yhdessä, jos hän olis sun?
Mitä kaikkea ihanaa tekisitte
28
335
Vastaukset
- s....
mentäis reissuun jonnekin.......
- hän on mun...
sä olet uteliaspervo.
- Riideltäis
aamusta iltaan!
- Siitä mistä
molemmat tykkäis:)
- pus, pus
Voisin pusia ja halia häntä aina kun näemme.
- turhaa turhaa
Turha spekuloida kun ei meitä tule.
- s....
vaikea se on näkymättömien kanssa riidellä?
- >>>>>
siivottas yhes;) hän keittelis kahvetta....ja pesis pyykkkii.....no eikun mentäs reissaamaan eri maihin,marjastettas,mökkeiltäs...jne.........jne...
- juu, niin tehtäis
Tää tykkäis tosta :)
Tosin, vaadin molempien otetta kotitöihin.
- no me leikittäis
semmottista kivaa 69-leikkiä varmaankin.. :D
- ihan sama mitä
kunhan olisin hänen seurassa. se tunne vain....
- elämää vain.........
Ei mittään erikoista, normaalia arkea ja sillon tällön ihania hetkiä
- mä varmaan
kokkailisin meille jotain hyvää :)
sit kateltais leffoja, kuunneltais hyvää musaa, tehtäis juttuja yhdessä, juteltais kaikista maailman asioita, pussailtais...
Tänäkin kesänä ollut monta tapahtumaa ja juhlaa, joihin olisin vienyt hänet avecikseni... Keittäisin aamukahvit ja toisin sen sänkyyn. Antaisin pusun ja sanoisin jotain mukavaa. Sitten lähtisin hänen kanssaan aamukävelylle ja kävelisimme käsi kädessä lenkkipolulla ja juttelisimme höpöjä. Illalla voitaisiin käydä kaupungilla ja nauttia illanvietosta. Lopuksi menisimme kotiin ja keksisimme jotain yhdessä puuhastelua. Jokainen voi miettiä itse mitä se voisi olla.
- äsh.
Vietettäisiin viikonloppu sängyssä, juteltaisiin, syötäisiin ja rakasteltaisiin rennommin ja estottomammin.
- ehkä jotain muutaki
Nukuttaisiin kellon ympäri ja riideltäisiin :D
- Joo,
koska toi ei kyllä maksa vaivaa.!
- oon liian pelkuri
leikittäis kaikkii ihanii eloonjäämisleikkejä....
- hänonmun<3
tutustuisimme ensialkuun toisiimme kiireettömästi kasvoista varpaisiin;) sitten höpöttelisimme ja väittelisimme asioista.....menisimme ulos luontoon ihmettelemään miten kaikki näyttää niin uudelta kun toinen on tehnyt tavallisesta arjesta ihan ihanaa;)
- töitääääkokoajan
tehtäisiin hirveesti töitä, koska mä olen työhullu!
- yhdessäkö?
mitäs töitä me sitten tehtäis?
- tööiiittäääää
yhdessäkö? kirjoitti:
mitäs töitä me sitten tehtäis?
metsätöitä
minä sahailisin moottorisahalla ja raivaussahalla, ja tekisin laikkuja ja istuttaisin puita
ajaisin traktoria
ja sinä voisit tehdä samaa
- novaikkatämmöstä
Tykkäisin ottaa hänen paitansa pois, ja kirjoittaa sormella hänen paljaaseen selkäänsä: sä oot hot!
- Riideltäis
pantais, riideltäis, pantais, riideltäis, pantais...pian tunteita ei ois enää nykyhetkenkään vertaa eikä kumpikaan luottais toisiinsa. Se oli vain leikki, sanoi "heikki".
- älä äl ä ölö
Mä yrittäisin ottaa hänen paitaansa pois ja hän kitisisi.
- .....
Niin koska sähän ootkin halunnut vain panna. Oon mä sen kokoajan tiennyt ja se ei käy mulle. Etsi muita siihen tarkoitukseen,
- älä älä ölö
Enkä oo halunnu. :)
- juu näin on
Haluisin vaan panna sen yhden miehen kanssa.Se olis huippuihanaa:)
mitä muuta voi nainen kaivata? sehän on suurinta rakkautta, eikä lähemmäksi voi toista ihmistä enää päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777