan

      kokkailisin meille jotain hyvää :)
      sit kateltais leffoja, kuunneltais hyvää musaa, tehtäis juttuja yhdessä, juteltais kaikista maailman asioita, pussailtais...

      Tänäkin kesänä ollut monta tapahtumaa ja juhlaa, joihin olisin vienyt hänet avecikseni...

    • Keittäisin aamukahvit ja toisin sen sänkyyn. Antaisin pusun ja sanoisin jotain mukavaa. Sitten lähtisin hänen kanssaan aamukävelylle ja kävelisimme käsi kädessä lenkkipolulla ja juttelisimme höpöjä. Illalla voitaisiin käydä kaupungilla ja nauttia illanvietosta. Lopuksi menisimme kotiin ja keksisimme jotain yhdessä puuhastelua. Jokainen voi miettiä itse mitä se voisi olla.

    • äsh.

      Vietettäisiin viikonloppu sängyssä, juteltaisiin, syötäisiin ja rakasteltaisiin rennommin ja estottomammin.

    • ehkä jotain muutaki

      Nukuttaisiin kellon ympäri ja riideltäisiin :D

      • Joo,

        koska toi ei kyllä maksa vaivaa.!


    • oon liian pelkuri

      leikittäis kaikkii ihanii eloonjäämisleikkejä....

    • hänonmun<3

      tutustuisimme ensialkuun toisiimme kiireettömästi kasvoista varpaisiin;) sitten höpöttelisimme ja väittelisimme asioista.....menisimme ulos luontoon ihmettelemään miten kaikki näyttää niin uudelta kun toinen on tehnyt tavallisesta arjesta ihan ihanaa;)

    • töitääääkokoajan

      tehtäisiin hirveesti töitä, koska mä olen työhullu!

      • yhdessäkö?

        mitäs töitä me sitten tehtäis?


      • tööiiittäääää
        yhdessäkö? kirjoitti:

        mitäs töitä me sitten tehtäis?

        metsätöitä

        minä sahailisin moottorisahalla ja raivaussahalla, ja tekisin laikkuja ja istuttaisin puita

        ajaisin traktoria

        ja sinä voisit tehdä samaa


    • novaikkatämmöstä

      Tykkäisin ottaa hänen paitansa pois, ja kirjoittaa sormella hänen paljaaseen selkäänsä: sä oot hot!

    • Riideltäis

      pantais, riideltäis, pantais, riideltäis, pantais...pian tunteita ei ois enää nykyhetkenkään vertaa eikä kumpikaan luottais toisiinsa. Se oli vain leikki, sanoi "heikki".

    • älä äl ä ölö

      Mä yrittäisin ottaa hänen paitaansa pois ja hän kitisisi.

      • .....

        Niin koska sähän ootkin halunnut vain panna. Oon mä sen kokoajan tiennyt ja se ei käy mulle. Etsi muita siihen tarkoitukseen,


    • älä älä ölö

      Enkä oo halunnu. :)

    • juu näin on

      Haluisin vaan panna sen yhden miehen kanssa.Se olis huippuihanaa:)
      mitä muuta voi nainen kaivata? sehän on suurinta rakkautta, eikä lähemmäksi voi toista ihmistä enää päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe