Haluaisin niin

Tavataan(ko)?

nähdä sut vielä. Millanen on sun tilanne?

12

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön123456

      Kenet haluat tavata, missä hän asuu ja jotain vihjettä nimestä?

    • Laita jo viestiä

      Niin miekin tahtoisin tavata vielä ja mun tilannehan on mitä on, ja kaikki muut asiat melkolailla balansissa tai jotkut asiat edelleen ?-merkkejä, mutta tämä meidän "juttuhan" ei ole edistynyt sitten alkuunkaan, jos niinkuin tarkemmin ajattelee konkreettisesti siis sillä ajatuksella jatkuen, siis "sillä"....,you know, jos edes olet sadantuhannen tarkkuudella HÄN?:)

      • Tavataan(ko)?

        Hauskaa! Sadantuhannen tarkkuudella voisin olla HÄN! Sun tilanteella tarkotin lähinnä oletko " käytettävissä " tällä hetkellä, muulla olekkaan sitten paljon väliä tämän "jutun" edistymisen kannalta, paitsi jos sulla on jotain "oikeaa" meneillään, niin sitten pysyn pois tieltä -tietenkin! Annahan kuulua itsestäsi, siis jos sulle sopii.


      • Laita sä viestiä
        Tavataan(ko)? kirjoitti:

        Hauskaa! Sadantuhannen tarkkuudella voisin olla HÄN! Sun tilanteella tarkotin lähinnä oletko " käytettävissä " tällä hetkellä, muulla olekkaan sitten paljon väliä tämän "jutun" edistymisen kannalta, paitsi jos sulla on jotain "oikeaa" meneillään, niin sitten pysyn pois tieltä -tietenkin! Annahan kuulua itsestäsi, siis jos sulle sopii.

        Tottakai miulla on "oikean" kanssa juttu meneillään koko ajan nonstoppina pyörii alati aamusta yöhön ja sillä lailla, mut tokihan se ei estäisi meidän tapaamistamme, ihan vallan tahtoisinkin jo nähdä sua pitkästä aikaa.
        Antaisin kyllä kuulua itsestäni, mutta ei se nyt vaan ole niin iisiä kuitenkaan. Mua nolottaisi ottaa yhteyttä Sinuun, jos nyt oletkaan Hän sadastatuhannesta vaihtoehtomiehestä????
        Mutkien kautta yritän kyllä yhteyksiin kanssasi, vaan kyllä siihen h-hetkeen ehtinee vettä uomassa virrata, mutta periksi en anna, en ni!
        p.s. Tuu nurkille kuuntelemaan, kyllä sä kuulet mun naurun kilkatuksen ja kailotukseni kauemmaksikin, ei tarvitse ihan akkunoittemme alle ees tulla:)))))) Voit kyttii pikkusen kauempanakin................


    • sinkkunainenkin

      Laita viesti niin sovitaan koska tavataan. Mulle sopii hyvin, olen sinkkuna ollut jonkun aikaa.

    • Opetellaan

      ensin lukemaan.

    • Tyto Alba

      Olen tässä itsekseni, laittele viestiä jos haluat tavata. Mielelläni näkisin sinua taas, mutta sinun on sitä pyydettävä, enhän muuten tiedä että edes kaipaat, kun olen tulkinnut hiljaisuutesi vähän muuksi...

    • älä tee noin

      Aijaa missäs sun puolisosi nyt on?

    • Bird in the sky

      Olen vapaa kuin taivaan lintu, eli ei ole mitään estettä. Ilmoita kun haluat tavata.
      Hauskaa sunnuntai-iltaa sinulle. :)

    • Kannattaa ehkä soittaa, kuin kysellä täällä ikävä-palstalla. Telebatia on vaikea taiteenlaji.

    • AUTS juu juu

      jaanalla on milloin kukakin ja se punkkaa milloin kenenkin lattioilla ja nurkissa sillä kun ei ole mitää omaa kun on niin patalaiska akka ja yrittää elätyttää ittesä muilla. nyt se änkee ison perseensä meidän juttuumme mutta me ei välitetä vaan häädetään tuo loinen iljettävä nurkkapunkkaaja nevadaan.

    • en halua enää tavata

      Olen oppinut lukemaan suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe