Mitä kaikkea ihanaa tekisitte

sunmun

yhdessä, jos hän olis sun?

28

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

      mentäis reissuun jonnekin.......

    • hän on mun...

      sä olet uteliaspervo.

    • Riideltäis

      aamusta iltaan!

    • Siitä mistä

      molemmat tykkäis:)

    • pus, pus

      Voisin pusia ja halia häntä aina kun näemme.

    • turhaa turhaa

      Turha spekuloida kun ei meitä tule.

    • s....

      vaikea se on näkymättömien kanssa riidellä?

    • >>>>>

      siivottas yhes;) hän keittelis kahvetta....ja pesis pyykkkii.....no eikun mentäs reissaamaan eri maihin,marjastettas,mökkeiltäs...jne.........jne...

      • juu, niin tehtäis

        Tää tykkäis tosta :)
        Tosin, vaadin molempien otetta kotitöihin.


    • no me leikittäis

      semmottista kivaa 69-leikkiä varmaankin.. :D

    • ihan sama mitä

      kunhan olisin hänen seurassa. se tunne vain....

    • elämää vain.........

      Ei mittään erikoista, normaalia arkea ja sillon tällön ihania hetkiä

    • mä varmaan

      kokkailisin meille jotain hyvää :)
      sit kateltais leffoja, kuunneltais hyvää musaa, tehtäis juttuja yhdessä, juteltais kaikista maailman asioita, pussailtais...

      Tänäkin kesänä ollut monta tapahtumaa ja juhlaa, joihin olisin vienyt hänet avecikseni...

    • Keittäisin aamukahvit ja toisin sen sänkyyn. Antaisin pusun ja sanoisin jotain mukavaa. Sitten lähtisin hänen kanssaan aamukävelylle ja kävelisimme käsi kädessä lenkkipolulla ja juttelisimme höpöjä. Illalla voitaisiin käydä kaupungilla ja nauttia illanvietosta. Lopuksi menisimme kotiin ja keksisimme jotain yhdessä puuhastelua. Jokainen voi miettiä itse mitä se voisi olla.

    • äsh.

      Vietettäisiin viikonloppu sängyssä, juteltaisiin, syötäisiin ja rakasteltaisiin rennommin ja estottomammin.

    • ehkä jotain muutaki

      Nukuttaisiin kellon ympäri ja riideltäisiin :D

      • Joo,

        koska toi ei kyllä maksa vaivaa.!


    • oon liian pelkuri

      leikittäis kaikkii ihanii eloonjäämisleikkejä....

    • hänonmun<3

      tutustuisimme ensialkuun toisiimme kiireettömästi kasvoista varpaisiin;) sitten höpöttelisimme ja väittelisimme asioista.....menisimme ulos luontoon ihmettelemään miten kaikki näyttää niin uudelta kun toinen on tehnyt tavallisesta arjesta ihan ihanaa;)

    • töitääääkokoajan

      tehtäisiin hirveesti töitä, koska mä olen työhullu!

      • yhdessäkö?

        mitäs töitä me sitten tehtäis?


      • tööiiittäääää
        yhdessäkö? kirjoitti:

        mitäs töitä me sitten tehtäis?

        metsätöitä

        minä sahailisin moottorisahalla ja raivaussahalla, ja tekisin laikkuja ja istuttaisin puita

        ajaisin traktoria

        ja sinä voisit tehdä samaa


    • novaikkatämmöstä

      Tykkäisin ottaa hänen paitansa pois, ja kirjoittaa sormella hänen paljaaseen selkäänsä: sä oot hot!

    • Riideltäis

      pantais, riideltäis, pantais, riideltäis, pantais...pian tunteita ei ois enää nykyhetkenkään vertaa eikä kumpikaan luottais toisiinsa. Se oli vain leikki, sanoi "heikki".

    • älä äl ä ölö

      Mä yrittäisin ottaa hänen paitaansa pois ja hän kitisisi.

      • .....

        Niin koska sähän ootkin halunnut vain panna. Oon mä sen kokoajan tiennyt ja se ei käy mulle. Etsi muita siihen tarkoitukseen,


    • älä älä ölö

      Enkä oo halunnu. :)

    • juu näin on

      Haluisin vaan panna sen yhden miehen kanssa.Se olis huippuihanaa:)
      mitä muuta voi nainen kaivata? sehän on suurinta rakkautta, eikä lähemmäksi voi toista ihmistä enää päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe