nähdä sut vielä. Millanen on sun tilanne?
Haluaisin niin
12
294
Vastaukset
- nimetön123456
Kenet haluat tavata, missä hän asuu ja jotain vihjettä nimestä?
- Laita jo viestiä
Niin miekin tahtoisin tavata vielä ja mun tilannehan on mitä on, ja kaikki muut asiat melkolailla balansissa tai jotkut asiat edelleen ?-merkkejä, mutta tämä meidän "juttuhan" ei ole edistynyt sitten alkuunkaan, jos niinkuin tarkemmin ajattelee konkreettisesti siis sillä ajatuksella jatkuen, siis "sillä"....,you know, jos edes olet sadantuhannen tarkkuudella HÄN?:)
- Tavataan(ko)?
Hauskaa! Sadantuhannen tarkkuudella voisin olla HÄN! Sun tilanteella tarkotin lähinnä oletko " käytettävissä " tällä hetkellä, muulla olekkaan sitten paljon väliä tämän "jutun" edistymisen kannalta, paitsi jos sulla on jotain "oikeaa" meneillään, niin sitten pysyn pois tieltä -tietenkin! Annahan kuulua itsestäsi, siis jos sulle sopii.
- Laita sä viestiä
Tavataan(ko)? kirjoitti:
Hauskaa! Sadantuhannen tarkkuudella voisin olla HÄN! Sun tilanteella tarkotin lähinnä oletko " käytettävissä " tällä hetkellä, muulla olekkaan sitten paljon väliä tämän "jutun" edistymisen kannalta, paitsi jos sulla on jotain "oikeaa" meneillään, niin sitten pysyn pois tieltä -tietenkin! Annahan kuulua itsestäsi, siis jos sulle sopii.
Tottakai miulla on "oikean" kanssa juttu meneillään koko ajan nonstoppina pyörii alati aamusta yöhön ja sillä lailla, mut tokihan se ei estäisi meidän tapaamistamme, ihan vallan tahtoisinkin jo nähdä sua pitkästä aikaa.
Antaisin kyllä kuulua itsestäni, mutta ei se nyt vaan ole niin iisiä kuitenkaan. Mua nolottaisi ottaa yhteyttä Sinuun, jos nyt oletkaan Hän sadastatuhannesta vaihtoehtomiehestä????
Mutkien kautta yritän kyllä yhteyksiin kanssasi, vaan kyllä siihen h-hetkeen ehtinee vettä uomassa virrata, mutta periksi en anna, en ni!
p.s. Tuu nurkille kuuntelemaan, kyllä sä kuulet mun naurun kilkatuksen ja kailotukseni kauemmaksikin, ei tarvitse ihan akkunoittemme alle ees tulla:)))))) Voit kyttii pikkusen kauempanakin................
- sinkkunainenkin
Laita viesti niin sovitaan koska tavataan. Mulle sopii hyvin, olen sinkkuna ollut jonkun aikaa.
- Opetellaan
ensin lukemaan.
- Tyto Alba
Olen tässä itsekseni, laittele viestiä jos haluat tavata. Mielelläni näkisin sinua taas, mutta sinun on sitä pyydettävä, enhän muuten tiedä että edes kaipaat, kun olen tulkinnut hiljaisuutesi vähän muuksi...
- älä tee noin
Aijaa missäs sun puolisosi nyt on?
- Bird in the sky
Olen vapaa kuin taivaan lintu, eli ei ole mitään estettä. Ilmoita kun haluat tavata.
Hauskaa sunnuntai-iltaa sinulle. :) Kannattaa ehkä soittaa, kuin kysellä täällä ikävä-palstalla. Telebatia on vaikea taiteenlaji.
- AUTS juu juu
jaanalla on milloin kukakin ja se punkkaa milloin kenenkin lattioilla ja nurkissa sillä kun ei ole mitää omaa kun on niin patalaiska akka ja yrittää elätyttää ittesä muilla. nyt se änkee ison perseensä meidän juttuumme mutta me ei välitetä vaan häädetään tuo loinen iljettävä nurkkapunkkaaja nevadaan.
- en halua enää tavata
Olen oppinut lukemaan suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777