Vaimennusta lokasuojiin

tuhansiataaloja

Ei tänne autohifistit puolelle kuulu, mut te osaatte vastata parhaiten.

Elikkä auto on sisäpuolelta vaimennettu Vibroplastilal ja nyt tarvis viel lokasuojiin jonkinnäköstä massaa törkätä.

Mikä massa on hyvä hinta-laatusuhteeltaan, sekä kertokaa myös muut kokemukset ja vinkit.

Ainiin ja auttaako takapyöräkotelon matottaminen rengasmelun vaimentamiseen? peräkontin sisäpuolelta siis

6

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuo98io8

      Alustamassaa ulkopuolelle ja mattoa sisäpuolelle. Toimii sekä etu- että takalokasuojiin.

      Massana esim Tectyliä ja mattona bitumia, silent coattia, dynamattia tms,

      • tuhansiataaloja

        Jees eli sisäpuolelle peräkontin verhoilun alle pistän Vibroplastia. Se hoituu.

        Mut miten tuo alustamassa oikein laitetaan? Paljonko tarvii repiä osia pois, että massan voi levittää? Kenties sen muovisen lokasuojan irrottaminen riittää, vai tarviiko ne muutkin muovit sieltä irrottaa? Tarttuuko.. tai oikeestaan pysyykö massa muovissa kiinni?

        Huhhuh, paljon kysymyksiä mut selvää ohjetta en netistä tahdo löytää. Sisätilojen vaimennusohje löytyy, mut tää... ei nii millää löyvy :/


      • tuhansiataaloja
        tuhansiataaloja kirjoitti:

        Jees eli sisäpuolelle peräkontin verhoilun alle pistän Vibroplastia. Se hoituu.

        Mut miten tuo alustamassa oikein laitetaan? Paljonko tarvii repiä osia pois, että massan voi levittää? Kenties sen muovisen lokasuojan irrottaminen riittää, vai tarviiko ne muutkin muovit sieltä irrottaa? Tarttuuko.. tai oikeestaan pysyykö massa muovissa kiinni?

        Huhhuh, paljon kysymyksiä mut selvää ohjetta en netistä tahdo löytää. Sisätilojen vaimennusohje löytyy, mut tää... ei nii millää löyvy :/

        -00 Porrasperä Vecculi unohtu ilmottaa! :)

        Kiitos


      • tg4e
        tuhansiataaloja kirjoitti:

        Jees eli sisäpuolelle peräkontin verhoilun alle pistän Vibroplastia. Se hoituu.

        Mut miten tuo alustamassa oikein laitetaan? Paljonko tarvii repiä osia pois, että massan voi levittää? Kenties sen muovisen lokasuojan irrottaminen riittää, vai tarviiko ne muutkin muovit sieltä irrottaa? Tarttuuko.. tai oikeestaan pysyykö massa muovissa kiinni?

        Huhhuh, paljon kysymyksiä mut selvää ohjetta en netistä tahdo löytää. Sisätilojen vaimennusohje löytyy, mut tää... ei nii millää löyvy :/

        Massa tulis laittaa lokasuojien peltiin. Eli kaikki muovi välistä pois massauksen ajaksi. Jos pelleissä on ruostetta niin ne tulisi ensin poistaa ja päällemaalata/ruostesuojata. Vasta sitten massa. Massa pysyy muovissakin, mut ei siitä läheskään samaa hyötyä ole.

        Massan voi levittää ruiskulla tai penssilillä. Purkeissa on kyllä käyttöohjeet. Useita ohuita kerroksia parin tunnin kuivumisajoilla.


    • minä vaan

      Ja monesti tuo varapyöräkotelon vaimentaminen auttaa meteliin. Varsinkin monessa nykyautossa kun tuntuu olevan muovia tuo kotelo joten ääni pääsee melko hyvin tulemaan sisälle.

    • PärinäBoys

      Noxudol 3100 pysyy muovissakin hyvin kunhan pinta liasta puhdas ja rasvaton. Tuo tavara on kaikilta ominaisuuksiltaan verraton.huipputehokas resonanssiäänen vaimennusteho siis runkoa myöten johtuvaa ääntä, Palohyväksytty, liuotinvapaa, ruiskutettava jopa 3mm märkäkerros yhdellä kertaa jota paksumpaa et todella tarvii, eristää lämpöä, ei ime öljyä tai kosteutta itseensä joten ei halkeile pakkasessa, ei irtoa vanhetessaan kuten muut vastaavat, kestää hyvin alustassakin kivien ropinan kulutukset(MB eroosiotesti), sisältää ruosteenesto aineen. Kaksi kertaa tehokkaampaa kuin parhaat vertailu tuotteet teho/paino suhteessa. Jokainen ylimääräinen 10 kg autossa liikuteltavaa massaa, lisää myös kustannuksia mm. Polttoaineessa ja hidastaa kihtyvyyttä. Www.duoproduct.com. Löytyy lisää tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe