on kaikki suhteellisen hyvin. Ja elämähän on ihan oikeesti toisinaan
himskatin mukavaa. :) Joku mukava kultsi tohon viereen vielä pyörimään
jota vois aina välillä rapsuttaa, niin sittehän tässä olis kaikki kohdillaan.
Kylhän
12
186
Vastaukset
Äläs muuta sano. Se rapsuttais mua ja mä sitä.
- ap
No niinpä just.
- vuh, vuh
Kuulostaa kivalta. Se että jollain on hyvin asiat ja hän on tyytyväinen siihen. Ja tuo että joku välillä rapsuttaisi.
- 5v.
tältä sitä kultsia tuskin löytyy
- no siitä vaan
sitten etsimään sitä heilaa itelles. En ymmärrä miksi tänne ikävä-palstalle tuon kirjoitat.
- ap
Vai et ymmärrä: No sitähän voit ihmetellä ihan rauhassa. :)
- Suosittelija
Suosittelen koiraa jota voit rapsutella.
- Mukavaa elämää.
Kuulostaa hyvältä.
- niintäälläkin
tiettyä kultsia siihen ikävöit ja täällä kuin muutkin..................
- ap
Ei mulla enää ole suoranaista kaipuun kohdetta. Mut ehkä sitä oikeaa kaipaan,
en vain vielä tiedä missä se piileskelee. - niintäälläkin
ap kirjoitti:
Ei mulla enää ole suoranaista kaipuun kohdetta. Mut ehkä sitä oikeaa kaipaan,
en vain vielä tiedä missä se piileskelee.niin se onni vaan jossain lymyilee ja elämä hymyilee :)
- pienet asiat
Oo onnellinen, mun elämässä on kaikki vähän pielessä. Joskus sitä miettii...mutta yritän jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664012Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152127Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj111897Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361264- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11993Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43839Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24684