Työkkäri kyykytti vaimoani

McQueen '

Viime torstaina.

11

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikatopi47v rekasta

Käske muijas mennä töihin niin ei tartte työkkärissä asioida.....

• PerseAnal

Kukaan ei ota 48 vuotiasta muijaa töihin. Hakemuksia on laitettu,mutta haastatteluun asti ei ole kertaakaan päässyt.

• meni skodalla?

Miksi meni sinne skodalla?

• ei työtön

kaikki työkkärissä käyväthän ajavat skodilla ja ladoilla.

• Nallel wahlruusi:.!?
        ei työtön kirjoitti:

kaikki työkkärissä käyväthän ajavat skodilla ja ladoilla.

.

Joko se nalle kadehtii työttömien autojakin??????

Pois työttömiltä autot

.

• doggistail

Tykkään naisista, jotka menee polvilleen kiltisti!

• jo

Minulla on Mersu, vaikka työkkärissä käynkin.

• tapitin

minun vaimoni kyykistyi eilen metsässä kuselle!

• tero toy-boy

Mun poikaystävä teki kyykkypissin eilen metsässä ja sano et mee töihin.

• Fucker#1#

Minä taas kyykytän mielelläni vaimoasi.

• asdg23g2g2

Jaakko Kahle-huumoria:"Missäs päin se shaisse työkkärin täti kyykytti vaimoanne. Pitääpäs käydä laittamassa vasaralaukaus päähän ja ottaa tädin identiteetti, todeten teidät korvataan olitte shaisse. Ei ne byrokratiat muutoin parane. Laadunvarmennust toimi. Järjestelmä paremmin toimiva. Hyvää päivänjatkoa. Ai saakeli, että ärsyttävän niminen ämmä kyllä. Ketuttaa olla {keksijokuärsyttävänämmännimi}." Totta vai tarua. Osta jostakin banaanivaltiosta se parlamentaarinen immuniteetti 1,5 miljardilla eurolla tai vaikka bitcoinilla. Loppuu se akkavalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe